برای فروش توسط مالک و در مقابل انجمن ملی معاملات ملکی

[ad_1]

فروش

بالقوه و جاری برای فروش توسط صاحبان باید نامه مداوم انجمن ملی ملکی (NAR) را با یک دانه نمک در نظر بگیرید. NAR سهم بزرگی در نحوه تصمیم گیری برای فروش ملک خود دارد – آیا می دانید تقریباً 60 میلیارد دلار در کمیسیون املاک و مستغلات سالانه پرداخت می شود (تا 19 میلیارد دلار در 2000 مدل)؟ در یک تلاش خوب و برنامه ریزی شده برای توجیه خدمات خود و کمیسیون های نجومی که آنها از NAR جمع می کنند ، آنها سالانه میلیون ها دلار خرج می کنند تا با تبلیغات در اختیار صاحب خانه معمولی قرار بگیرند.

کارگزاران فکر خواهند کرد که موفقیت در بازار و فروش خانه شما کاملاً غیرممکن است. دلیل گسترش این سفسطه به طرز دردناکی مشخص است ، اما جای تعجب است که چقدر آنها قانع کننده هستند و چند بار صاحبان خانه در طعمه های خود قرار می گیرند.

بگذارید برخی از محبوب ترین حروف NAR را برای خواب قرار دهیم:

FSBO با قیمت کمتری به فروش نمی رسند

FSBO ها دیگر فروش ندارند

FSBO ناخواسته خود را در معرض سارقان ، تجاوزگرها یا قاتلان قرار نمی دهند

FSBOs می توانند املاک خود را به طور موثر به بازار عرضه کنند

FSBOs می توانند املاک خود را بطور مؤثر بفروشند

FSBOs می توانند هزاران دلار در کمیسیون پس انداز کنند

حقیقت به خوبی شناخته شده است ، انجمن ملی معاملات ملکی بسیار خوب کار می کند. اول از همه ، آنها داده های بسیار دقیق مربوط به املاک و مستغلات را جمع آوری ، جمع آوری و توزیع می کنند که می توانند در هنگام ایجاد یک برنامه بازاریابی برای فروش توسط مالک بسیار مفید باشند. این داده ها از صدها هزار فروش خانه جمع آوری شده است ، بنابراین داده ها بسیار دقیق هستند. اکثر ، اگر نه همه ، داده ها به راحتی بصورت آنلاین در دسترس هستند. این داده ها شامل می شود ، اما محدود نمی شود ، تعداد متوسط ​​روز در بازار (DOM) ، میانگین قیمت متوسط ​​فروش (تعدیل ماهانه و فصلی) ، فروش واحدهای منطقه و فروش واحدها توسط “مناطق شهری”.

NAR همچنین آمارهای مربوط به روندهای “خریدار” و “فروشنده” را جمع آوری می کند و این آمار با نظرسنجی از خریداران و فروشندگان ایجاد می شود. بعنوان مثال برخی داده ها درباره اندازه صحبت می کنند ، به عنوان مثال ، در سال 2006 بیش از 70٪ از صاحبان خانه قبل از استخدام یک نماینده املاک و مستغلات از اینترنت استفاده کردند تا خانه خود را که در نهایت خریداری کرده اند ، پیدا کنند. دوم ، 18٪ صاحبان خانه ادعا می کنند که اولین معرفی خانه ای که آنها خریداری کرده اند یک علامت مرجع برای فروش بوده است. آیا ریاضی را انجام دهید – به این معنی که بیش از 88٪ از “خریداران” املاک خود را که نهایتا خریداری کرده اند بدون کمک یک نماینده املاک و مستغلات پیدا کرده اند – هنوز 85٪ از یک نماینده برای تسهیل خرید استفاده کرده اند – که می گوید بازاریابی کار نمی کند.

دومین کاری که آنها خوب انجام می دهند بازار املاک و مستغلات است. این کار از طریق سرویس داده آنها انجام می شود – سرویس لیست بندی چندگانه موسوم به MLS. اگرچه این ویژگی داده های ملک است ، اما این لیست لیست محدود به نمایندگان املاک و مستغلات نیست ، اما دسترسی به اینترنت برای همه در دسترس است. Realtor.com ، وب سایت رو به مصرف کننده یک محصول جانبی از MLS است ، این ابزار اصلی برای بازاریابی برای معاملات ملکی نیز تقریبا برای همه در دسترس است. در فروش توسط صاحبخانه ها می توانید در هزینه مسطح MLS سرمایه گذاری کنید. این مفهوم ساده است – به جای “نماینده لیست” که مبلغ کمیسیون را بر اساس فروش خانه شما شارژ می کند ، صاحب خانه موافقت می کند که هزینه مسکن را به یک ملک ثبت شده پرداخت کند – معمولاً این هزینه ها بسته به موقعیت جغرافیایی ، منطقه و سطح خدمات شما در محدوده 399 دلار – 699 دلار است. نماینده به سادگی موافقت می کند که ملک شما را در MLS لیست کند. این ویژگی شما را از طریق بانک اطلاعات MLS و بیشتر خریداران بالقوه از طریق Realtor.com املاک شما را به کلیه نمایندگان املاک نشان می دهد (به یاد داشته باشید که بیش از 70٪ از خریداران قبل از استخدام یک نماینده ، ملک را به صورت آنلاین پیدا کردند) که بیش از 7 میلیون بازدیدکننده ماهانه بیش از 350 بازدید ایجاد می کند. صفحه. مراقب باشید – تمام هزینه های MLS مسطح به طور برابر ایجاد نمی شوند – مطمئن شوید که می خواهید چه چیزی را خریداری می کنید و سطح خاصی از پشتیبانی نیز وجود دارد.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که من همیشه با نمایندگان املاک و مستغلات (خارج از هزینه های بالای کمیسیون) داشته ام ، این است که آنها دارای یک دستورالعمل متفاوت و سپس صاحب خانه معمولی هستند. مجوز کارگزاران املاک و مستغلات فروش یک “خانه” و پرداخت حقوق است. وظیفه مالکان خانه برای فروش خانه خود. چند وقت است که فکر می کنید خریدار بالقوه برای ایجاد پیشنهاد برای یک مکان خاص (خصوصیات شما) فراخوانی می کند و نماینده می گوید – “مطمئناً قرار ملاقات می گذاریم – اما وقتی این ملک را جستجو می کنید بیایید به آن” دیگران “بنگریم که فکر می کنم ممکن است شما علاقه مند شوید. من شخصاً آنها را مقصر نمی دانم ، اینگونه است که آنها درآمد کسب می کنند – من همین کار را خواهم کرد ، آن را “محافظت از شرط بندی های شما” می نامم. مشکل ذاتی این است که یک عامل املاک و مستغلات می توانند موفق شوند بدون اینکه صاحب خانه موفق شود موفق شود. یک مثال عالی از این “خانه های باز” به نظر من این فقط یک بستر نسل پیشرو برای یک عامل لیست است. “بازدیدكنندگان” برای دیدن خانه شما می آیند ، مأمور نام او را می گیرد و از آنها خواسته تا هر خانه را به آنها بفروشند – آنها فقط از وسایل شما و وقت شما به عنوان قلاب استفاده می كنند.

من همیشه باید از خود دفاع کنم ، می خواهم شفاف باشم و از عوامل املاک و مستغلات متنفر نیستم. آنها مطمئناً خدمتی را انجام می دهند که بعضی از افراد قادر به انجام آن نیستند. اما من با هزینه هایی که آنها می پردازند و حمله بی امان آنها به FSBO مشکل دارم. من همیشه احساس می کردم که اگر کسی در تلاش برای توجیه کردن خود مجبور به رقابت شود ، پس این نشانه ضعف است.

به طور خلاصه ، می توانید خانه خود را بفروشید و هزاران دلار پس انداز کنید. تحت تأثیر NAR و ادعاهای بی اساس آن نیست. باور نکردنی است فقط به این دلیل که شما آن را از تلویزیون تماشا کرده اید – این یک تلاش شرم آور برای محافظت از خود ، انجمن و معیشت آنها تحت فشار زیادی برای توجیه کارتون های وی است. تصادفی نیست که وزارت دادگستری ایالات متحده هم اکنون در حال تحقیق در مورد این صنعت برای نقض ضد اعتماد است. تغییر در حال آمدن است – و بنیادی را که این انجمن تأسیس شده ، تکان می دهد. اینترنت شیوه خرید و فروش املاک و مستغلات مردم را تغییر داده است – زمان آن رسیده است که کارگزاران املاک و مستغلات این واقعیت را بپذیرند ، آن را مطابق با آن تنظیم کنند یا به یک دودو بروند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا