بررسی دوره سود حرفه ای – آیا می توانید با دوره تخصصی دوره آمازون کریس گاتری درآمد کسب کنید؟

[ad_1]

آمازون

اگر این چیزی است که شما به آن اهمیت می دهید روش های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. بعضی از آنها راحت تر از دیگران هستند. به نظر می رسد در حال حاضر یکی از ساده ترین روش ها نسبت به بسیاری از روش های دیگر عطر و طعم ماه استفاده از برنامه وابسته آمازون در سایت های کوچک طاقچه است که راه اندازی آن طولانی نیست. یکی از این دوره ها دوره سودآوری حرفه ای کریس گاتری است. این مقاله یک بررسی کوتاه از دوره سودجویان Niche است و به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا این دوره برای شما مناسب است و آیا می توانید با برنامه وابسته به آمازون درآمد کسب کنید.

در اینجا چند واقعیت برای شروع وجود دارد.

این دوره یک دوره فیلمبرداری (برای زبان اصلی) است. شامل 11 فیلم (به نام ماژول ها) با دو ماژول جایزه در انتها است. فیلم های اولیه حدود 8 تا 15 دقیقه طول می کشد. با نزدیک شدن به مرحله بحرانی چرخه ، فیلم ها تمایل به طولانی تر شدن دارند. نحوه درآمدزایی در واحد آمازون حدود 35 دقیقه اضافی است.

این دوره با موضوع وردپرس ارائه می شود که نویسنده در سایت های تخصصی خود استفاده می کند. به نظر می رسد مانند یک موضوع خوب است و برخی از ویژگی های وجود دارد که شما با تم های استاندارد استاندارد نمی توانید پیدا کنید. به گفته نویسنده ، این ویژگیها باعث می شود سایتهایی که وی ایجاد می کند بازدید کنندگان را به خریداران تبدیل کند. در این مرحله من هنوز این دیدگاه را آزمایش می کنم.

این دوره به خوبی توسط خود نویسنده پشتیبانی می شود. بسیاری از دوره های بازاریابی آنلاین پشتیبانی کم یا خیلی کمکی ندارند. در مورد این دوره اینگونه نیست.

خلاصه اینکه دوره تحصیل چیست؟

خوب ، این به شما نشان می دهد که چگونه یک طاقچه را انتخاب کنید. چگونگی ارزیابی علاقه به محصول یا مکان مناسب و نحوه ارزیابی رقابت.

در مرحله بعد ، نحوه ایجاد و قرار دادن محتوا را در وردپرس به شما نشان می دهد. سپس به جزئیات دقیق تبدیل بازدید کنندگان به خریداران می رود. این بینش ها با تجربه نویسندگان هدایت می شوند زیرا فروش آمازون را نزدیک به یک میلیون دلار آورده اند. او حتی چیزهای خود را می داند و این در فیلم ها نشان داده شده است.

به طور کلی ، فکر می کنم این دوره خوب است و در صورت اقدام و ایجاد برخی از سایت ها و در واقع ارتقاء آنها به شما در درآمدزایی کمک می کند. ارائه یک مضمون برای وردپرس ارزش افزوده بیشتری را به دوره می دهد و قیمت دوره را توجیه می کند.

این یک دوره ویدئویی است ، که خوب است ، اما من فکر می کنم یک فرایند pdf یا حتی یادداشت هایی در مورد روند ، محصول را بهتر می کند. مردم دوست دارند که بتوانند چاپی را از روی رایانه بخوانید ، که یک راهنمای مرجع خوبی است بدون اینکه مجبور به پخش فیلم در هر زمان باشید.

با این حال ، همه چیز ، یک دوره خوب به شما کمک می کند تا با برنامه وابسته به آمازون درآمد کسب کنید به شرطی که به آن اعتماد کنید و اقدامات مناسب را انجام دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا