برای فروش توسط مالک – انتخاب هوشمندانه برای فروشندگان مستقل

[ad_1]

دوربین | کامپیوتر

مالک فروش یکی از سریعترین بخشهای رشد صنعت املاک و مستغلات است. FSBO نیز مخفف شده است و مخفف عمل فروش ملک بدون مداخله واسطه ای است. برخی از فروشندگان FSBO از خدمات محدود یک کارگزار املاک و مستغلات برای لیست کردن خانه های خود در یک سرویس لیست چندگانه استفاده می کنند. با تلاش های تحقیقاتی و بازاریابی مناسب ، می توانید خانه FSBO خود را بفروشید و از هزینه های گران قیمت کارگزار اجتناب کنید. هزینه های کارگزار املاک و مستغلات می تواند از 5٪ تا 10٪ قیمت نهایی خانه باشد. فروش FSBO به صاحب خانه نظارت بیشتری بر روند فروش و بازاریابی می دهد و خریدارانی را به ارمغان می آورد که ممکن است توسط لیست های منظم املاک و مستغلات جذب نشوند. از آنجا که فروشندگان FSBO غالباً مایلند با خریدار توافقاتی را انجام دهند ، مانند اجاره برای موقعیت شخصی ، خریداران می توانند مستقیماً با مالک مذاکره کنند. فروش مالک فروش 12-13٪ از املاک فروخته شده در سال 2005 و 2006 را نشان می دهد.

بازاریابی دارایی FSBO شما بخش مهمی از روند فروش است. اگر خریداران از وجود آن در خانه اطلاع نداشته باشند نمی توانند به دیدن آن بیایند. ساده ترین و کم هزینه ترین روش تابلوی حیاط است. در مناطقی که بازارهای گرم املاک و مستغلات دارند ، تابلوی حیاط می تواند خریداران را به در منزل شما بسپارد. حتی در بازارهای کند ، پخش جریانی می تواند علاقه مندان را در منطقه نزدیک شما بیاورد.

بعدی از تابلوی حیاط طبقه بندی ها است. این هنوز ارزان نیست و به شما امکان می دهد به راحتی به تعداد زیادی از مردم برسید. روزنامه های محلی هر هفته توسط بسیاری از مشتریان بالقوه خوانده می شوند. یک تبلیغ کوتاه که چندین بار اجرا می شود ، بیش از اینکه چندین بار یک تبلیغ طولانی نشان دهد ، به افراد بیشتری خواهد رسید. همچنین می توانید از طریق طبقه بندی ها به تبلیغ خانه های آزاد و سایر رویدادها بپردازید.

بروشورها و تبلیغات بیلبورد راه های خوب دیگری برای جلب توجه به خانه شماست. با کمک دوربین و کامپیوتر می توانید تبلیغاتی در مورد فروش FSBO خود ایجاد کنید. بسیاری از ساختمانهای عمومی و محل کار اجازه ارسال این تبلیغات را می دهد. همچنین می توانید بروشورهایی به تابلوی حیاط خود ضمیمه کنید. اطمینان حاصل کنید که مقداری را در خانه نگه دارید تا بازدیدکنندگان بتوانند اطلاعات مهمی را درباره خانه ای که برای دیدن به آنجا آمده اند به خاطر بسپارند. خریداران خانگی در یک روز خانه های زیادی را مشاهده می کنند ، بنابراین ممکن است تهیه بروشور چیزی باشد که اموال FSBO شما را در ذهن خود گیر دهد و در نهایت آنها را بفروشد.

یکی دیگر از راه های عالی برای بازاریابی ملک خود برای فروش توسط مالک ، از طریق وب سایت های FSBO است. این سایت ها به شما امکان می دهند جزئیات و تصاویر خانه خود را ، از جمله تاریخ روباز و سایر رویدادها ، ارسال کنید. سایتی مانند FSBOmarketing.com یا سایتی که از طریق موتور جستجو پیدا شده است می تواند به شما در دسترسی به طیف گسترده ای از مرورگرها کمک کند. بسیاری از افراد در بازار املاک و مستغلات اکنون با استفاده از وب سایت FSBO شروع به جستجوی آنلاین خانه های خود می کنند. با پرداخت هزینه ای ناچیز ، این وب سایت ها می توانند میزان مواجهه شما را بسیار بهبود بخشند. اگر از مراحل فروش و مذاکره راحت هستید ، هیچ دلیلی برای کارگزار وجود ندارد که خودتان بتوانید انجام دهید. بازارهای گرم املاک و مستغلات می توانند بنگاه های املاک و مستغلات را تقریباً بی اهمیت کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا