بررسی شخص ثالث بی طرفانه Amway – آیا باید بپیوندید؟

Amway کاملاً شناخته شده ترین شرکت در صنعت بازاریابی شبکه ای است. چرا؟ زیرا آنها 52 سال است که فعالیت می کنند و میلیون ها توزیع کننده در سازمان خود دارند. اگر این مطلب را می خوانید ، به احتمال زیاد شما در حال حاضر نماینده Amway هستید یا به دنبال پیوستن به این شرکت هستید.

کیف پول

قبل از ادامه ، به ما اطلاع دهید که من به این شرکت وابسته نیستم. هدف من ارائه یک بررسی شخص بی طرفانه از سازمان ، رهبری ، محصولات و برنامه جبران خسارت است.

Amway و سازمان رهبری

Amway 52 سال پیش تاسیس شد که محصول اصلی خود را با نام LOC (Liquid Organic Cleanser) به نمایش گذاشت. Amway در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای بازاریابی شبکه ای در جهان است و در بیش از 80 کشور و سرزمین فعالیت می کند. در سال 1959 ، جی ون اندل و ریچ دیووس شرکت Amway را تاسیس کردند.

رئیس جمهور فعلی Doug DeVos است که بر فعالیتهای روزانه شرکت نظارت می کند. داگ پسر کوچکتر ریچ دیووس است. وی در چندین سازمان از جمله فدراسیون فروش مستقیم فدراسیون جهانی ، مرکز قانون اساسی ملی و رهبران تجاری میشیگان درگیر است. استیو ون آندل از سال 1995 رئیس فعلی بوده است. او پسر بزرگ جی ون آندل است و قبل از تصدی ریاست هیئت مدیره سمت معاون رئيس آموی را بر عهده داشت.

این سازمان در حال حاضر با چندین موسسه خیریه معروف مانند مهر عید پاک ، باشگاه پسران و دختران ، آکادمی رویای ایالات متحده و دهکده کودکان SOS همکاری می کند. علاوه بر کمک های مالی سالانه زیاد به موسسات خیریه فوق الذکر ، Amway به مراقبت از کودکان در هائیتی نیز کمک می کند.

محصولات Amway – چه فروشی دارند؟

محصولات Amway طیف بسیار گسترده ای از محصولات است. این را باید از یک شرکت 52 ساله انتظار داشت. مارک های خانواده آنها شامل Nutrilite ، Artistry ، eSpring ، ATMOSPHERE ، iCook و SATINQUE است.

محصولات موجود در این خانواده ها از مکمل های غذایی تا وسایل آشپزخانه است. صاحبان مشاغل آزاد Amway نباید بهانه نداشتن محصولات کافی برای فروش را داشته باشند. کیف پول Amway یکی از پر کاربردترین نمونه کارها است که هر شرکت بازاریابی شبکه ای ارائه می دهد.

این می تواند برای IBO خوب یا بد باشد. این یک چیز خوب است زیرا IBO محصولات زیادی برای فروش دارد. با این حال ، من فکر می کنم که این نیز می تواند چیز بدی باشد. من همیشه فکر می کنم IBO اگر روی یک خط تولید یا محصول متمرکز شود ، بسیار موفق است.

باید بپیوندید؟

Amway دارای بنیانی فوق العاده قوی و برخی از بهترین رهبران در صنعت بازاریابی شبکه ای است. آنها یک خط تولید بسیار متنوع و یک طرح جبران سودآور دارند. مانند هر فرصت بازاریابی شبکه ای ، موفقیت شما تا حد زیادی به توانایی شما در بازاریابی آنلاین خود و برند شما بستگی دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا