بررسی رایگان ترافیک انبوه – آیا کریس آلن لگت است؟

[ad_1]

رایگان ترافیک جمعی برنامه ای است که برای کمک به بازاریاب جدید جاه طلب اینترنت ، ترافیک هدفمند رایگان را به وب سایت یا لینک وابستگی خود هدایت می کند. در این بررسی ترافیک رایگان ، من برای پاسخ به بدیهی ترین سؤال تلاش خواهم کرد. آیا ترافیک گسترده رایگان واقعاً کار می کند یا فقط یک کلاهبرداری اینترنتی دیگر است که وعده نتایج فوری می دهد ، اما ارائه نمی دهد؟ این یک بررسی رایگان از ترافیک بی طرفانه است.

ترافیک انبوه رایگان توسط کریس آلن ایجاد شد ، برنامه ای که کریس برای جذب 20 میلیون بازدید کننده تبلیغ شده برای تولید بیش از 460،000 دلار در یک ماه استفاده کرد. کریس هم اکنون با این قول که این سیستم باعث ایجاد حجم گسترده ای از ترافیک و فروش آنلاین شود ، این برنامه نرم افزاری را به صورت آنلاین معرفی می کند.

کریس ادعا می کند که برنامه وی برخلاف آنچه من قبلاً دیده ام نیست. این توضیح می دهد که چگونه سایر نرم افزارها یا ابزارها بصورت آنلاین برای بهره برداری از برخی از آسیب پذیری های حساس به زمان طراحی شده اند ، یا آنها از تکنیک های کلاه سیاه سایه دار استفاده می کنند که دیگر در زمان خرید محصول کار نمی کنند. کریس اعلام می کند که برنامه وی بر اساس قوانین اساسی تولید ترافیک اینترنت ساخته شده است و برای بهتر از دیگران طراحی شده است. شما به سادگی برنامه را اجرا می کنید و با استفاده از تاکتیک های قانونی و اخلاقی ، هدایت ترافیک به وب سایت یا پیوندهای وابسته را شروع می کنید.

کریس آلن این برنامه را با 37 دلار ارائه می دهد. خرید با ضمانت برگشت پول حاصل می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند که 60 روز این برنامه را امتحان کنید. اگر راضی نبودید ، کریس بدون پرسیدن سؤال ، سرمایه گذاری شما را پس می دهد.

به نظر من ترافیک انبوه مشروع است و فکر نمی کنم این کلاهبرداری باشد. با این حال ، این بررسی با چند کلمه توصیه می شود. شما باید برای دیدن این محصولات به آنچه در واقع هستند ، فراتر از سر و صدا نگاه کنید. این صرفاً ابزاری است و هیچ چیز بیشتر. من چندین مورد از این محصولات بازاریابی را مرور کرده ام ، و همه آنها ادعا می کنند که بهترین هستند ، یا برخی از فناوری های ناشناخته “مخفی” را ارائه می دهند که قبلاً دیده نشده بود. آنها عکسهای مربوط به حسابهای ClickBank یا PayPal را به شما نشان می دهند و ادعا می کنند که امروز باید قبل از حذف محصول خود از قفسه ، اقدام به خرید کنید. اینها فقط ترفندهای بازاریابی برای اغوا کردن خریداران بی پروا هستند.

حقیقت این است که هیچ ابزار ، برنامه و یا هر محصول دیگری نتایجی را که فقط با چند کلیک و چند دقیقه در روز اعلام می شود ، تحویل نمی دهد. قول می دهم ، چنین چیزی در اینترنت وجود ندارد.

برای اینکه به صورت آنلاین موفق باشید ، باید قبل از دستیابی به سطح موفقیت ، یاد بگیرید و از تکنیک ها و استراتژی های کلیدی یاد بگیرید و استفاده کنید. مانند هر چیز دیگری در زندگی که مشروع و ارزشمند باشد ، سرمایه گذاری زمان و تلاش گاهی نیز لازم است. در تجارت آنلاین هیچ میانبر وجود ندارد ، بر خلاف آنچه شما باور زیادی دارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا