بررسی ده ساله بازار آمریکا – جوانب مثبت و منفی

بررسی من از بازار آمریکا ناشی از تجربه دست اول است. من 10 سال از عمر خود را صرف سرمایه گذاری در وقت و انرژی در بازار آمریكا به عنوان یك صاحب مستقل “حق امتیاز حق امتیاز” در سطح هماهنگ كننده حرفه ای كردم. من مربی مجرب ، مربی آنلاین خبره ، مشاور انگیزشی و دو بار برنده چالش مدیر عامل بودم. این فرصت منجر به ورود از 4500 دلار تا 7،500 دلار در هر ماه شد.

زمان من با بازار آمریکا تجربه ای ارزشمند بود. من به این شرکت احترام می گذارم و از آنچه شما به من آموخته اید سپاسگزارم. 10 سال فکر می کنم از تلاش هایم پاداش گرفته ام. من مدافع مدلهای تحقیقاتی Market America هستم ، اما من اصرار دارم که ابتدا همه حقایق را بدست آورید. مانند هر تلاش تجاری ، راهنمای احمقانه نیست. در زیر مناطقی که احساس می کنم مهمترین زمینه های کار هستند که باید قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری و همکاری با Market America به آنها علاقه مند شوید وجود دارد.

محصولات

“بازار بدون دیوار” در حال حاضر مفهومی است که توسط بازار آمریکایی اتخاذ شده است همانطور که در وب سایت آنها مشاهده می کنید. از آنجا که هیچ محصولی تولید نمی کنند ، محصولات انحصاری تولید شده توسط شرکت هایی با پیشرفت تحقیق قوی پیدا می کنند. “لغو حقوق” این محصول را از طریق شبکه مالک به کاربر منتقل می کند.

گسترش بین المللی

بازار آمریکا در چهار کشور تجارت دارد. با این حال ، احساس می کنم آنها باید توانایی و منابع لازم برای گسترش را داشته باشند. محصولاتی که ارائه می دهند متنوع هستند و باید جذابیت بین المللی داشته باشند. با محصولاتی از پیری ، زیبایی ، مراقبت از شخصی ، بهداشت و تغذیه ، تلفن های همراه و مرکز چاپ تا پرتال خرید شما که می توانید به شرکت های وابسته مانند Best Buy ، Apple Store ، Victoria Secret و هزاران مورد دیگر دسترسی پیدا کنید. آنها این توانایی را دارند که آنچه را که نیاز دارند ، به مشتریان و صاحبان ارائه دهند.

بازار آمریکا برای موفقیت به ارتباطات نیاز دارد.

بازاریابی دوتایی

سیستم بازاریابی دوتایی با برنامه جبران عملکرد مدیریتی MPCP یک موفقیت اساسی در بازاریابی دو جانبه است. برای کسب درآمد ، برای کسب درآمد باید دو نفر را استخدام کنید. یکی را در سمت چپ خود و دیگری در سمت راست استخدام کنید. این فعال سازی نامیده می شود. برای واجد شرایط بودن برای مشاغل خود ، باید بتوانید بالاترین سطح سرمایه گذاری را با میانگین ارزش محصولات تقریباً 750 دلاری با هزینه توزیع کننده جمع کنید.

در صورت کمک به دو مالک دیگر “حقوق لغو” در سازمان خود ، این کمیسیون به 1500 دلار فرصت می یابد.

مورد نیاز برای درآمدزایی؟

بازار آمریکا الزامات زیادی را به صاحبان “حقوق ویرایش” تحمیل می کند. او این قالب را در رابطه با کار ایده آل شکسته است که به کسی امکان می دهد این طرح را عملی کند و سپس کمیسیون ها را تولید کند. جلسات مورد نیاز همچنین معامله را به دلیل هزینه های ضمنی و صریح شخصی درگیر می کند. هزینه سفر هوایی ، اقامت در هتل ، جلسات ماهانه و سمینارها و جلسات آموزش آخر هفته ، که هزینه ای از درآمد شما حاصل می شود.

آیا بازار آمریکا کلاهبرداری است یا قانونی؟

بازار آمریکا کلاهبرداری نیست. در واقع ، این یک فرصت تجاری مشروع با برنامه جبران جامد و محصولات نامحدود است. مانند هر مشاغل ، نتایج شما به تلاش و توانایی شما در بازاریابی مشاغلتان بستگی دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا