بررسی جیمز هیکس – بازاریابی آنلاین MA

[ad_1]

بازار | بازاریابی

از لندن انگلیس جیمز هیکس رهبر واقعی در صنعت بازاریابی اینترنتی است. او از آن دست بچه هایی است که حتی بعد از یک ضربه عظیم باز هم بازده زیادی به تازه واردان می بخشد. چندین نفر گفتند که آنها بیش از یک بار از طریق اسکایپ با او تماس گرفته اند و او همه ایمیل های خود را برمی گرداند بنابراین می توانید ببینید که او برای کمک به دیگران در موفقیت خود تلاش می کند.

من فکر می کنم در آینده نزدیک جیمزهای زیادی را خواهیم دید.

داستان جیمز هیکس

من و جیمز یک داستان کاملاً مشابه داریم. من حدود 7 سال پیش در تجارت بازاریابی شبکه ای شروع به کار کردم و این همان سرخوشی بسیاری از ما شبکه سازان را هنگام شروع به کار گرفت – لیستی از همه دوستان و خانواده خود را یادداشت کنید و برای درخواست آنها تلاش کنید تا آنها بتوانند به تجارت شما بپیوندند! خوب بنابراین شاید این هیجان انگیز نباشد اما شما تصویر را دریافت می کنید.

جیمز نمی توانست به او کمک کند حتی اگر فقط به گوشه های اصلی خود گوش می داد. از آنجا که آنها موفق بودند و او هیچ راه دیگری برای ایجاد تجارت خود نمی دانست این کلید بود درست است؟ خوب من مطمئن هستم که شما می توانید حدس بزنید که چگونه کار کرده است … خیلی خوب نیست.

اکنون این به معنای رد روش های آفلاین ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه ای نیست زیرا برخی از موفق ترین افراد صنعت این کار را انجام داده اند … این برای همه مناسب نیست.

بنابراین جیمز تصمیم گرفت که رویکرد خود را تغییر دهد و یک مقدار پول و انرژی برای تبلیغات آفلاین ریخت … هیچ چیز.

جیمز گفت خوب من باید در یک شرکت بازاریابی شبکه اشتباه باشم. بنابراین به طور طبیعی او به یک شرکت دیگر روی آورد زیرا در نهایت به همان نتیجه رسید.

جیمز از نظر احساسی شکست خورده و ناامید حوله بازاریابی شبکه ای را به عنوان واسطه رهن به شرکت های بزرگ آمریکایی انداخت. به نظر می رسد این مرگ رسمی جیمز هیکس خواهد بود … یا این بود؟

موفقیت جیمز

از زمان کشف سیستم انقلابی بازاریابی حضور جیمز در صنعت بازاریابی شبکه ای مانند قطار باری رشد کرده و حمایت مالی دیگر مشکلی ندارد.

جیمز می گوید: در واقع مردم با من تماس می گیرند و می خواهند به تیم من بپیوندند برای من توصیفات ویدئویی و ایمیل ارسال می کنند و زندگی خود را تغییر می دهند زیرا من توانسته ام برخی مفاهیم ساده را با آنها به اشتراک بگذارم. اگر من می توانستم این کار را انجام دهم در حالی که هنوز از زندگی لذت می برم چه کاری می کردی؟

وقتی به این فکر می کنید که اینترنت چقدر به عنوان یک ابزار قدرتمند است باید دیوانه شوید نه برای استفاده از آن این روش ایجاد مشاغل بازاریابی شبکه ای را تغییر داده و به ما امکان می دهد با چشم اندازهای خود و اعضای تیم خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم. همه چیز قبل از سال 2000 امکان پذیر نبود.

جیمز هیکس این کار را انجام داد نتایج شگفت انگیزی از آن به دست آورد و امیدوارم که این نامه را در نظر بگیرید و اینکه چگونه می تواند به شما در تجارت و زندگی کمک کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا