[ad_1]
برای ایجاد یک کتاب قابل فروش باید مخاطبان یا مخاطبان مورد نظر خود را قبل از نوشتن کتاب خود بشناسید. این نقطه فروش داغ ضروری به شما کمک می کند نسخه متمرکز سازمان یافته و جذابی بنویسید که مخاطبان شما از آن استقبال کرده و درباره آن صحبت کنند. صحبت مستقیم با خواننده در هر صفحه شما را به یک نویسنده باهوش تبدیل می کند که خوانندگان شما از آن قدردانی و احترام می گذارند. حل یک چالش یا مشکل برای مخاطبان شما مشتریان خوشبختی ایجاد می کند که مطالب شما و کتاب شما را پخش می کنند. کدام مخاطب زیر می خواهد 15 تا 40 دلار برای کتاب شما بپردازد؟ کدام یک از این پنج مخاطب در کتاب شما جای می گیرد؟ 1. مخاطبانی که در آینه ملاقات می کنید نویسندگان در حال نوشتن کتاب هستند زیرا ما ایده ها محتوا و مهارت هایی را که به اشتراک خواهیم گذاشت دوست داریم. معمولاً اول کتاب را خودمان می نویسیم. آیا شنیده اید: من کتابی را که می خواستید بخوانید نوشتم؟ اشتیاق ما به موضوع خود تا زمانی که یک برنامه بازاریابی و تبلیغات دو ساله را دنبال کنیم می تواند به موفقیت منجر شود. 2. بازار هدف که اکنون می خواهد پاسخ دهد. نه همه افراد خواهان کتاب شما نخواهند بود گرچه بسیاری از نویسندگان چنین گفته اند. مخاطبان هدف شما یک نیاز یا مشکل مشترک دارند. محصول یا خدمات شما این مشکل را برطرف می کند. به عنوان مثال کتاب www.stopyourdivorce.com از قبل مخاطبانی دارد که اکنون خواهان راه حل هستند. آنها در این مرحله ناامید هستند و هر کاری می کنند. آنها هر قیمتی را برای لوبیای جادویی شما پرداخت می کنند و بلافاصله آنها را خریداری می کنند. فقط در مدت دو سال سایت 150000 کتاب فروخت. نویسنده به معضل زن و شوهر طرد شده پاسخ داد و آنها را مجبور به خرید كرد. طلاق اغلب غافلگیرکننده است بنابراین بدون وقت زیاد برای مذاکره و به دلیل درد و ناراحتی شدید این مخاطب در حال حاضر خواهان درمان است. بیشتر مردان تنها پس از اعلام مشکل جدی پروستات توسط پزشک به دنبال پاسخ می گردند. این ممنوعیت برای آنها جذابیتی نداشت. فقط تماس از خواب بیدار شدن پزشک باعث عمل می شود. هرچه هدف باریک تر باشد هرچه کتاب شما زاویه بیشتری داشته باشد فروش آن آسان تر خواهد بود. 3. زمان و هزینه کمتری برای سرمایه گذاری بیشتر به دست می آورید. این مخاطب می خواهد یک نقشه راه برای مکانی که می خواهد برود – سریع! این مخاطب می خواهد بداند چگونه کاری انجام دهد – نوشتن کتاب کسب درآمد آنلاین تبلیغ تجارت آنلاین و ایجاد وب سایت پرفروش. آنها همچنین به دنبال کم هزینه ترین راه برای رسیدن به اهداف خود هستند. دیگر هیچ هزینه ای برای تخلیه آنها وجود ندارد. به عنوان مثال کتابها و کتابهای الکترونیکی چاپ کنید که به کارآفرینان یک روش کوتاه برای پایان دادن به کتاب خود نشان می دهد آنها را سریع می فروشید بنابراین جریان پول نقد آنها به اندازه کافی زیاد می شود تا به سرعت سود خود را چند برابر کند مخاطبان مناسبی برای کتاب های مربوط به انتشار تجارت یا تبلیغ کتاب است. هنگامی که یک کتاب به اتمام می رسد نویسندگان چگونه می توانند به فروش پایدار دست یابند که یک چهارم تا نیمی از درآمد آنها را تشکیل می دهد؟ اینترنت هنوز هم تقریباً استفاده نشده و به دلیل عدم رقابت در اینترنت پاسخی ارائه می دهد. 4. مخاطب عظیم پرشور است. این خوانندگان سری سوپ مرغ هستند. به بیش از 70 میلیون فروخته شده تا امروز فکر کنید و نویسندگان حتی مجبور به نوشتن کتاب نبودند. این جمعیت پر از فروشگاه های کوتاه الهام بخش پاسخ خوبی دادند. با این وجود نویسندگان برای سالها کل کمپین بازاریابی را انجام داده اند. کتاب شما در این گروه رقابت زیادی را شاهد خواهد بود با این وجود حجم بالای فروش مانند 70 میلیون نفری که هر روز در Walmart خرید می کنند می تواند جبران کند. یکی از مشتریان کتاب راهنمای نوشتن هدف 70 میلیون کودک بوم با عنوان پیرمرد را در انتظار بگذار. او خودش الهام بخش است – به نظر 50 ساله است. درباره کتاب خود فکر کنید. آیا یک هدف سرگرمی و الهام است؟ 5. مخاطبان میلیون ها آنلاین اگر مثل من هستید شما کتاب (های) خود را دوست دارید و می خواهید دیگران از خواندن آن بهره مند شوند. اما اگر از تعداد فروش از طریق روش های سنتی ناامید شده اید ممکن است بخواهید اینترنت را در نظر بگیرید. در مرحله اول وقتی در اینترنت می نویسید می توانید کتاب چاپ شده الکترونیکی خود را که اکنون به عنوان کتاب الکترونیکی شناخته می شود ارسال کنید. فقط باید برخی تغییرات را ایجاد کنید مانند میانبر فصل میانبر پاراگراف و طول جمله. افرادی که مشغول خرید اینترنتی هستند می خواهند اطلاعات آنها مختصر واضح و منسجم باشد. آنها برای یادگیری یک نکته به داستانهای طولانی احتیاج ندارند. این مخاطبان خوشحال می شوند که فصل های کتاب شما را بارگیری و چاپ می کنند. آنها از کتاب شما به اندازه 81/2 11 11 اینچ یا هر چیز دیگری قدردانی می کنند و فکر می کنند کل صفحه 99 صفحه قابل قبول است. یک نویسنده باتجربه می تواند با تقسیم و فرومایه فروش بیشتری داشته باشد. یک فصل 15 صفحه ای می تواند به یک کتاب الکترونیکی کوتاه تبدیل شود. شما همچنین یک ماشین تبلیغاتی در کتاب خود تعبیه کرده اید زیرا شما گزیده ای کوتاه برای ارائه به مجلات الکترونیکی و وب سایت های آنلاین هستید که این مقاله از کتاب الکترونیکی نقل شده است. از مزایای آنلاین می توان به گفتن و فروش حضوری مسافرت و راحتی بیشتر مانند تحویل فوری و دسترسی به تعداد بیشتری از مخاطبان خود اشاره کرد. نویسنده تمام سودها را نگه می دارد و نیازی به بسته بندی و پست الکترونیکی آن نیست. فروش سریعتر او از طریق بازاریابی و تبلیغات درآمد کسب می کند – زیرا بیشتر نویسندگان معمولاً موفق نیستند. برای سرعت بخشیدن به کتاب سمینار آموزش یا عینک سرمایه گذاری کنید. با استفاده از تکنیک های ساده تبلیغات آنلاین هر روز می توانید به 1000 یا حتی صدها هزار نفر برسید. در اینجا می توانید کتاب خود را با الگوهای ظریف مانند مقاله رایگان یا ezine بفروشید. این مخاطبان بصورت آنلاین متنوع است از جمله رشد شخصی و مشاغلی که اطلاعات رایگان می خواهند. فروش کتاب شما به سرعت چند برابر خواهد شد زیرا در هر نامه الکترونیکی که ارسال می کنید یک فایل امضا را در اختیار شما قرار می دهد که مردم را به محلی که کتاب خود را می فروشید هدایت می کند. حتی یک مبتدی یا غیرفنی مانند من می تواند از نوشتن برای مخاطبان آنلاین بهره مند شود. از این نکات و مثالهای مخاطب خود را بشناسید برای نوشتن یک نسخه جذاب استفاده کنید که موفقیت واقعی را برای ماجراجویی نوشتن شما تضمین کند. مخاطبان شما منتظرند!
[ad_2]