فناوری اطلاعات

بررسی اسپیکر بلوتوثی انکر Select 2؛ مکعب دوست‌داشتنی

اسپیکر بلوتوثی انکر Select 2 هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکردی، یک اسپیکر دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. در این ویدیو از زوایای مختلف به بررسی این محصول می‌پردازیم.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل select 2

این اسپیکر طراحی بسیار ساده‌ای دارد و در کل یک مکعب مستطیل بدون هیچ نوع زرق‌و‌برقی محسوب می‌شود. در کنار طراحی ساده و مینیمال، باید به اندازه‌ی بسیار کوچک آن هم اشاره کنیم و در نتیجه به‌راحتی قادر به جابجا کردن آن هستید. برای بدنه‌ی اسپیکر از پلاستیک مات استفاده شده که متاسفانه به‌راحتی اثر انگشت را جذب می‌کند و این موضوع می‌تواند برای برخی کاربران آزاردهنده باشد.

بر روی بدنه چند دکمه برای کنترل اسپیکر دیده می‌شود. سمت چپ این دکمه‌ها، با دکمه‌ی مربوط به خاموش و روشن کردن اسپیکر روبرو هستیم. دکمه‌ی دوم برای کم کردن صدای آهنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما دکمه‌ی سوم قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌کند. اگر یک بار این دکمه را فشار دهید، برای Play یا Pause آهنگ انجام وظیفه می‌کند. اگر دو بار آن را فشار دهید، آهنگ بعدی پخش می‌شود و در صورتی که سه بار آن را فشار دهید، آهنگ قبلی پخش خواهد شد. دکمه‌ی آخر هم در کنار وصل شدن اسپیکر به دستگاه بلوتوثی مبدا، می‌تواند برای وصل شدن به حداکثر 100 اسپیکر انکر مورد استفاده قرار بگیرد.

اسپیکر بلوتوثی انکر Select 2 از گواهی IPX7 پشتیبانی می‌کند و بنابراین به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. در کمال تعجب، در بدنه‌ی این اسپیکر به غیر از پورت USB-C که برای شارژ کردن آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، هیچ پورت دیگری دیده نمی‌شود. کیفیت صدای این اسپیکر با توجه به ابعاد و قیمت آن، بسیار خوب است. توان خروجی به 16 وات می‌رسد که چندان بالا نیست، اما می‌تواند یک محیط 40 تا 50 متری را به‌خوبی پوشش دهد. صدای ارائه شده هم از تفکیک و شفافیت مناسب بهره می‌برد. البته اگر صدای دریافتی از این اسپیکر با سلیقه‌ی شما سازگار نیست، به راحتی می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ارائه شده، اکولایزر آن را شخصی‌سازی کنید.

با این اپ می‌توانید بیس را هم تقویت کنید که البته انجام این کار را توصیه نمی‌کنیم. از دیگر امکانات جذاب این اپ، می‌توانیم به تغییر دادن زمان مربوط به فعال شدن Auto Off اشاره کنیم. اسپیکر بلوتوثی انکر Select 2 از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند که می‌تواند ارتباط پایداری ارائه کند. این اسپیکر از NFC هم پشتیبانی می‌کند و بنابراین برای وصل کردن گوشی به آن، می‌توانید از این قابلیت بهره ببرید.

باتری اسپیکر عمر بسیار بالاتر از حد انتظار به ارمغان می‌آورد. با هر بار شارژ کردن این باتری که حدود 4 ساعت طول می‌کشد، می‌توانید به مدت حدود 20 ساعت از آن بهره ببرید. اگر نداشتن پورت‌های مختلف اهمیت زیادی برای شما ندارد و به دنبال خرید یک اسپیکر کوچک با عمر باتری عالی هستید، اسپیکر بلوتوثی انکر Select 2 یک گزینه‌ی بسیار عالی است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا