بررسی شخص ثالث برای آن سیگ – آیا واقعاً باید به آن گوش دهید؟

[ad_1]

بازی | بررسی

اگر این بررسی Ann Sieg را خوانده اید حدس می زنم شما در مورد اینترنت در مورد اینترنت چیزی در مورد آن شنیده باشید و اکنون سعی دارید برخی از اطلاعات شخص ثالث را پیدا کنید. خوب شما به جای درست رسیده اید زیرا در داخل این پست برخی از حقایق را کشف می کنید و در معرض آنها قرار می گیرید که شاید قبلاً در مورد آن نمی دانستید. در انتهای این مقاله Ann Sieg من برخی از اسرار را معرفی خواهم کرد که تنها درصد کمی از افراد در صنعت MLM کشف کرده اند. اما اول به هر حال اون سیگ کیست؟

آن سیگ یک کارآفرین مشاغل خانگی بسیار موفق در صنعت بازاریابی چند سطح است. او 7 عدد کسب می کند و در واقع یکی از اولین پیشگامان در بازاریابی جاذبه اینترنتی است. تعدادی از افراد سالها در مورد تجارت وی مطالعه کرده و از رویکردهای وی بسیار تقلید کرده اند.

اما اوضاع همیشه برای آن خوب نبود. در واقع این کار شروع به انجام برخی از تکنیک های قدیمی است که ما آموخته ایم مانند تعقیب خویشاوندان و دوستان شرکت در جلسات خانه و فراخوانی فرصت ها. حالا اشتباه نکنید همه این روشها تا حدی جواب می دهند اما چیزی که او از دست داده مهارتهای بازاریابی او بود! حالا دوست من من یک استدلال می کنم و می گویم اگر شما کاملا غیرتمند هستید و از صحبت با مردم خجالتی هستید اما می دانید چگونه به بازار بیایید می توانید در این تجارت درآمد کسب کنید. با این حال آن سیج در این راه تلاش کرد و پس از اینکه شوهرش کار خود را از دست داد دانست که او باید به جای دیگری نگاه کند.

بنابراین جهان را به صورت آنلاین پیدا کردم برخی از استراتژی های پیچیده بازاریابی را آموختم و توانستم منجر به جذب هدایت شوم که منجر به اثر گلوله برفی شود. این شرکت تنها در مدت 6 ماه توانست به شماره 1 تولید کننده جهانی در سازمان خود تبدیل شود. درآمد او به 90K دلار در ماه افزایش یافت و در طی دو سال درآمد اول میلیون خود را کسب کرد. همچنین به بسیاری از افراد کمک کرده است تا در شغل خود درآمد 6 و 7 را کسب کنند و بیش از 300000 نفر خبرنامه های آن را بصورت آنلاین مطالعه کرده اند.

آیا واقعی است؟

خوب چرا دقیقاً در حال حاضر این مقاله Ann Sage را می خوانید؟ برای دیدن اینکه آیا این یک کلاهبرداری واقعی است یا برخی از کلاهبرداری های دیگر درست است؟ خوب بررسی کنید این معامله واقعی است! حقیقت این است که افرادی که در مورد آنها گزارش های کلاهبرداری می نویسند احمق های معمولی هستند !! این خانم حتی به یک حقه بازی نزدیک نیست. در حقیقت سیستم بازاریابی شبکه Renegade به بسیاری از افراد این امکان را داده است تا در نهایت از مشاغل خانگی خود درآمد واقعی کسب کنند. اکنون من هیچ یک از محصولات آنها را خریداری نکرده ام زیرا در حال حاضر هزینه زیادی را برای دوره های دیگر خرج کرده و در مورد آنها اقدام کرده ام. با این حال اگر می خواهید در تجارت خود راهنمایی داشته باشید قطعاً او کسی است که می توانید از او بیاموزید.

استراتژی های فوق العاده مخفی آن سیگ و سایر کارمندان ارشد

در ابتدای این بررسی من قول دادم که اسرار پردرآمدترین افراد را باز خواهم کرد. خوب از آنجا که شما تا اینجا آمده اید فقط منصفانه است که من به شما می گویم که چگونه این کار انجام شده است. خوب نکته اینجاست: بیشترین درآمد افراد خودشان هستند و هرگز در برابر انتظارات مقاومت نمی کنند !!!!

این ترفند است دوست من. این دقیقاً به همین ترتیب است که آنها سالانه 6 7 تا 8 شماره در تجارت خود ایجاد می کنند. در حالی که 99٪ از افراد دیگر همه را تعقیب می کنند و از همه کسانی که با یک سایت تجاری مکرر نفس می کشند اصرار می ورزند صاحبان برند برتر خود از سیستمی استفاده می کنند که تمام کارها را برای آنها انجام می دهد و تمام آنچه که آنها انجام می دهند جمع آوری راهنمای جدی چشم انداز اشتراک و چک است!

باحال نه؟

نتیجه گیری از بررسی Ann Sage

خوب در پایان این بررسی آن سیگ فقط می خواهم بگویم که این خانم یک رهبر شگفت انگیز و شگفت انگیز در صنعت ما است. اگر فرصتی برای یادگیری از آن داشتید پشیمان نمی شوید! اگر می خواهید مانند آن سیگ باشید و بیاموزید که چگونه می توانید یک تجارت بزرگ بسازید بدون اینکه مجبور شوید مانند سایر علاقه مندان مشتری های بالقوه خود را تعقیب کنید پس پیشنهاد می کنم بازاریابی جذاب را بیاموزید و آن را در تجارت خود پیاده کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا