برای فروش توسط مالک – اسرار مسکن 101 برای FSBO

هیچ رازی نیست که امروز بازار املاک و مستغلات دشوار است. فروشندگان نگران در تلاشند تا خانه های خود را بفروشند. ارزش املاک و مستغلات در حال کاهش است و آنها به شدت می خواهند در هزینه کمیسیون املاک و مستغلات صرفه جویی کنند بنابراین سعی می کنند املاک خود را به عنوان FSBO (برای فروش توسط فروشندگان مالک) به بازار عرضه کنند. منطقی است نه؟

بله اگر.

اگر عادت دارید که مسئولیت خودتان را بپذیرید مقداری حس تجارت دارید قبلاً خانه خریده و فروخته اید مقداری وقت و پول برای سرمایه گذاری در یک تجارت دارید و می دانید و می توانید از ابزارها و تکنیک هایی که کارگزاران خوب استفاده می کنند استفاده کنید در این صورت جواب یک بله بدون صلاحیت و قاطع است! شما ذهنیت و توانایی درستی دارید که در واقع کمیسیون کارگزار را بدست آورید. یا کل کارمزد یا بخشی که فقط نماینده فروش دریافت می کند. Gain در اینجا کلمه عملیاتی است.

واسطه های خوب چگونه این کار را انجام می دهند؟

کارگزاران خوب با اصول اولیه شروع می شوند و با یک برنامه بازاریابی سیستماتیک کاملاً طراحی شده متفکرانه یکپارچه و چند منظوره فعالیت می کنند.

وضعیت املاک

در معرض خطر از بین بردن مشتریان جدید در لیست معاملات ملکی خوبی در مورد شکل گرفتن یک خانه خوب می گویند. اگر قصد دارید یک فروشنده موفق FSBO باشید پس باید خودتان این کار را انجام دهید. آیا به یک یا چند اتاق برای نقاشی نیاز دارید؟ آیا فرش ها باید با شامپو شسته شوند؟ آیا همه دستگیره ها و قفل های درب محکم هستند و به خوبی کار می کنند؟ آیا کسی جذابیت محدود کردن دارد؟ آراسته مرتب مرتب است؟ کابینت ها بسته یا مرتب هستند؟ آیا چراغ های سوخته تعویض شده اند؟ اگر باهوش باشید قبل از اینکه اموال خود را به بازار عرضه کنید از این نوع اقلام مراقبت خواهید کرد و آنها را در شرایط خوبی نگه دارید.

قیمت

معاملات مسکن که در بازارهای پایین درآمد خود را ادامه می دهند در تعیین مشتریان واقعی خود برای تعیین قیمت های واقعی برای املاک خود بسیار مهارت دارند. یکی از دوستان من در یک معاملات مسکن اغلب در مورد مشتریان خود می پرسد: آیا می خواهید املاک خود را لیست کنید یا می خواهید مال خود را بفروشید؟ قیمت می تواند تفاوت زیادی در نتیجه ایجاد کند دوستم این را می داند. هرکسی می تواند ملکی را با هر قیمتی در بازار عرضه کند. فروش نخواهد داشت مگر اینکه قیمت واقع بینانه باشد.

خریداران حتی در بازار کندی هستند اما از قیمت بسیار آگاه هستند. در مناطقی که بازار ضعیف است قیمت گذاری کمتر از قیمت لیست برای هر خانه مشابه برای فروش در منطقه شما و کمی کمتر از املاک مشابه فروخته شده و مسکونی در محله موثر است. بارها و بارها من دیده ام که مردم اشتباه می کنند که با قیمت بالاتر از آن چیزها وارد می شوند. این ملک در بازار باقی مانده است. آنها بارها و بارها قیمت را پایین می آورند اما اگر از قیمت های محله عقب باشند و قیمت های بازار همچنان ادامه داشته باشد بدون دنبال فروش بازار را دنبال می کنند حتی اگر قیمت آنها نسبت به چند هفته یا چند ماه قبل کمتر باشد. سعی کنید این اتفاق برای شما نیفتد.

بازاریابی الکترونیکی

معاملات مسکن اطلاعات مربوط به خانه هایی را که امیدوارند بفروشند در MLS محلی و بصورت آنلاین قرار می دهند. بهترین آنها اطلاعات کاملی در مورد قیمت تعداد اتاق خواب تعداد حمام تعداد قسمت های گاراژ اندازه و محل قرارگیری قطعه و همچنین عکس های داخلی و خارجی و آنچه باعث می شود ملک بصورت آنلاین نمایش داده شود را مشاهده می کنید. شما نیز باید همین کار را انجام دهید. بسیاری از قوانین خوب MLS بصورت آنلاین برای خریداران و فروشندگان FSBO وجود دارد. از یک یا چند مورد از این سایت ها استفاده کنید و از همه زنگ ها و سوت ها (تصاویر بی شمار زیرنویس های زیر عکس مکانی برای متن توصیفی نقشه ای از ویژگی های شما شمارنده های کلیک آدرس وب منحصر به فرد از املاک و غیره) که ارائه می دهند بهره ببرید. امروزه نزدیک به 70 درصد خریداران مسکن جستجوی آنلاین را شروع می کنند.

این تازه شروع شده است. در Realtor Secrets 201 در مورد مراحل بعدی بحث خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا