برخی از حقایق جالب در مورد بازاریابی شبکه ای

پروژه های خانه این امکان را برای من و من فراهم می کند که از خانه راحت ما درآمد کسب کنیم. صنعت بازاریابی شبکه وظیفه تولید میلیونرها تا کنون را بر عهده دارد. حالا باید برای بار دوم به این جمله بیاندیشید. صنعت حق رای دادن بیش از یک صنعت دارویی ، بیش از صنعت داروسازی ، بیش از یک میلیونر بیش از صنعت داروسازی ، بسیار بیشتر از هر صنعتی که می توانید به آن فکر کنید ، تولید کرده است.

بازار | بازاریابی

واقعیت جالب دیگر در مورد تجارت بازاریابی چند سطحی؛ بسیاری از ثروتمندان از این صنعت حمایت می کنند. به همین دلیل است که من شخصاً هیچ وقت روز را برای استقبال یا سرگرم کردن هر کسی که فکر می کند بازاریابی چند سطحی است حیله گر نیست ، ندارم. آیا دونالد ترامپ یک کلاهبرداری است؟ آیا رابرت کیوساکی فرش است؟ آیا بیل گیتس کلاهبرداری است؟ آیا بیل کلینتون کلاهبرداری است؟ منظورم این است که اینها افرادی هستند که در بعضی از مواقع با یک پروژه بازاریابی شبکه ای موافقت کردند. فهمیدم که بسیار جالب است که افرادی که از طریق منزل به شرکت دیگر بازاریابی چند سطحی می گویند کلاهبرداری هستند ، افراد ورشکسته هستند.

شبکه بازاریابی مشاغل خانگی تجارت است. بسیاری از مردم به دلیل اینکه با آن به عنوان یک پروژه برخورد نمی کنند ، دائما در این پروژه شکست می خورند و شکست می خورند. در بیشتر موارد ، بسیاری از مشاغل و همچنین دوستان به خانواده وارد می شوند. از ابتدا کمی ارزان است. با این حال ، این باعث شده است که بسیاری از افراد با پروژه های چند سطحی در خانه به عنوان نوعی سرگرمی رفتار کنند. شما باید با این موسسه مانند یک شرکت چند میلیون دلاری رفتار کنید. اگر این کار را نکنید ، شکست خواهید خورد.

بازاریابی شبکه ای یک تجارت موثر است. این در واقع گیج کننده ترین قسمت بیشتر افراد است. نمی توانید خودتان ثروتمند شوید. تنها دلیل ثروتمند شدن ثروتمند شدن دیگران است. این در واقع برای هر صنعتی یکسان است. بیل گیتس و وارن بافت نسبت به برخی از افراد دیگر میلیونرهای بیشتری تولید کرده اند. بنابراین اگر فکر می کنید ثروتمند شدن یک امر خودخواهانه است ، باید ذهن خود را دوباره برنامه ریزی کنید. بازاریابی چند سطحی برای مشاغل خانگی درست مثل همین است. شما باید از تلاش دیگران و همچنین مراقبت از قلب نیز بهره مند شوید.

همانطور که از نام آن مشخص است ، شبکه خانگی یک تجارت بازاریابی است. من می دانم که “شبکه” ای در این نام وجود دارد و این به ویژه در مورد افراد موجود در سازمان شما از قبل بسیار مهم است. “بازاریابی” نیز به اسم وجود دارد. امیدوارم خیلی وقت ها این موضوع را بفهمند. درست مانند هر پروژه ، شما باید تجارت خود را به بازار عرضه کنید. می توانید راه های سنتی برای بازاریابی سازمان خود و همچنین یافتن راه های قرن بیست و یکم برای این کار را پیدا کنید. سوال این است که اگر شما به عنوان یک کارفرمای سریع کار را انجام می دهید ، چرا می خواهید این کار را کندتر انجام دهید؟

مهمترین نکته ای که باید در مورد بازاریابی چند سطحی برای مشاغل خانگی بدانید این است که افراد زیادی آن را دریافت نمی کنند. در حقیقت ، وقتی بیشتر افراد با شما درمورد ایده های شما موافق هستند ، بیشتر احتمال دارد که کار اشتباهی انجام دهید. با وجود همه شواهد برعکس ، بسیاری از آنها هنوز حق رای دادن و کلاهبرداری خوانده می شوند. بازاریابی چند سطحی یک بازی اعداد است. کار شما یافتن ستاره های فوق العاده سریع است که می خواهند با شما درآمد کسب کنند و همچنین زندگی خود را تغییر دهند. واقعاً محبت خود را در این مورد قرار ندهید. بسیاری آن را دریافت نمی کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا