بررسی املاک و بازرسی های میدانی چیست؟

[ad_1]

دوربین | دیجیتال

بازرسان میدانی املاک عمدتا نظرسنجی و بازرسی از انواع مختلف املاک را انجام می دهند که یکی از آنها محبوب ترین ملک مسکونی است. هزاران شرکت ملی در بیمه بانکی خودرو / خانه و کارت اعتباری وجود دارند که دائماً به بازرسی های غیررسمی در محل نیاز دارند. این شرکت ها برای شما در منطقه انتخابی شما توقف املاک تعیین می کنند. این ناحیه بستگی به این دارد که شرکت های کدپستی از چه طریق تهیه می کنند. این شرکت ها برای انجام این وظایف به نمایندگان مستقل محلی در هر کد پستی در کشور نیاز دارند. شما با نظارت بصری و گزارش نتایج خود به این شرکت ها درآمد کسب می کنید. این فرایند ساده با یک فرم آزمون “معمولاً جای خالی را پر کنید” با برخی از سالاتی که آنها برای پاسخگویی به شما نیاز دارند یا داده هایی که برای تأیید شما نیاز دارند ، شروع می شود. شما بصری نظارت ، یادداشت برداری و نتایج خود را برای مشتری خود ارسال می کنید – به همین سادگی! بیشتر مشاغل بین 20 تا 50 دلار به بازرس پرداخت می كنند.

شما می توانید با هر تعداد از این شرکت ها که می خواهید کار کنید. بازرس میدانی کار فیزیکی انجام نمی دهد ، به مهارت خاصی یا هر نوع گواهینامه یا مجوز احتیاج ندارد ، زیرا این بازرسی های تصویری است و ساختاری نیست. برای انجام بیشتر این نظرسنجی ها ، تجهیزات خاصی لازم نیست. بیشتر بررسی ها با استفاده از نوار اندازه گیری ، دوربین دیجیتال و کیس انجام می شود و بیشتر کارهای شما در راحتی وسیله نقلیه شخصی شما انجام می شود. بلافاصله پس از اتمام هر اسکن یا اسکن پرداخت می شوید.

با توجه به شرایط دشوار اقتصادی ، همراه با محرک های اقتصادی و برنامه های نجات دولت فدرال ، این نوع کار اکنون تقاضای زیادی دارد. این یک فرصت تجاری واقعی با شرکتهای واقعی است که هزینه های واقعی را برای بازرسی از ماشین پرداخت می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا