بررسی آبگرم Lemongrass

[ad_1]

Lemongrass Spa شرکتی است که در محصولات کاملاً دست ساز و طبیعی برای مراقبت از پوست تخصص دارد. این موارد شامل آرایش ، مرهم ، محصولات حمام ، لوسیون ، صابون و… است. این شرکت ممکن است چیزی را برای افرادی که به دنبال فرصتی برای بازاریابی شبکه ای هستند در حالی که علاقه مند به این نوع محصولات هستند ، ارائه دهد. بیایید در مورد پیشینه شرکت و نحوه عملکرد آن صحبت کنیم.

هایدی این شرکت را راه اندازی نکرد و محصولاتی را ارائه داد که به صنعت آبگرم ارائه می دهند. آبگرم Lemongrass در سال 2002 شروع به کار کرد ، این نشان می دهد که الگوی تجاری آنها ثابت شده است که یک زمانه است. اگر با صنعت بازاریابی شبکه ای آشنا هستید ، می دانید که بیشتر شرکت ها بیش از دو سال دوام ندارند. بنابراین همه مراجعات به Spa Lemongrass به عنوان یک شرکت می دانند چه کاری انجام دهند.

فرصت آنها چگونه کار می کند؟ با عضویت در شرکت آنها ، به آن چیزی تبدیل می شوید که آنها مشاور محصول می نامند. شما برای شروع کار عمدتا 159 دلار در یک گروه مبتدی سرمایه گذاری می کنید. علاوه بر کیت استارت ، شما یک راهنما و DVD دریافت می کنید که به شما می آموزد چگونه محصولات آنها را بفروشید. ایده اصلی فروش با برگزاری مهمانی آبگرم است.

مهمانی اسپا در اصل جایی است که میهمانان می توانند انواع محصولات مراقبت از پوست ، آرایش و درمان های پوستی را به صورت رایگان امتحان کنند. تمام ایده این است که یک رویداد اجتماعی برگزار کنیم که میهمانان احساس کنند که در یک آبگرم قرار دارند و تمام معالجه را دریافت می کنند. البته هدف در اینجا این است که میهمانان را ترغیب کنیم محصولات را امتحان کنند و تمام کالاهای مختلفی را که عرضه می شود بفروشند.

میزبانی مهمانی اسپا روشی اصلی است که مشاوران به فروش آن می پردازند. این یک جایگزین عالی برای جلسات فروش کاملاً تحت فشار است زیرا میهمانان می توانند هدایای رایگان دریافت کنند ، محصولات مختلفی را امتحان کنند و به جای گوش دادن به یک اسکریپت فروش آموزش دیده ، تجربه اسپا را بدست آورند.

به عنوان یک مشاور ، شما بخشی از فروش را بدست می آورید و همچنین 10٪ از فروش را از افرادی که در فرصت بازاریابی شبکه ای حمایت مالی می کنید ، دریافت خواهید کرد. این یک برنامه جبران خسارت نسبتاً منصفانه است که در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت ها کمتر از 10٪ از خط اصلی خود را پرداخت می کنند. همچنین پاداش و مزایای دیگری برای تبدیل شدن به یک مشاور شرکتی وجود دارد.

آنچه این شرکت را از دیگران جدا می کند این است که آنها واقعاً در ایجاد محصولات با کیفیت متمرکز هستند. اکثر شرکت ها از نظر محصولات بسیار کم عمل می کنند و روی فرصت تمرکز می کنند. وقتی این اتفاق بیفتد ، مردم شروع به شکایت از کیفیت محصول می کنند و شرکت شروع به توسعه شهرت بد می کند ، که موفقیت این فرصت را برای شما دشوار می کند.

اگر علاقه مند به این نوع محصولات هستید ، محصولات Spa Lemongrass Spa فرصتی قدرتمند است. بسیاری از افراد اطمینان دارند که در این شرکت مشاور هستند زیرا تمرکز بر روی کیفیت محصولات آنها است. شما باید در جستجوی نظرات مشاوران در مورد نحوه کار همه چیز قبل از ادامه کار در Spa Lemongrass باشید. به این ترتیب شما می توانید ایده بهتری داشته باشید که آیا این برای شما مناسب است یا نه.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا