بررسی بازاریابی شبکه ای را روشن کنید – آیا Sparking کسب و کار خوبی است یا کلاهبرداری؟

Ignite یک شرکت انرژی است که انتشار انرژی را با فرصت درآمد ترکیب کرده است. این مدل به مدل توزیع شبکه بازاریابی متکی است و خود را به عنوان یک فرصت بی نظیر در بازار جای داده است. س basicالات اساسی به سادگی این است: آیا اشتعال فرصت خوبی است یا فرصت سازش؟ ما در اینجا بررسی می کنیم

اشتعال: خوبی

در ژانویه 2005 به عنوان جایگزینی برای منبع تغذیه تگزاس راه اندازی شد. خیلی سریع رشد کرده است و بیشترش به سادگی بستگی دارد. آنها اصلاً خط تولید بزرگی ندارند – آنها به سادگی انرژی می فروشند (نوعی که خانه شما را تأمین می کند). پیشنهاد ساده است – تمام کاری که شما انجام می دهید این است که شرکت تاسیساتی خود را از هر آنچه که در حال حاضر استفاده می کنید به Ignite تغییر دهید و پس از آن می توانید افرادی را که می شناسید به Ignite معرفی کنید و کمیسیون دریافت کنید.

طرح جبران خسارت آنها بر اساس یک ماتریس 3 10 10 (3 دستیار ، 10 مشتری) است و در چندین پاداش استخدام گروه بندی شده است. هزینه اولیه 329 دلار به عنوان شریکی است که می تواند در این مرحله بنیادی ایجاد کند.

اشتعال: طرف دیگر سکه

Ignite در درجه اول بازاریابی مبتنی بر رابطه را پیشنهاد می کند ، که به معنای بازاریابی به دوستان و اعضای خانواده است. چالش با این مسئله این است که اکثر افراد دوستان و اعضای خانواده خود را تمام می کنند تا با آنها در مورد فرصت صحبت کنند. اکثر افراد در این سن دوست ندارند توسط دوستان یا اعضای خانواده خود فروخته شوند و وقتی به آنها نزدیک می شوند ، اغلب می توانند احساس بسیار تدافعی داشته باشند. حتی با وجود محصولی مانند خدمات انرژی ، مردم مشتاق نیستند که با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند و آنها را در فرصت بزرگ خود تبلیغ کنند.

نکته کنایه آمیز این است که با وجود چنین فرصتی جذاب مانند آنچه Ignite ارائه می دهد ، رشد یک سازمان بزرگ با بازاریابی هدفمند نسبتاً آسان است. این به معنای دور زدن دوستان و خانواده و جذب بازار افرادی است که از قبل به دنبال پس انداز در قبض های انرژی خود هستند.

توصیه نهایی ما این است که Ignite کلاهبرداری نیست – اگر می دانید چگونه به درستی بازاریابی کنید ، این یک شرکت خوب است و با یک پیشنهاد خوب. در غیر این صورت ، این یک قمار است ، زیرا دوستان و خانواده شما احتمالاً درآمد قابل توجهی نخواهند داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا