فناوری اطلاعات

بررسی اسپیکر تسکو TS 2327؛ یک اسپیکر با طرح ماشین کلاسیک

در نگاه اول مشخص نیست که اسپیکر تسکو TS 2327 یک اسپیکر به شکل ماشین است یا اینکه یک ماشین دکوری محسوب می‌شود که بر روی آن اسپیکر تعبیه شده. اگر از طراحی تکراری اسپیکرهای بلوتوثی خسته شده‌اید، این ویدیو را از دست ندهید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2327

معمولا اسپیکرهایی که طراحی‌های بسیار خاصی دارند، از کیفیت خوبی بهره نمی‌برند. اما این محصول کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و با دقت به بدنه‌ی آن، می‌توانیم جزئیات زیادی را مشاهده کنیم که همین دقت در جزئیات، جذابیت ظاهری آن را دوچندان کرده است. طبیعتا اصلی‌ترین دلیل برای خرید این اسپیکر، طراحی خاص و متفاوت آن است. به طور مشخص این اسپیکر از طراحی یک ماشین قدیمی بهره می‌برد و در نگاه اول به نظر می‌رسد از چوب و فلز ساخته شده است. اما در حقیقت بدنه‌ی اسپیکر پلاستیکی است که البته از پلاستیک باکیفیتی تشکیل شده.

پشت ماشین، یک تایر زاپاس تعبیه شده که بر روی آن، تعدادی کلید به منظور کنترل عملکرد اسپیکر دیده می‌شود. مانند بیشتر اسپیکرهای تسکو، این مدل هم از پورت‌های متنوعی بهره می‌برد و بنابراین برای پخش موسیقی می‌توانید از روش‌های مختلفی بهره ببرید. برای شارژ کردن این اسپیکر باید از پورت قدیمی microUSB استفاده کنید و در نتیجه نباید انتظار سرعت شارژ بالایی داشته باشید.

در این اسپیکر از درایور 5 واتی استفاده شده که حجم صدای زیادی ندارد ولی از سوی دیگر کیفیت صدای قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته کیفیت صدا با عبور ولوم از 80 درصد با افت قابل توجهی روبرو می‌شود که با توجه به قیمت و طراحی اسپیکر تسکو TS 2327، چنین مشخصه‌ای یک ضعف بزرگ محسوب نمی‌شود. بنابراین روی هم رفته اگر به دنبال خرید یک اسپیکر بلوتوثی خاص با کیفیت صدای قابل قبول هستید، اسپیکر تسکو TS 2327 می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای خرید باشد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا