بررسی شخص ثالث سیزل کافه – فقط یک معامله قهوه دیگر یا چه؟

بنابراین ، مگر اینکه در شش ماه گذشته در زیر صخره ای زندگی کرده باشید ، احتمالاً نام سیزل کافه را شنیده اید. در حقیقت ، شما ممکن است فکر کنید که به ما بپیوندید و برخی از تحقیقات را انجام دهید تا ببینید که قبل از کشیدن ماشه چه اطلاعات دیگری را می توانید پیدا کنید. اگر چنین است ، دیگر نگاه نکنید زیرا در این بررسی ساده و مفصل Sisel Kaffe ، من تمام جزئیات مهمی را که برای تصمیم گیری آگاهانه به آن نیاز دارید ، پوشش خواهم داد قبل از ادامه ، می خواهم فاش کنم که من توزیع کننده Sisel Kaffe نیستم تا در این واقعیت که می خواهم یک بررسی واقعی بی طرفانه به شما بدهم ، احساس راحتی کنید.

کاهش وزن

کافه سیسیل کیست؟

پس از بررسی تمام اطلاعاتی که می توانم پیدا کنم ، فکر می کنم یکی از جالب ترین موارد در مورد Sisel Kaffe این است که این یک شرکت جدید با فرصت های زمینی است ، اما در عین حال از تمام ثبات یک شرکت چند میلیون دلاری که سالهاست وجود دارد برخوردار است. می پرسید چگونه ممکن است؟ Sisel Kaffe در واقع یک شرکت خواهر با Sisel International است ، شرکتی که سالهاست وجود دارد و صدها میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. و اگرچه Sisel International و Sisel Kaffe دو شرکت متفاوت با برنامه های جبران خسارت جداگانه هستند ، توزیع کنندگان Sisel می توانند از هر دو برنامه سود ببرند. این باعث می شود Sisel در صنعت منحصر به فرد باشد زیرا شما می توانید در یک طبقه همکف مرتبط با یک شرکت تازه تاسیس باشید ، اما از ثبات یک شرکت بالغ بهره مند شوید.

در مورد سیزل کافه ، این یک قهوه سالم است. قهوه خود یک صنعت پر رونق است. در واقع ، این صنعت بیش از 120 میلیارد دلار است و در حال رشد است. از منظر بازاریابی ، فروش آن بسیار عالی است زیرا مشتریان هر ماه آن را می نوشند ، بنابراین ماندگاری مشتری بالا خواهد بود. سیزل قهوه های سالم را که حاوی گانودرما ، چاگا ، یربا میت و گوتو کولا است به فروش می رساند. آنها همچنین قهوه ای برای کاهش وزن می فروشند که حاوی تمام مواد موجود در قهوه سالم آنها است و همچنین حاوی Garcinia Cambogia ، Rasberry Ketones ، Green Coffee و Chromium Picolinate است. کاهش وزن خود یک صنعت 100 میلیارد دلاری است ، بنابراین وقتی قهوه را با کاهش وزن ترکیب می کنید ، دیدن یک فرصت بسیار مهم کار دشواری نیست.

چگونه میتوان پول بدست آورد؟

طرح جبران سیزل کافه بسیار ساده و سرراست است. با پاداش شروع سریع ما می توانید درآمد فوری کسب کنید. پاداش شروع سریع 45٪ از آنچه فروشندگان پشتیبانی شخصی در 30 روز اول خریداری می کنند به شما پرداخت می کند. همچنین می توانید در 30 روز اول “Fast Start Bonus Override” 5٪ در کلیه خریدهای نمایندگی Tier 2 کسب کنید. هنگامی که دوره پاداش شروع سریع به پایان رسید ، در 6 سطح اول از همه سطوح حجم (5٪ در سطح 1 و 10٪ در سطوح 2 تا 6) درآمد نابرابر کسب خواهید کرد. همچنین با فرض دستیابی به نقاط عطف در کسب و کار خود ، می توانید پس از سطح ششم خود ، 1 تا 5 درصد حجم کسب کنید. راستش را بخواهید ، من برنامه جبران خسارت را از نزدیک بررسی کرده ام و باید اعتراف کنم که این مبلغ هنگفتی بازپرداخت می کند. شرکت های یک لایه نه تنها درصد قابل توجهی بالاتر از سایر شرکت های تولید قهوه پرداخت می کنند ، بلکه BV در کل محصولات آنها تقریباً دلار به دلار است ، بنابراین شما از کل مبلغ خرید درآمد کسب می کنید. این یک مزیت بزرگ برای یک برنامه جبران خسارت است ، بنابراین اگر شما جدی در پیوستن هستید ، مطمئن شوید که در این قسمت از پرداخت پرداخت کنید. نکته آخر اینکه این شرکت همچنین ماهیانه تا 750 دلار به عنوان جایزه اتومبیل پرداخت می کند. برای اطمینان ، طرح جبران خسارت سخاوتمندانه و سودآور است.

باید بپیوندید؟

خوب … فقط شما می توانید به این سوال پاسخ دهید. اگر قهوه مورد علاقه شماست و علاقه زیادی به ایده کار با یک استارتاپ دارید (حتی اگر از راه اندازی معمول دور باشد) ، ممکن است Sisel Kaffe شرکتی برای شما باشد. به طور واضح یک برنامه مدیریتی ثابت و جبران سودآور برای توزیع کنندگان جدید وجود دارد. علاوه بر این ، این شرکت در صنعت بهداشت و سلامت جایگاه خوبی دارد ، که انتظار می رود طی دهه آینده سه برابر شود. همه اینها باید برابر با موفقیت باشد ، درست است؟ خوب … بله و نه در حالی که همه این موارد قطعاً در شرکت و فرصت های شغلی مفید هستند ، اما تقریباً تأثیر کمی در موفقیت نهایی و کلی شما خواهند داشت. چرا؟ زیرا در پایان روز ، موفقیت شما به توانایی شما در پرورش افراد تیم و داشتن مشتریانی بستگی دارد که ماهانه محصول را خریداری می کنند. و گرچه منطقی است که در بازار گرم خود کار کنید ، اما در برخی مواقع باید با افرادی که در حال حاضر نمی شناسید صحبت کنید زیرا احداث یک تجارت قوی نیاز به مراقبت شخصی زیادی دارد. توصیه من این است که روش صحیح بازاریابی اینترنتی را با جاذبه بازاریابی یاد بگیرید. اگر بتوانید خود را به شکلی بازاریابی و بازاریابی کنید که به شما امکان تولید سرب بصورت آنلاین با سرعت 10 تا 30 روز در روز را بدهد ، پس هیچ شکی برای رونق کسب و کار خود در سیزل کافه وجود ندارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا