[ad_1]
Ignite یک شرکت انرژی است که انتشار انرژی را با فرصت درآمد ترکیب کرده است. این مدل به مدل توزیع شبکه بازاریابی متکی است و خود را به عنوان یک فرصت بی نظیر در بازار جای داده است. س basicالات اساسی به سادگی این است: آیا اشتعال فرصت خوبی است یا فرصت سازش؟ ما در اینجا بررسی می کنیم
اشتعال: خوبی
در ژانویه 2005 به عنوان جایگزینی برای منبع تغذیه تگزاس راه اندازی شد. خیلی سریع رشد کرده است و بیشترش به سادگی بستگی دارد. آنها اصلاً خط تولید بزرگی ندارند – آنها به سادگی انرژی می فروشند (نوعی که خانه شما را تأمین می کند). پیشنهاد ساده است – تمام کاری که شما انجام می دهید این است که شرکت تاسیساتی خود را از هر آنچه که در حال حاضر استفاده می کنید به Ignite تغییر دهید و پس از آن می توانید افرادی را که می شناسید به Ignite معرفی کنید و کمیسیون دریافت کنید.
طرح جبران خسارت آنها بر اساس یک ماتریس 3 10 10 (3 دستیار 10 مشتری) است و در چندین پاداش استخدام گروه بندی شده است. هزینه اولیه 329 دلار به عنوان شریکی است که می تواند در این مرحله بنیادی ایجاد کند.
اشتعال: طرف دیگر سکه
Ignite در درجه اول بازاریابی مبتنی بر رابطه را پیشنهاد می کند که به معنای بازاریابی به دوستان و اعضای خانواده است. چالش با این مسئله این است که اکثر افراد دوستان و اعضای خانواده خود را تمام می کنند تا با آنها در مورد فرصت صحبت کنند. اکثر افراد در این سن دوست ندارند توسط دوستان یا اعضای خانواده خود فروخته شوند و وقتی به آنها نزدیک می شوند اغلب می توانند احساس بسیار تدافعی داشته باشند. حتی با وجود محصولی مانند خدمات انرژی مردم مشتاق نیستند که با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند و آنها را در فرصت بزرگ خود تبلیغ کنند.
نکته کنایه آمیز این است که با وجود چنین فرصتی جذاب مانند آنچه Ignite ارائه می دهد رشد یک سازمان بزرگ با بازاریابی هدفمند نسبتاً آسان است. این به معنای دور زدن دوستان و خانواده و جذب بازار افرادی است که از قبل به دنبال پس انداز در قبض های انرژی خود هستند.
توصیه نهایی ما این است که Ignite کلاهبرداری نیست – اگر می دانید چگونه به درستی بازاریابی کنید این یک شرکت خوب است و با یک پیشنهاد خوب. در غیر این صورت این یک قمار است زیرا دوستان و خانواده شما احتمالاً درآمد قابل توجهی نخواهند داشت.
[ad_2]