برای انجام کارهایی که دوست دارید پول بدست آورید: یک مطالعه موردی مستقل با Fiverr

مردم عاشق مطالعات موردی هستند که اساساً “مردم در حال مشاهده” با جزئیات بهتر هستند. شنیدن چگونگی مدیریت شخص دیگری در یک موقعیت واقع بینانه ، از لیست حقایق مفیدتر و جالب تر است. من می خواهم در مورد کار آزاد با سایتهایی مثل Fiverr بنویسم ، و جایی که تجربه شخصی در آنجا دارم کار می کنم ، می خواهم به طور خلاصه برخی از اکتشافاتم را توضیح دهم و کمی درباره آنچه ممکن است در انتظار شما باشد به اشتراک بگذارم.

پول

سلام ، من دکتر رون ماسا هستم. من روانشناس اهل یونگانی هستم که اکنون از تمرین خصوصی بازنشسته شده ام. من همچنین یک هنرمند هستم که سالها است که در سنگ حک شده ام و تقریباً هزار نقاشی کوچک را بصورت آنلاین فروخته ام. من در سال 2013 خودم را با Fiverr کار خود را شروع کردم. می خواستم یاد بگیرم که ضبط صدا با کیفیت حرفه ای از خانه ام تهیه کنم.

در دهه 1960 او به عنوان مدیر تلویزیون برای شبکه تلویزیونی KVOA NBC در توسان ، آریزونا کار کرد. پس از آن باید کمی صدا بکنم و آن را دوست داشتم. از آن زمان می خواستم کارهای صوتی بیشتری انجام دهم. اولین گرایش من برای یافتن یک برنامه آموزش رسمی آواز بود. خوشبختانه می دانستم که آنها هزاران دلار در سال درآمد دارند! خوشبختانه می گویم که این هزینه و همچنین تاخیر قبل از اینکه بتوانم یک کار صوتی واقعی را انجام دهم ، مرا متقاعد کرد که چیز جدیدی را امتحان کنم.

من تصمیم گرفتم راه خود را برای استقلال با پنجر “ماجراجویی کنم”. من کتاب های زیادی را درباره کار آواز خوانده ام ، میکروفون پلاستیکی دروغگویی پیدا کرده ام و اولین کنفرانس خود را در Fiverr.com ایجاد کرده ام. همچنین می توانید ضمن یادگیری و کسب درآمد ، به سادگی شروع و به روز کنید. با هر شغلی کمی بزرگتر شدم. اشتباه کردم. سرانجام یاد گرفتم که چگونه آنها را اصلاح و از آنها دوری کنم. در حالی که به تدریج مهارت های بیان خود را بهبود می بخشید ، میکروفون ها و برنامه های مربوطه را نیز ارتقاء دادم.

وی با انتخاب ساعت کار محدود ، در طی یک دوره سه ساله ، بیش از 7000 دلار به من یاد داد تا کار صوتی را با انجام کارهای صوتی از روز اول انجام دهم. 450 کار صوتی حرفه ای را انجام دهید! در کمال تعجب من ، آنها رتبه 100٪ رضایت کسب کردند. این چند “خریدار سخت” را از بین برد ، اما هر کس دیگری برای همکاری با آنها عالی بود. خریداران می دانند که آنها بسیار زیاد هستند ، می خواهند این سرویس ها کار کنند و معمولاً بسیار درک می کنند.

علاوه بر ضبط کردن متون واجی سنتی ، فهمیدم که من به ویژه عاشق نمایش واجی هستم. چه کسی می داند؟ بله ، کشف خود یکی از پاداش های طراحی و اجرای اثری است که شما دوست دارید. به زودی صدای چشمگیر روزنامه نگاران متعهد ، کارفرمایان مشکل و بی قرار ، ترساندن شرورهای شر ، پدران دوست داشتنی ، شکارچیان آزار دهنده و انواع ژنرال ها و سربازان جنگ جهانی دوم که از نبردها تغذیه می شوند ، بود. این ضبط ها و صدها مورد دیگر در فیلم ها ، تلویزیون ، بازی های ویدئویی ، اینترنت و سیستم های صوتی شرکت ها در چندین قاره مشاهده می شود.

همچنین فهمیدم که دوست دارم روایتی آموزشی کودکان درباره نهنگ ها ، ستاره ها و دایناسورها انجام دهم. نامه های کاری بی پایان را انجام دادم. من حتی چندین کتاب کامل را ذکر کردم. یکی از کلاسیک های تأثیرگذار دیل کارنگی خیلی زودتر از زمان خودش بود. کتاب دیگری به مطالعه برنامه ریزی مالی و بینش پرداخت. این کتاب ، که من از ثبت آن با افتخار احساس کردم ، “خلاصه ای از چیزهایی است که توسط شینوا اقبه در هم می شکند” بود. او زندگی و روایت های “پدر ادبیات آفریقایی” بسیار الهام بخش ، شینوا آبه را خلاصه کرد.

دوست داشتم بتوانم با انجام پروژه های واقعی به کار صوتی واقعی بپردازم و شخصیت را یاد بگیرم. من به خصوص دوست داشتم برای یادگیری هزینه دریافت کنم. اگر 15،000 دلار را که در آموزش رسمی صرفه جویی کردم ، علاوه بر 7000 دلار که برای کار صوتی به دست آورده ام ، حساب می کنم ، این آهنگ مستقل بیش از 20،000 دلار را در مقابل من قرار داد! اگر کسی روشهای سنتی آموزش را ترجیح دهد ، مشکلی در این مورد وجود ندارد. من شخصاً فریلنس را مهیج تر و جذاب تر می دانم.

وقتی شغلی را انجام می دهید که دوست داشته باشید – که خواستار خود اشتغالی است – به احتمال زیاد با روحیه خواهر روبرو خواهید شد و فرصت های مربوط را پیدا می کنید که واقعاً مناسب شما باشد! پیروی از قلب شما در محل کار فواید فوری و سپس ثانویه وجود دارد. در حین انجام کار صوتی ، یاد گرفتم که ضبط های صوتی را نیز ویرایش کنم. بعداً از این آزمایش برای آموزش کلاس ویرایش صوتی آنلاین استفاده کردم!

اکنون ، ترکیبی از آموزش صوتی صوتی اصلی و مهارت های ویرایش صوتی ، این امکان را برای من فراهم کرده است – تا واقعاً بتوانم مرا به صورت آنلاین بصورت کلاس آموزش دهم. (و بله ، آنها به خاطر کیفیت صدای استثنایی مورد تحسین قرار گرفته اند!) مزایای غیر منتظره احتمالاً وقتی شما با یک مسیر با قلب دنبال می شوید ، به دست می آیند. اکنون می دانم که یک رویا طولانی مدت در زندگی از طریق کار مستقل و با دقت انتخاب شده میسر می شود. آیا می خواهید برای کارهایی که به صورت رایگان انجام خواهید داد ، حقوق دریافت کنید؟ چگونه نوع مشاغل یا خدماتی را که واقعاً به رسمیت می شناسید طراحی می کنید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا