بررسی تخصصی MLS – آیا MLM آنها خوب است؟

[ad_1]

بررسی

متخصص MLM شرکتی است که منجر به رهبری افراد درگیر در برنامه های بازاریابی شبکه می شود. آنها گزینه های گوناگونی از سرب دارند که به شبکه ها کمک می کند تا تجارت خود را توسعه دهند.

با وجود بسیاری از شرکتهای برتر حق رای دادن در خارج ، آنها چگونه ارزیابی می شوند؟ آیا آنها خوب هستند؟

اول ، ما باید در این صنعت به برخی واقعیت ها نگاه کنیم:

1. همه پیشنهادات بد بو است

به طور جدی ، فرقی نمی کند از چه نوع منبع سرب سرد استفاده می کنید – بیشتر این مشتریان بالقوه هرگز با شما تجارت نخواهند کرد. اینگونه نیست که مشتریان بالقوه کار نمی کنند: آنها چنین می کنند. اگر در مشاغل خانگی مشغول به کار هستید ، باید مشتریان بالقوه زیادی را برای ایجاد مشاغل خود بدست آورید ، اما مهم نیست که مشتری های شما چقدر هدفمند یا “واقعی” باشند ، بیشتر آنها با شما برخورد نخواهند کرد.

ما می توانیم با ساختن یک سیستم بازاریابی که این جمعیت را غلبه می کند و به سادگی شما را با افرادی که واقعاً به آنچه شما پیشنهاد می دهید ، به نفع خود قرار دهیم ، به نفع خود استفاده کنیم. این منجر به نکته بعدی می شود …

2. سیستم های بازاریابی بسیار مهم است

حتی اگر شما 10،000 هدایت هدفمند و علاقه مند داشته باشید ، برای رسیدن به هر نتیجه هنوز به یک سیستم بازاریابی نیاز دارید تا این نتایج را در اختیار داشته باشید. این بدان معناست که باید انتظار داشت ، آورده شود و در نهایت بسته شود تا بتوانید بازگرداندن آن را مشاهده کنید. اکثر شبکه های اینترنتی ابتدا از نوع سرب اشتباه (معمولاً سرب ها … که صرفاً اتلاف وقت هستند) شروع می کنند و سپس سعی می کنند آنها را از طریق سیستم بازاریابی اشتباه (معمولاً تنظیمات لنگ که شرکت به آنها داده است) تسخیر کنند – یک تماس بلند ، یک وب سایت کپی شده یا ابزار دیگری غیر تاثیرگذار).

آنچه MLM Franchise Expert نمی تواند به شما ارائه دهد ، مهارت مجموعه ای برای تبدیل این مشتریان بالقوه به پول نقد است. آنها ممکن است مشتریان بالقوه را هدف قرار داده باشند ، اما این وظیفه شماست که مهارت های کسب درآمد از این هدایت ها را کسب کرده و به آنها در محصول ، خدمات و فرصت های خود کمک کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا