برای رونق تجارت خود از بازاریابی ورودی استفاده کنید

[ad_1]
به عنوان یک کارآفرین هدف اصلی شما جذب مشتری برای خرید محصولات و خدمات شما است. دسترسی به خرید راهی آسان برای جذب مشتری به شما می دهد. هدف این است که اقدامات پیشگیرانه ای را برای آوردن مشتریان بالقوه به شما و تشویق آنها به خرید محصولات شما به دلیل محتوای با کیفیتی که ارائه می دهید انجام دهید. سه نوع بازاریابی اصلی وجود دارد: بازاریابی داخلی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM). بازاریابی خانگی فرآیند تبلیغ کسب و کار شما از طریق انتشار اطلاعات و منابعی است که مشتریان مناسب می دانند. این ایده استوار است که توزیع اطلاعات با کیفیت بالا در یک بازار خاص منجر به اقدام لازم مشتری می شود. بازاریابی داخلی به شما امکان می دهد مهارت های خود را به نمایش بگذارید برند خود را بسازید تجارت خود را توسعه دهید به مردم کمک کنید و درآمد کسب کنید. برخی از اشکال معروف بازاریابی داخلی شامل انتشار وب سایت (به عنوان مثال نکات مطالعات موردی و محتوای آن) خبرنامه ها وبلاگ ها مقالات مقالات سفید کتاب ها کتاب های الکترونیکی سمینارها وبینارها است. بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که در آن سیستم با بهبود قابلیت مشاهده آن وب سایت توسط موتورهای جستجو کیفیت و تعداد بازدید از وب سایت شما را افزایش می دهد. هدف استفاده از انواع تکنیک های اثبات شده SEO (به عنوان مثال محتوای وب سایت پیوندهای ورودی برچسب های عنوان و عنوان) است که به شما امکان می دهد در صورت داشتن کلمات کلیدی یا عبارات صفحه وب خود را دارای رتبه بالاتری قرار دهید. به عنوان مثال یک موتور جستجوی موتورسیکلت بزرگ اگر صاحب یک فروشگاه کالاهای ورزشی هستید و شخصی در جعبه جستجو می گوید کالاهای ورزشی می خواهید نتایج وب سایت شما در دو صفحه اول نشان داده شود. اگر در صفحه اول یا دوم ظاهر نشوید افراد سایت شما را نمی بینند. بازاریابی در شبکه های اجتماعی عبارت است از به اشتراک گذاشتن پیام شما با مشتریان بالقوه از طریق شرکت در رسانه های الکترونیکی مختلف مانند LinkedIn Facebook MySpace و Twitter. این از طریق مشارکت فعال در یک یا چند سازمان شبکه اجتماعی اتفاق می افتد. SMM یک مزیت بزرگ در بازاریابی دارد. بسیار گران است زیرا ارزش مالی ندارد. این فرصت را به شما می دهد که به یک عضو فعال و قابل احترام در یک جامعه اجتماعی متنوع تبدیل شوید و به شما امکان می دهد خود را به عنوان یک متخصص در زمینه مورد علاقه خود قرار دهید. اگرچه این می تواند وقت گیر باشد اما بسیاری از مردم از گذراندن وقت با شبکه دوستان خود در دنیای مجازی لذت می برند. بنابراین چگونه می توان با بازاریابی داخلی شروع کرد؟ پیشنهاد می کنم به دو سوال پاسخ دهید. اول شما از چه تکنیک های بازاریابی ورودی استفاده می کنید؟ به عنوان مثال آیا شما یک بلاگ یا خبرنامه دارید؟ آیا تاکنون مقاله ای نوشته اید؟ آیا تظاهرات زنده مانند سمینارها کلینیک ها یا کارگاه ها را تسهیل می کنید؟ در مورد ارائه وب مانند وبینار چطور؟ آیا اقداماتی در جهت بهبود وب سایت خود برای به دست آوردن رتبه های برتر موتور جستجو انجام داده اید؟ آیا در گروه های شبکه های اجتماعی شرکت می کنید؟ از آنچه انجام می دهید یک عکس واضح بگیرید.دوم بر اساس پاسخ شما به سوال اول مکان مناسب برای شروع چیست؟ به عنوان مثال اگر از بسیاری از تکنیک های بازاریابی ورودی استفاده کرده اید به راحتی می توانید کاری را که انجام می دهید ادامه دهید خصوصاً اگر نتایج خوبی می گیرید. اگر از بازاریابی ورودی استفاده نمی کنید بفهمید کدام روش را می خواهید آزمایش کنید. شاید شما می خواهید یک ایمیل یا وبلاگ راه اندازی کنید. شما می توانید ارائه کار در زمینه تخصص خود (به عنوان مثال سمینارها یا وبینارها) را تسهیل کنید یا می توانید به یک سایت شبکه اجتماعی مانند LinkedIn دسترسی پیدا کنید و یک شبکه اجتماعی راه اندازی کنید. انتخاب شما هرچه باشد یادتان باشد که کوشا و صبور باشید. فروش ورودی برای موفقیت ضروری است.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا