بررسی جف اولسون – حقیقت در مورد خدمات حقوقی پیش پرداخت جف اولسون

[ad_1]

CES | آموزش

جف اولسون ، دستیار ارشد بازاریابی در Prepaid Legal Services، Inc. نویسنده The Slight Edge یکی از معتبرترین افراد در صنعت بازاریابی شبکه ای و همچنین در کل دنیای تجارت است.

داستان آقای اولسون از آنجا آغاز می شود که وی خود را با عنوان “ساحل بوم” در ساحل دیتونا توصیف می کند. جف بدون هیچ هدف و جاه طلبی واقعی در زندگی ، بیشتر وقت خود را صرف موج سواری و وزنه برداری کرد. جف پس از استخدام در باشگاه اورلاندو کانتری ، س beginsال می کند که چه چیزی متفاوت از او و اعضای ثروتمند این باشگاه است که ظاهراً به دنیا اهمیت نمی دهند. این س questionsالات از آگاهی جف شروع به سوختن کرد و او شروع به جستجوی راهی برای بهبود وضعیت زندگی و دور زدن بریدن علف های زیر پای حق رای دادن کرد.

انتقال او از Texas Instruments آغاز شد ، جایی که او به سرعت به رتبه های برتر مدیر فروش رسید. سپس او به عنوان یک کارآفرین در زمینه انرژی خورشیدی شروع به کار کرد و در آنجا دوباره موفقیت بزرگی کسب کرد. گرسنه برای چیزهای بیشتر ، جف از صنعت پانل های خورشیدی به صنعت تلویزیون ماهواره ای نقل مکان کرد زیرا موفقیت خود را در این زمینه در توسعه TPN ، شبکه مردم سرمایه گذاری کرد.

TPN یک شرکت بازاریابی شبکه ای بود که به یکی از بزرگترین شرکتهای آموزش توسعه شخصی در کشور تبدیل شد. در طول مدت حضور خود در راس TPN ، جف با نویسندگان پرفروش و مستقر در نیویورک و شخصیت های افسانه ای در زمینه توسعه شخصی مانند Les Brown ، Nido Qubein ، Jim Rohn ، Brian Tracy ، Tony Alessandro و دیگران کار کرد. TPN سرانجام با Prepaid Legal Services ادغام شد ، یک شرکت بازاریابی شبکه ای مستقر در آدا ، اوکلاهما که خدمات حقوقی پیش پرداخت را به بازار عرضه می کند.

موفقیت و فداکاری جف اولسون در کمک به افراد از هر طیف زندگی برای بهبود چشمگیر در رفاه اقتصادی ثبت شده است. در حال حاضر به عنوان دستیار ارشد بازاریابی برای خدمات حقوقی پیش پرداخت کار می کند ، دیدگاه ، اخلاق کاری و تجربه جف دارایی تعیین کننده آن سازمان است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا