بررسی سوالات وابسته پسر – دوره بازاریابی وابسته توسط اندی گراند

[ad_1]

من می دانم که آگاه بودن از هر یک از دوره های بازاریابی اینترنتی که هر ماه در بازار ظاهر می شود دشوار است. به نظر می رسد تعداد بسیار کمی از آنها توسط صاحبان آنها که نتایج عالی کسب کرده اند بسیار خوب مورد توجه قرار گرفته اند.

یکی یا دو مورد از این قیمت ها دارای قیمت مناسب هستند و هنوز هم مزایای استثنایی ارائه می دهند. فرمول سود سودجویانه (Blog) Super Affiliate Guy از بهترین سیستمهایی است که اخیراً وارد بازار بازاریابی آنلاین خود شده است.

تولید شده توسط یک شرکت فرعی فوق العاده

توسعه دهنده این سیستم عالی بازاریابی آنلاین اندی گراند است. اندی یکی از شرکتهای وابسته شماره 1 در بازار کاملاً زیرزمینی ClickBank.com.

هدف اصلی این دوره اندی پرده برداری می کند که چگونه وی وب سایت های وابسته ای بسیار آسان ایجاد می کند و مبلغ آن را 300 تا 5000 دلار در هر ماه مانند یک ساعت می گیرد.

مواد برجسته

آنچه که Super Affiliate Guy برای فروشندگان صاحب محصولات فوق العاده خوب انجام می دهد جزئیاتی از بازاریابی شرکت های اینترنتی به صورت آنلاین است.

علاوه بر این آن را به شما در خارج نرم افزار طراحی های وردپرس و افزونه های مورد استفاده خود می گوید و توصیه می کند همه چیز را بسیار ساده کنید.

این برنامه یک لحظه AHA برای من فراهم کرده است که چرا وب سایت های بازاریابی اینترنتی من که در گذشته طراحی کرده ام به اندازه ای که می خواهم کارآمد نیستند.

راهنمای گردشگری پشت پرده فوق العاده پیوست

این مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی اینترنتی وابسته را که تحقیقات اولیه تخصصی و تحقیقات کلمات کلیدی خریدار است می شکند.

تقریباً هر شرکت بازاریابی Pro که در بازار بسیار با ارزش است به شما می گوید که اینگونه است که 95٪ از کل بازاریاب های آنلاین جدید موفق نمی شوند.

اندی همچنین یک سایت قدم به قدم با شما ایجاد می کند تا بتوانید در کل دوره کار را از ابتدا تا انتها دنبال کنید.

منفی

میزان پخش ویدئوی آنلاین در این دوره می تواند کمی پایین باشد که باعث می شود شما به سادگی نیاز به حداکثر رساندن سیستم صوتی خود داشته باشید. این اغلب یک راه حل آسان است تا زمانی که شما به یاد داشته باشید که قبل از تصمیم گیری برای دیدن چیزهای مختلف حجم را کاهش دهید.

کمترین

این برنامه باید حدود 10 برابر بیشتر از ارزش دریافت شده باشد. اجرای سریع بسیار آسان. در به دست آوردن این سیستم شکی نیست که شما از کسی که قبلاً انجام داده است و آنچه را که موعظه کرده است انجام داده است به روشی بسیار پربار. او قبل از آوردن آن به بازار مبلغ زیادی از پول خود را برای ارزیابی هریک از این روش ها سرمایه گذاری کرد. من بسیار تردید دارم که شما از خرید خود در این دوره عالی راضی نخواهید شد و در صورت وجود ضمانت برگشت پول نیز خواهید بود. علاوه بر این این برنامه شامل استفاده یک ماهه رایگان از انجمن سریع بازاریابی آنلاین است که در آن می توانید سؤالات زیادی را که می خواهید بپرسید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا