بررسی سیستم امداد و نجات سیستم – آیا سیستم استراتژی بازاریابی اینترنتی کلاهبرداری است؟

[ad_1]

استراتژی | اینترنتی

اخیراً نسخه ای از سیستم Rescue Resession توسط شان کیسی و تیلمن ناتسون و هریس را خریداری کردم که دو فیلم پس از این که او به آنچه گفته شان در مورد این سیستم گفته بود دو فیلم را خریداری کردم. بعد از خواندن و استفاده از برخی از استراتژی ها در خانه می خواهم بگویم که این یک سیستم استراتژی بلند مدت است که برای آماده سازی برای یک جریان منفی درآمد طراحی شده است.

1. آیا برای شروع سود از سیستم تسکین رکود باید سرمایه های اضافی سرمایه گذاری کنید؟

اگر بخواهید نیازی به هزینه کردن تبلیغات بیشتر در این سیستم نیست. استراتژی های درون سیستم معمولاً برای اجرای آزاد است و معمولاً در مورد بسیاری از سیستم های بازاریابی اینترنتی اینگونه نیست.

2. چه چیزی در سیستم نجات رکود وجود دارد؟

اولین چیزی که باید هنگام دریافت بسته بخوانید راهنمای سریع شروع 7 روزه است. این راهنمای کتبی شامل یک برنامه کاری 7 روزه است که من خودم برای پول درآوردن از آن استفاده کردم که بطور منظم و جدی از آن پیروی کردم.

پس از اتمام خواندن برنامه کسب و کار به یاد داشته باشید که صوتی و تصویری را که به شما یاد می دهد چگونه این طرح را عملی کنید بررسی کنید. من می بینم که تماشاخانه های شان تیلمن و هریس بسیار انگیزه هستند مجموعه فیلمبرداری از 6 سری ساخته شده است که به وضوح به کاربران نحوه تنظیم سیستم نجات رکود را نشان می دهد.

3. به طور کلی سیستم نجات Stagnation چگونه کار می کند؟

شما می آموزید که چگونه می توانید شبکه ای از مشتریانی را ایجاد کنید که صرف نظر از این که اقتصاد چقدر بد است پول خرج کنند. به همین دلیل است که نام سیستم از این طریق است. پس از استقرار سیستم به وب شبکه مشتری شما به رشد خود ادامه خواهد داد تا جایی که بتوانید به جریان درآمد منفعل قابل توجهی برسید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا