فناوری اطلاعات

بررسی توپ پرنده مدل بومرنگ؛ سرگرم‌کننده و جذاب

توپ پرنده مدل بومرنگ چه کاربردهایی دارد؟ طبیعتا چنین محصولی برای سرگرم کردن شما و اطرافیانتان می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و این محصول موفق شده نظر مثبت حدود 80 درصد از خریداران آن را در دیجی‌کالا جلب کند. در این ویدیوی کوتاه به بررسی این محصول جذاب می‌پردازیم.

توپ پرنده مدل بومرنگ

مکانیسم این توپ بسیار ساده است. در مرکز این کره یک آرمیچر تعبیه شده و همانطور که در ویدیو می‌توانید ببینید، جنس بدنه‌ی آن یک پلاستیک بسیار نرم است. این یعنی اگر توپ پرنده مدل بومرنگ به در و دیوار هم اصابت کند، هیچ اتفاقی برای آن نمی‌افتد و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده از آن، کافی است ابتدا توپ را روشن کنید و سپس آن را با دست بچرخانید.

برای خاموش کردن هم کافی است چند بار دست را به سمت پایین و بالا تکان دهید تا به طور خودکار خاموش شود. برای شارژ شدن، باید از پورت microUSB استفاده کنید که شارژ کامل آن تقریبا 25 دقیقه طول می‌کشد. با هر بار شارژ هم می‌توانید برای حدود 10 دقیقه از آن بهره ببرید. با استفاده از پره‌ها و آرمیچر، می‌تواند تا حدی بر جاذبه‌ی زمین غلبه کند و به نوعی در هوا معلق می‌ماند.

اما این که چطور و با چه زاویه‌ای باید آن را پرتاب کنید، با کمی تمرین می‌توانید در این زمینه حرفه‌ای شوید. هم می‌توانید به طور انفرادی از این توپ استفاده کنید تا بعد از پرواز به سمت شما برگردد و هم اینکه این توپ را آرام برای دوست خود پرتاب کنید تا بتواند آن را بگیرد. زمانی هم که شارژ آن‌ها رو به اتمام است، چراغ‌های LED به حالت چشمک‌زن درمی‌آیند.

قبل از اینکه برای استفاده از توپ پرنده مدل بومرنگ حرفه‌ای شوید، ممکن است این محصول گران‌قیمت به نظر برسد. اما بعد از اینکه برای استفاده از آن حرفه‌ای شدید، متوجه می‌شوید که قیمت چندان بالایی هم ندارد و در عوض می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا