بررسی شبکه بازاریابی دکتر الی دریک

[ad_1]

بازار | بررسی

هنگامی که یک تجارت آنلاین را شروع می کنید ، چیزهای زیادی وجود دارد که می خواهید بدانید و حتی نمی توانید از کجا شروع کنید. بیشتر ما که مشاغل خانگی را شروع می کنیم سرمایه زیادی برای صرف آموزش و اطلاعات مورد نیاز خود نداریم. ما فقط در تلاشیم تا درآمد خود را تکمیل کنیم.

بسیاری از بازاریابان در اینترنت در اینترنت وجود دارند که هدفشان این است که به افراد کمک کنند تا همه چیزهایی را که باید بدانند کمی برای آنها بیاموزند. با بازاریاب شبکه d. الی دریک شما ممکن است پیدا کنید که واقعاً آنچه را که لازم دارید به شما می دهد. تصمیم البته به عهده شماست. این مقاله تنها یک بررسی است تا شما را درمورد محصولات و پیشنهادات ارائه شده توسط دکتر الی دریک آگاه کند.

ابتدا با دکتر الی دریک ، او اغلب کنفرانس تلفنی برگزار می کند که می توانید در آن شرکت کنید و با آنها تماس بگیرید. ایده این است که او در مورد استراتژی های بازاریابی و همچنین به هر گونه سؤالی که ممکن است درباره برنامه های او داشته باشید پاسخ خواهد داد. کنفرانسهای تلفنی برای تاریخ و زمان در وب سایت آن ذکر شده است.

تماس تلفنی را در کد ثبت نام کردم و دریافت کردم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد عناصر آن و استراتژی های بازاریابی آنلاین داشته باشید ، می توانید در خبرنامه و لیست پستی آن مشترک شوید. دکتر الی دریک کتاب ، سی دی و دوره های دیگری را ارائه می دهد تا به شما کمک کند آنچه را که می دانید در رابطه با بازاریابی وب سایت خود بدانید.

در اصل آنچه شما باید درباره دکتر الی دریک بدانید این است که او علاوه بر بازاریابی شبکه ای ، یک سخنران انگیزشی است. او در همه جا با گروه های مختلف صحبت می کرد تا سمینار انگیزشی خود را ارائه دهد و به بسیاری از افراد الهام بخش برای پیوستن به دنیای آنلاین باشد.

وی یک تاجر است و به مدت 15 سال براساس وب سایت خود در تلاش های خود موفق بوده است. این مهم است که وقتی فکر می کنید به چه کسی اعتماد کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که به کسی گوش می دهید که نه تنها از آنچه در مورد آنها صحبت می کند استفاده می کند ، بلکه اطلاعات و اشتیاق هم دارد که آن را به صورت حرفه ای ارائه دهد.

در وب سایت وی ، می توانید اطلاعاتی را درباره دکتر الی دریک از تلاش های وی به وبلاگ خود پیدا کنید ، جایی که وی به سؤالات پاسخ خواهد داد و از شما می خواهد که اطلاعات در زمینه بازاریابی شبکه ای بسیار مهم باشد. او از رسانه ها ، فیلم ها ، audios و مقالاتی که در وبلاگ خود نوشته شده است برای کمک به شما در یادگیری آنچه باید بدانید برای خود موفق است یاد بگیرید.

شما می توانید کتاب ، سی دی صوتی ، دی وی دی و بسته های آموزشی را از فروشگاه آنلاین وی بخرید تا بفهمید او کارهایی را که انجام داده است انجام می دهد و از موفقیت دور می ماند. خواهید فهمید که داستانهای موفقیت توسط کسانی که برنامه های خود را نیز امتحان کرده اند وجود دارد. به نظر می رسد دکتر الی دریک یک بازرگان بسیار مشروع است و امیدوار است که برای بسیاری از افرادی که می خواهند مشاغل خانگی داشته باشند به بازاریابی شبکه ای برای مشاغل موفق کمک کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا