بررسی تلویزیون ال ای دی سونی براویا 55 اینچ

تلویزیون LED 52 اینچ سونی Bravia EX700 با کیفیت 1080p Full HD به شما می دهد. سونی BRAVIA EX700-Series LED HDTV با کنتراست شگفت انگیز و عملکرد روان برای تصاویر با حرکت بالا ، یک تلویزیون LED عالی است.

این یک اتصال اینترنت کامل را فراهم می کند بنابراین می توانید با لمس یک دکمه طیف گسترده ای از فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها و موسیقی را با استفاده از برنامه هایی مانند Netflix ، Amazon Video on Demand ، YouTube و بسیاری دیگر کنترل کنید.

بنابراین ، من بیش از ماه شنیده ام که دوست من دیو یکی را آورده است و وقتی او از من دعوت کرد نگاهی بیندازم بیشتر هیجان زده شدم! دیو هفته گذشته یک تلویزیون LED 52 اینچی سونی Bravia EX700 خریداری کرد ، بنابراین من مجبور شدم دور بزنم و ببینم چه چیزی باعث سر و صدا در این مورد شده است. اولین چیزی که متوجه شدم تصویر زیبا و باشکوه است.

رنگ ها غنی و واضح هستند ، رنگ سیاه ها عمق زیادی را نشان می دهد و به طور طبیعی صفحه نمایش HD LED همه چیز را واضح و تمیز می کند.

دیو سونی Bravia EX700 را در اتاق خانواده اش گذاشت و یک کیت سینمای خانگی بسیار عالی تهیه کرد تا تلویزیون LED خود را تکمیل کند و بهترین های آن را واقعاً به نمایش بگذارد! تنظیمات آن شامل گیرنده Pioneer Elite SC-25 ، LG Blu-ray ، Boston Acoustics و بلندگوهای فراگیر است. این واقعا یک تنظیم درجه یک است و ما Avatar را تماشا کردیم که یک تجربه تماشای واقعا عالی بود. سکانس های اکشن ترد و تازه و رنگ های زنده و بدون شک زرق و برق دار بودند.

پس از تماشای ، دیو نظرات خود را درباره جوانب مثبت و منفی تلویزیون جدید Sony Bravia LED HD به من ارائه داد.

او به وضوح از کیفیت و وضوح تصویر بسیار راضی است. از LCD 46 اینچ سامسونگ به تلویزیون ال ای دی 52 اینچ سونی Bravia EX700 ارتقا یافته است. مطمئناً ، هی احساس می کند که تصویر بهتر است ، البته فقط در یک درجه کوچک. باید اعتراف کنم که فکر کردم تفاوت با تصویر جدید براویا که به وضوح بهتر بود ، حتی “محسوس تر” بود – نظرات ، آره؟

من کاملاً مطمئن نیستم که چرا ممکن است چنین احساسی داشته باشم ، اما با وجود اینکه صفحه نمایش بسیار بزرگتر است ، به نظر می رسد که رنگ ها بیشتر درخشیده و تصویر کمی تمیزتر است.

در واقع ، این تصویر مربوط به Blu-ray Dave است. ما فقط از این دنیا خارج شده ایم. اکثر مردم موافقت می کنند که Avatar به هر حال یک فیلم عالی است ، اما Blu-ray full 1080 HD این فیلم را به یک منظره جالب تبدیل کرده است و فکر می کنم این قطعاً تا حدی به دلیل عملکرد عالی تلویزیون LED 52 اینچ سونی Bravia EX700 باشد.

یک مجموعه سوکت عالی با تلویزیون LED 52 اینچ سونی Bravia EX700 وجود دارد که شامل یک دانگل بی سیم رایگان است! دیو گره خورده است ، اما تماشای اینترنت خوب بود. خوب ، نه به وضوح Full HD ، اما با این وجود بسیار خوب است.

این همچنین یک کیت عالی به نظر می رسد. صفحه نمایش توسط یک حاشیه سیاه براق احاطه شده است که به راحتی برق می زند. من مطمئن هستم که تمیز ماندن بسیار وحشتناک خواهد بود ، با این حال در یک هفتهگی به نظر عالی می رسد!

یکی از نکات منفی این است که تغییر کانال کند است. این کمی من را متعجب کرد زیرا من سامسونگ را دارم و می دانم که آنها از این مشکل آزار دهنده خلاص شدند. اما در طرح کلی چیزها ، یک گرفتگی جزئی است.

به طور کلی ، تلویزیون ال ای دی 52 اینچ سونی Bravia EX700 مجموعه ای عالی از ابزارها است که تجربه تماشای عالی و نسبت قیمت به عملکرد عالی را ارائه می دهد ، زیرا من می دانم Dave’s over the Moon با ضبط آن بسیار توصیه می شود … و وقتی صحبت از تلویزیون HD شما می شود به راحتی هیجان زده نمی شود با آن!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا