بررسی تجارت گیاهان دار آمازون – فروش للووی و زامو چقدر سود دارد؟

[ad_1]

آمازون | فروش

سالم ماندن اغلب یک چالش در جهان به طور فزاینده سمی است. Amazon Herb برای شما زیبایی طبیعی را فراهم می کند و گیاهان و میوه هایی را از جنگل های بارانی آمازون تغذیه می کند تا لوکس را تقویت کند. جنگل های بارانی دارای ذخایر شگفت انگیزی از گیاهان هستند که بدن را محافظت ، درمان و تمیز می کنند. فروشگاه گیاهان دارویی آمازون از هدیه طبیعی جنگلهای بارانی برای تولید استحکام دهنده های تغذیه کننده و لرزاننده ، چای های گیاهی ، شیرین کننده ها و محصولات مراقبت از پوست استفاده کرده است که برای بدن بسیار سودمند است. اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه آمازون را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید از این محصول و فرصتی برای درآمد بهره مند شوید.

· آمازون – تاریخچه مختصر

Amazon Amazon Easterling ، محقق مطالعات محیط زیست ، فروشگاه آمازون را تأسیس کرد. وی خواص درمانی گیاهان جنگلهای بارانی در آمازون را مورد مطالعه قرار داد. آمازون پس از تجربه ای که وی با کمک گیاهان آمازونیایی خود را از وضعیت تهدیدآمیز زندگی بهبود بخشید ، فروشگاهی را با هدف توزیع گنج جنگل های بارانی از طریق MLM آغاز کرد.

· محصولات –

– ZAMO – این یکی از محصولات اصلی آمازون است. از عطر و طعم طبیعی انواع توت های کامو کامو و سایر گیاهان بارانی برای جسم سالم استفاده می کند. گفته می شود نوشیدنی زامو حاوی مواد مغذی زیادی است و این شرکت ادعا می کند که طعم خوبی هم دارد.

– للویا – سیستم جوان سازی پوست Lluvia سیستم مراقبت و تمیز کردن پوست را فراهم می کند که به از بین بردن آلاینده ها و حفظ پوست شما تازه و جوان کمک می کند. این گروه محصولات شامل طیف گسترده ای از کمک های کاملاً طبیعی برای مراقبت از پوست است.

– محصولات دیگر شامل Recovazon برای کمک به ترمیم عضلات ، فیبرزون است که به هضم و انواع دیگر چایها ، لرزها ، تقویت کننده ها ، پاک کننده های غیر شیمیایی ، شیرین کننده ها ، تسکین دهنده فشار و تصفیه کننده خون کمک می کند.

· فرصت درآمد آمازون

به نظر می رسد که فرصت درآمد آمازون با کمیسیون حداکثر 40 درصد برای اعضای عضو شده در برنامه “شارژ خودکار” یک شرط خوب است. با این حال ، به یاد داشته باشید که برنامه شارژ خودکار شامل 100 دلار هزینه ماهانه است. پس از ثبت نام در این برنامه ، می توانید مشاغل شخصی خود را در آمازون شروع کرده ، محصولات را تبلیغ کرده و افراد را جذب کنید. هنگامی که کارمندان تیم خود را هدایت می کنند ، 5٪ پاداش می گیرید و هنگام دریافت دستیار تضمین شده شخصی ، 13٪ پاداش دریافت خواهید کرد.

· نظر من در مورد فرصت درآمد

فروشگاه گیاهان دارویی آمازون دارای طیف وسیعی از محصولات عالی است. درباره اون هیچ شکی نیست. با این حال ، به عنوان توزیع کننده در این شرکت ، ممکن است با برخی موانع روبرو شوید. بازاریابی محصولات بهداشتی بسیار دشوار است. هرکسی که سعی در ترغیب مردم به دوری از فست فودها و زندگی سالم داشته باشد ، گواه این واقعیت است.

برای شرکتی با کالای بسیار قابل فروش ، آموزش نمایندگان آمازون کاملاً ناکافی به نظر می رسید. آنها مانند سایر شرکتهای حق رای دادن ، از بازیگران می خواهند تا اطلاعات تماس افرادی را که می شناسند ضبط کنند یا از آنها بخواهند تا با مشتریان بالقوه تماس بگیرند و با آنها طرفین تماس بگیرند. اگرچه این ممکن است تا حدودی کار کند ، درآمد مناسبی را برای شما به ارمغان نمی آورد.

· پیشنهادات

به عنوان فرصتی برای درآمد ، فضای کافی برای درآمدزایی در محصولات آمازون وجود دارد. با این وجود ، شناختن تکنیک های مناسب بازار برای ایجاد درآمد خوب برای شما مهم است. فقط راه اندازی کسب و کار آنلاین و تبلیغ محصولات به صورت آنلاین کافی است تا پیشرفت قابل توجهی در فروش خود داشته باشید. فقط از ابزارهای بازاریابی آنلاین استفاده کنید و تماشای افزایش سود خود را ببینید. یاد بگیرید که برای گرفتن بهترین نتیجه روی منابع آنلاین کلیک کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا