برای آگاهی و به روز بودن از بازی از اطلاعات نظرسنجی ها استفاده کنید

[ad_1]

بازی | فناوری

جمع آوری داده های تحقیقات بازار یک روش عالی برای تعیین مخاطبان هدف برای محصول یا خدمات شما است ، اما درک و عمل به آنها کلید موفقیت شماست.

تحقیقات بازار به دو دسته گسترده – اولیه و ثانویه تقسیم می شود. تحقیقات اساسی فرایند جمع آوری اطلاعات به طور مستقیم از مشتریان ، با انجام نظرسنجی های آنلاین یا سازماندهی گروه های متمرکز یا مصاحبه های یک به یک با افراد با دقت انتخاب شده از درون گروه هدف را توصیف می کند. تحقیقات ثانویه بیشتر شامل گرفتن اطلاعاتی است که دیگران به دست آورده اند ، با جستجو در وبلاگ ها و وب سایت های شرکت های دیگر ، و حتی رقبا ، و همسان سازی داده های آنها.

با انتظارات مشتری سازگار شوید

نظرسنجی های آنلاین یک روش عالی برای جمع آوری اطلاعات حیاتی از مشتریان بالقوه شما است که محصولات و خدمات را برای تنظیم بهتر انتظارات آنها و همچنین تغییر بالقوه جمعیتی امکان پذیر می کند. گسترش شرکت های ارائه دهنده تحقیقات آنلاین ، شرکت هایی را که به دنبال اطلاعات مهم ، از گروه هدف و گاه از عموم مردم هستند ، مجموعه ای فریبنده از گزینه ها و گزینه های رویکرد و روش را فراهم می کند. برای کسانی که ترجیح می دهند فرآیند جمع آوری اطلاعات را به خارج از کشور برنگردانند ، گزینه هایی مانند Survey Monkey وجود دارد که به شرکت ها امکان می دهد نظرسنجی های خود را طراحی و مدیریت کنند. در هر صورت ، با پیچیده تر شدن روش و فناوری ، با توسعه نرم افزار بهتر ، شرکت ها به طور فزاینده ای قادر به شناسایی دقیق مشتری هستند که مایل به سال هستند.

علاوه بر استفاده از نظرسنجی برای شناسایی مشتریان بالقوه ، بسیاری از شرکت ها همچنین آنها را به عنوان راهی آسان برای همگام سازی با روندها و شناسایی هرگونه حرکت در انتظارات مشتری به کار می گیرند. به همین ترتیب ، این یک ابزار مفید برای کنترل کیفیت ، تولید اطلاعات از کاربران فعلی خدمات در مورد میزان رضایت و چگونگی اندازه گیری یک محصول یا خدمات در برابر مخالفت آن در هر زمان مشخص است.

اهمیت درک مشتریان شما

شرکت های نظرسنجی مانند YouGov و Ipsos با ارائه یک انگیزه مالی کوچک به اعضای خود برای تکمیل نظر سنجی در موضوعات خاص ، اطلاعات خود را از مردم می گیرند. البته این خطر وجود دارد که برخی از گروه های جمعیتی در بین کاربران خود بیش از حد نمایان شوند یا کمتر از آنها نشان داده شود ، به عنوان مثال منطقی است تصور کنیم که ، با مساوی بودن همه موارد دیگر ، افراد با درآمد بالاتر کمتر به عادت انگیزه های مالی متوسطی که توسط آن ها ارائه می شود ، کمتر می شوند. کارگران بیکار یا کم درآمد. ارائه دهنده صالح قادر خواهد بود این نقص را از طریق فرآیند غربالگری در ابتدای هر اسکن اصلاح کند.

دانستن اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند ، ماهیت انتظارات آنها ، کیفیت رقبای شما و میزان رضایت از خدمات یا محصول شما برای هر کسب و کاری که مشتاق به جلو ماندن از بازی باشد ، امری حیاتی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا