بررسی ایزیگ موبایل – آیا بازاریابی موبایل iZigg (90210) واقعاً کار می کند؟

[ad_1]

موبایل

فیس بوک ، توییتر ، مای اسپیس … لیست شبکه های موفق آنلاین و منابع بازاریابی ، تسهیل شده توسط اینترنت بی سیم و تلفن های هوشمند ، همچنان ادامه دارد.

دانستن اینکه بازاریابی تخصصی و برند سازی از جمله مؤثرترین ابزارهای امروزی برای ایجاد مشاغل ، افزایش آگاهی و گسترش شبکه های اجتماعی است ، جای تعجب نیست که موج بعدی مشاغل الکترونیکی موفق در دست باشد.

بازاریابی تلفن همراه IZigg نه تنها موج بعدی ، بلکه به معنای واقعی کلمه یک سونامی است که قصد دارد جهان را فرا بگیرد.

در پاراگراف های زیر سعی خواهد شد یک بررسی دقیق و سر راست از iZigg در بازاریابی موبایل ارائه دهیم ، اصول اولیه این فناوری تبلیغاتی جدید را شرح داده و در مورد چگونگی تأثیر مثبت آن بر همه افراد فعال ، مبتذل و آماده برای گذراندن زمان یادگیری چگونگی عملکرد آن می خواهیم.

بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیام متنی گام منطقی بعدی برای شرکت ها ، سازمان ها و افرادی است که می خواهند شبکه مشتری ، حامیان و / یا دنبال کنندگان خود را گسترش دهند.

افراد در هر سنی و همه سوابق متن را به عنوان روشی مناسب و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با دوستان ، خانواده و آشنایان پذیرفته اند. آمارها حاکی از آن است که افراد نسبت به پیامهای الکترونیکی و سایر اشکال ارتباطات الکترونیکی ، احتمالاً پیام های متنی را باز و خواندن می کنند ، به این معنی که مواد تبلیغاتی منتقل شده از این طریق ، بیشتر مورد توجه و عمل قرار می گیرند.

ایزیگ از این دانش بهره برده و روشی ساده و راحت برای استفاده از آن برای منافع شخص فراهم کرده است.

ایزیگ چیست؟

IZigg Incorporated کاری است که بستری را فراهم می کند تا از طریق آن بتواند از طریق پیامک به شرکتها و سازمانهای مختلفی برای مشتریان ، ارائه مواد تبلیغاتی یا تهیه اخبار مهم دسترسی پیدا کند. شرکت ایزیگ برنامه های خدمات متنوعی را ارائه می دهد که با هزینه ماهانه متنوع کار می کنند و به کلیه اندازه شرکت می پردازند.

در اینجا اصول اولیه نحوه عملکرد آن آورده شده است:

  • افراد و سازمانهایی که مایل به استفاده از روند بازاریابی موبایل هستند ، یک یا چند رمز عبور تنظیم کرده اند. این رمزهای عبور توسط مشتریان برای عضویت در لیست پستی پیام متنی ، مشابه لیست های پستی ایمیل استفاده می شود.
  • هنگامی که افراد لیست را انتخاب می کنند ، هرگونه بروزرسانی یا اخبار مهم را که از طریق پیام متنی از طرف سازمان های مورد نظرشان صادر شده ، دریافت می کنند. برای سهولت در دستورالعمل ها و سکوهای از پیش تعریف شده برای خدمات پیام کوتاه ، مشتریان iZigg بسته به اندازه و ماهیت خدمات مورد استفاده ، هزینه ماهانه را پرداخت می کنند.
  • شرکت ایزیگ یک شرکت در حال رشد است. در نتیجه ، این نه تنها مشتری ، بلکه نمایندگانی را نیز جذب می کند که می توانند در زمینه ها و زمینه های مختلف نماینده آن باشند.
  • نمایندگان ایزیگ به نوبه خود مشتری جذب می کنند و درنهایت در سود شرکت سهیم می شوند که با افزایش تقاضا برای منابع بازاریابی سیار به طور مداوم در حال گسترش است.

آیا فرصت IZigg خطرناک است؟

مانند هر صنعتی که به سرعت در حال گسترش است ، همواره افراد متعهد و منتقدی مایل به جلوگیری از پیروان احتمالی خواهند بود. در مورد احتمال کلاهبرداری iZigg بحث زیادی وجود دارد که دلیل آن تا حدود زیادی به دلیل این واقعیت است که ، مانند هر سرمایه گذاری تجاری ، هزینه های راه اندازی آن نیز وجود دارد.

هرکسی که در مورد قدرت و پتانسیل بازاریابی پیامکی شک دارد ، فقط باید تحقیقات خود را در مورد صنعت بازاریابی رو به رشد پیام های متنی انجام دهد.

اگرچه برخی از سازمانها ممکن است راه اندازی شبکه های پیامکی خود را انتخاب کنند ، اما خدمات ارائه شده توسط iZigg به هر سازمان امکان می دهد تا بیشتر از این که بحث در مورد جزئیات تبلیغاتی و صرف وقت و هزینه گرانبها در انجام تحقیقاتی که قبلاً انجام شده است ، روی رشد مشاغل و ایجاد برند خود متمرکز شود. .

منتقدین همچنین دوست دارند به iZigg mlm یا یک طرح بازاریابی چند سطحی مراجعه کنند ، جایی که منابع متعدد با هزینه مصرف کنندگان ساده لوح برنده می شوند. این استدلال با دانستن اطلاعات بیشتر در مورد فرصت iZigg به راحتی رد می شود. چه به iZigg به عنوان یک کارگر بالقوه علاقه مند باشید و چه به عنوان شغلی که به دنبال منابع تبلیغاتی مؤثر و هدفمند است یا به عنوان یک مصرف کننده که می خواهد اطلاعات مربوطه را به دست آورد ، به سرعت خواهید فهمید که iZigg به گونه ای طراحی شده است که متقابلا سودمند و متقابل باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا