برایان دالانی کیست؟

[ad_1]

برایان دالانی کیست؟ او جزو لیست بازاریاب های آنلاین است که به طور مداوم از طریق مشاغل آنلاین خود درآمد کسب می کند. این شهر بیشتر با نام Web 3.0 Guy شناخته می شود. در حقیقت ، وی تنها در یک سال حضور در دنیای بازاریابی اینترنتی توانست درآمد ثابت شش رقمی را ایجاد کند.

آنچه Dolani روی آن متمرکز بود بازاریابی وابسته بود. وقتی صحبت از تبلیغ محصولات و در واقع اجرای کمپین ها می شود ، بسیار جذاب بود. این امر بر فروش محصولات دیجیتال متمرکز است و رک و پوست کنده ، با انجام این کار ، درآمد زیادی کسب می کند.

اگرچه او در حال حاضر به تجارت بازاریابی کمیسیون تسلط پیدا کرده است ، یکی دیگر از زمینه های تخصص برای وی تبلیغات CPA است. این نیز به طور مداوم برای او پول زیادی ایجاد می کرد. این نرم افزار قادر است از نرم افزار CPA به عنوان ابزاری قدرتمند برای هدایت وب سایت و محصولات آن استفاده کند.

اگرچه دالانی در حال حاضر یک بازاریاب اینترنتی شناخته شده است ، اما او هرگز کسی را که او را به آنجا سوار کرده ، فراموش نمی کند. وی گفت که به رسمیت شناخته شده است که این طرح آربیتراژ اختراع شده توسط دو بازاریاب روشن اینترنت ، ایمان و امانوئل است که در مورد تحقیقات کلمات کلیدی و تحقیقات بازاریابی به او آموخت. او مشتاق بود که برای موفقیتش اعتبار کسب کند.

دالانی اکنون به عنوان یک بازاریاب معتبر در دنیای بازاریابی اینترنتی به شهرت رسیده است. او به هر معنی کلمه متخصص است. برای محصولاتی که وی به زودی عرضه خواهد کرد ، این احتمالاً می تواند آنچه را که ادعا می کند تحویل دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا