فناوری اطلاعات

بررسی ساعت هوشمند میبرو A1؛ بهترین ساعت اقتصادی

ساعت هوشمند میبرو A1 یکی از جدیدترین ساعت‌های این برند است که برخی کاربران می‌گویند بهترین ساعت اقتصادی به حساب می‌آید. اما آیا واقعا چنین ادعایی حقیقت دارد؟ در این ویدیو با بررسی همه‌جانبه‌ی این ساعت به این سوال پاسخ می‌دهیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

قیمت این ساعت بسیار خوب است و به معنای واقعی کلمه یک ساعت اقتصادی به حساب می‌آید. در ضمن این ساعت توسط یک شرکت ناشناخته تولید نشده بلکه از محصولات میبرو است که کاربران زیادی با آن آشنایی دارند. بسته‌بندی ساعت هوشمند میبرو A1 معمولی است ولی در کل نسبت به قیمتی که می‌پردازید، حس خوبی را به خریدار منتقل می‌کند. حداقل نسبت به ساعت‌های ارزان‌قیمت هایلو، بسته‌بندی بهتری را ارائه می‌دهد.

در جعبه به غیر از ساعت، با کابل شارژ مگنتی هم روبرو هستیم. طراحی ساعت به گونه‌ای است که در نگاه اول اصلا به‌عنوان ساعت ارزان‌قیمت در نظر گرفته نمی‌شود. مثلا فریم آن فلزی است که چنین مشخصه‌ای عملا در کمتر ساعت ارزان‌قیمتی دیده می‌شود. همچنین بند ارائه شده برای آن کیفیت خوبی دارد و اصلا دست را اذیت نمی‌کند. نمایشگر استفاده شده برای این ساعت 1.28 اینچ اندازه دارد که اطراف آن حاشیه‌های نسبتا ضخیمی قرار دارد. در سمت راست بدنه با دو دکمه روبرو هستیم که با دکمه‌ی فوقانی راهی منوی اصلی می‌شویم و با دکمه‌ی پایینی می‌توانیم به منوی مربوط به ورزش‌ها سر بزنیم.

نمایشگر آن مبتنی بر پنل LCD TFT است که اصلا کیفیت خوبی ندارد. تراکم پیکسلی آن پایین است و به راحتی می‌توانید پیکسل‌های نمایشگر را با چشم ببینید. روشنایی نمایشگر هم کم است و در محیط‌های بیرونی چندان واضح نیست. اما طبیعتا یک ساعت ارزان‌قیمت قرار نیست با نمایشگر AMOLED گران‌قیمت راهی بازار شود. باتری این ساعت با هر بار شارژ می‌تواند حدود 10 روز دوام بیاورد. البته اگر مرتبا از سنسورهای مختلف بهره ببرید، دوام باتری هم کاهش پیدا می‌کند.

رابط کاربری ساعت هوشمند میبرو A1 مانند دیگر ساعت‌های مشابه است و خیلی راحت می‌توانید به قابلیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید. خوشبختانه این ساعت از نوتیفیکیشن‌های فارسی پشتیبانی می‌کند ولی خبری از پشتیبانی از ایموجی‌ها نیست. از نظر فعالیت‌های ورزشی، این ساعت در کل از 20 ورزش پشتیبانی می‌کند که عدد پایینی به حساب می‌آید. البته نباید ضدآب بودن آن را فراموش کنیم و به همین خاطر می‌توانید آن را با خیال راحت به استخر ببرید.

از نظر سنسور، از تمام سنسورهای مهم بهره می‌برد. مانند دیگر ساعت‌های ارزان‌قیمت، نباید چندان به نتایج این سنسورها اعتماد کنید. تنها سنسور دقیق، سنسور گام‌شمار آن است. البته موضوع عدم اعتماد به سنسور‌های ساعت‌های هوشمند برای تمام مدل‌ها صدق می‌کند و همواره برای این کار باید از تجهیزات دقیق پزشکی بهره ببرید. این ساعت طبیعتا فاقد سنسور GPS است و بنابراین برای ردیابی مسیر پیاده‌روی یا سایر ورزش‌ها، باید گوشی را هم با خود ببرید. در ضمن روشنایی نمایشگر به طور خودکار تغییر نمی‌کند که این موضوع به عدم وجود سنسور روشنایی خودکار برمی‌گردد.

محیط اپلیکیشن ارائه شده برای این ساعت بسیار ساده است. مهم‌ترین بخش اپ، واچ‌فیس‌های آن است. در زمینه‌ی واچ‌فیس‌ها با تنوع بسیار خوبی روبرو هستیم و انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

در جواب به سوالی که در ابتدا مطرح کردیم، باید بگوییم که ساعت هوشمند میبرو A1 بهترین ساعت اقتصادی موجود در بازار ایران است. اگر به دنبال یک ساعت ارزان‌قیمت با طراحی جذاب هستید که انتظار زیادی از عملکرد آن ندارید، یک گزینه‌ی بسیار عالی برای شما محسوب می‌شود. اما اگر انتظارات بالاتری دارید، باید بیشتر هزینه کنید و در این محدوده‌ی قیمتی، گزینه‌ی بهتری نصیب شما نمی‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا