بررسیهای LifeWave – MLM

[ad_1]

LifeWave یک شرکت بازاریابی شبکه ای است که حدود بیش از 5 سال در آن فعالیت داشته است. این دفتر مرکزی در کالیفرنیا است و توسط دیوید اشمیت که اکنون مدیرعامل این شرکت است تشکیل شده است. این شرکت با وجود مدت کوتاهی از زمان تأسیس در صنعت بازاریابی چند سطحی امواج ایجاد می کند و در کشورهایی مانند مجارستان تایوان و فیلیپین حضور جهانی دارد.

LifeWave محصولات بسیاری را ارائه می دهد که در درجه اول بر تقویت بدن انسان و همچنین LifeWave علاوه بر هومیوپاتی تمرکز دارند. محصولات نشان داده شده لکه های پوستی غیر ترانسمیال هستند و بنابراین تهاجمی نیستند. این لکه ها در نقاط خاص به نام نقاط طب سوزنی روی بدن انسان قرار می گیرند. پس از آن گفته می شود که لکه ها با بدن ارتباط برقرار کرده و به چندین هدف می رسند. محصول اصلی شرکت LifeWave وصله SP6 است که وصله کاهش وزن است. این نقاط دیگر شامل یک لکه انرژی برای افزایش انرژی یک وصله Icewave برای تسکین درد یک لکه ضد پیری به نام وصله Y-Age و یک تکه برای استراحت شب خوب به نام وصله Silent Nights است. این لکه ها بر روی اصل طب سوزنی کار می کنند و از نانوذرات برای تحریک انرژی در بدن استفاده می کنند.

اصلاحات ارائه شده توسط LifeWave توسط بسیاری از ورزشکاران و هزاران پزشک تأیید شده است. بنابراین با توجه به این افراد نمی توان به کارآیی لکه ها و euthenics شک کرد. تعداد افرادی که از این لکه ها استفاده می کنند همیشه در حال افزایش است و نشانه محبوبیت این محصول است. متأسفانه بسیاری از بررسی های آنلاین وجود دارد که کالاهایی را که این شرکت به فروش می رساند به عنوان یک فریب و فریب است. لکه ها ممکن است قانونی یا غیرقانونی باشند اما مطمئناً تأثیر مضر برای بدن انسان ندارند.

LifeWave فرصت تجارت را برای هر شخصی که علاقه مند باشد فراهم می کند و مشابه پیشنهادات سایر شرکت های حق رای دادن است. چهار روش برای کسب درآمد با LifeWave وجود دارد. توزیع کنندگان علاقه مند می توانند از طریق وب سایت محصولات را بفروشند آنها می توانند مستقیماً محصولات را بفروشند شبکه توزیع کنندگان توزیع کنند که از طریق سیستم جبران دوگانه کار می کنند و همچنین با ورود اعضای جدید برای پیوستن به شرکت می توانند درآمد کسب کنند. برای ثبت نام در LifeWave شخص باید توسط یک فروشنده از قبل موجود مراجعه کند. بنابراین ثبت نام بدون مرجع امکان پذیر نیست و این یک قدم بسیار ظریف از طرف شرکت است. این یک فضای منحصر به فرد برای هر توزیع کننده جدید بالقوه ایجاد می کند.

دلایلی که شرکت LifeWave یک شرکت موفق است باید مورد بررسی قرار گیرد و باید از این دلایل درس های صحیح آموخته شود. رندی چامبلیس بهترین شخصی است که می تواند به علل خود بپردازد و نکاتی را ارائه دهد که درک و اجرای آن آسان است. با استفاده از توصیه های وی قطعاً می توان یک سازمان بازاریابی چند سطحی را در امتداد خطوط LifeWave ایجاد کرد و همان موفقیت را کسب کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا