بررسی جعبه سیاه جعبه تبلیغاتی – آیا جعبه تبلیغاتی جعبه سیاه جعلی است؟

[ad_1]

بررسی | تبلیغات

شاید هنوز خبر رسمی جعبه Promo Black Box را نشنیده باشید زیرا عرضه رسمی آن در تاریخ 1 مه 2007 آغاز خواهد شد.

جعبه مشکی تبلیغاتی چیست؟

این نمایانگر وضعیت هنر در بازاریابی اینترنتی و آموزش است. این مجموعه منحصر به فرد از ابزارهای حاوی برنامه های نرم افزاری اختصاصی قوی که توسط EDC و In Touch Media ساخته شده اند به شما امکان می دهند تا در بازاریابی موتورهای جستجو عالی باشید.

جعبه سیاه تبلیغاتی شامل وب سایت های هوشمند خواهد بود که در هر زمان واقعی با هر بازدید کننده جدید با موتور جستجو سازگار می شوند پس از آن شما فوراً با مشتری بالقوه خود از طریق سیستم های تبلیغاتی خودکار ارتباط برقرار خواهید کرد که میزان بسته شدن آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بسیار شیک برای گفتن حداقل.

Promo Black Box همچنین 2-3 بار در هفته به کاربران و آموزش بازاریابی و تبلیغات ارائه می دهد. در طی این دوره ها مدیر عاملان ارشد EDC و In Touch Media Group وینارین های مختلفی را برای کمک به شما در رشد شغل خود برگزار می کنند.

هزینه ثبت نام جعبه مشکی Promo 495 دلار است و توسط توزیع کننده EDC نگهداری می شود (ارزش خرده فروشی برنامه در پیشنهاد پایه به تنهایی بیش از 2500 دلار است). برای ورود به مرکز آموزش Promo Black Box هزینه ماهیانه مداوم وجود دارد. برنامه اصلی 95 دلار و بسته حق بیمه 295 دلار است.

توزیع کنندگان EDC همچنین برای کمک به ارتقاء این سیستم یک مرکز بازاریابی Promo Black Box را ارائه می دهند. هیچ هزینه ای برای توزیع کننده کالا برای بازار وجود ندارد. Promo Black Box بخشی از بسته های EDC Gold & Easy Daily Cash است و فقط در دسترس آنها است.

نکته جالب اینجاست که اعضای EDC نیز درآمد باقیمانده مستمر را نیز بدست می آورند: هر بار که توزیع کننده EDC در یک مشتری Promo Black Box مشترک شود گروه Inch Touch Media یک سیستم ردیابی برای آن حساب در اختیار شما قرار می دهد و اعضا همچنان 5٪ زمان خرید مشتری را بدست می آورند. هر چیزی از ITMG.

خوب. توسعه دهنده این نرم افزار کیست؟

IN touch Media توسط باب سفیل تأسیس شد و یکی از معدود شرکتهای گواهی گوگل است که در بین 25 شرکت تبلیغاتی برتر گوگل قرار دارد.

تنها چیزی که وجود دارد این است که آیا مردم در واقع از این ابزارها استفاده می کنند یا این محصول فقط محصول دیگری خواهد بود؟

به طور کلی من فکر می کنم این یک برنامه برای تماشای است و برای میلیون ها نفر که هیچ ایده ای از نحوه فروش محصولات آنلاین ندارند برای آنها سودمند خواهد بود.

برای نظرات بیشتر مراجعه کنید http://www.forumreviews.org

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا