بررسی شخص ثالث DoTerra – آیا این روغنهای ضروری MLM مهمترین چیز بعدی هستند؟

اگر این مقاله را بخوانید احتمالاً بدنبال اطلاعاتی درباره DoTerra هستید. شاید شما در نظر داشته باشید که به عنوان یک مدافع به شرکت بپیوندید یا شاید در حال حاضر یک وکیل هستید و به دنبال آنلاین راه های ساخت DoTerra بصورت آنلاین هستید. به هر حال ، دیگر نگاه نکنید. در این بررسی شخص ثالث DoTerra ، اطلاعات اساسی مورد نیاز شما قبل از ثبت نام را پوشش می دهم. در حالی که من شرکت و محصولات را برای شما پوشش می دهم ، این بررسی بیشتر درباره فرصت واقعی تجارت خواهد بود. اکنون قبل از اقدام ، می خواهم فاش کنم که من وکیل DoTerra نیستم و به هیچ وجه با آنها وابسته نیستم ، بنابراین مطمئن باشید که یک بررسی بی طرفانه DoTerra را دریافت خواهید کرد.

کاهش وزن | کسب درآمد

DoTerra کیست؟

اول از همه چیز ، بیایید وارد خود شرکت شویم. DoTerra شرکتی است که از طریق مدل تجاری بازاریابی شبکه ای ، محصولات بهداشت و سلامتی می فروشد. خط تولید اصلی آن حول روغنهای اساسی دارویی است. این شرکت علاوه بر روغنهای اساسی ، محصولات کاهش وزن ، مکمل های غذایی ، محصولات مراقبت شخصی و محصولات مراقبت از پوست را نیز در خط تولید خود دارد. DoTerra در سال 2008 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در Pleasant Grove ، یوتا قرار دارد. تیم مingسس و کارمندان شرکت با سوابق بسیار چشمگیری همراه هستند و به نظر می رسد که این شرکت قطعاً برای رشد در آینده آماده است. از منظر تجارت ، از آنجا که شرکت در عرصه بهداشت و سلامت قرار دارد ، در جایگاه بالاتر از Baby Boomers قرار دارد که تقریباً رشد را تضمین می کند. فقط در بازار ایالات متحده فقط 1 دلار از هر 6 دلاری است که مصرف کنندگان برای مراقبت های بهداشتی خرج می کنند ، بنابراین حضور در فضای بهداشت بسیار زیاد است. من همچنین می خواهم به این نکته اشاره کنم که DoTerra یک شرکت بدون بدهی است که فاینانس خارجی ندارد ، که آن را بسیار قوی و پایدار می کند. هیچ گونه تأمین مالی خارجی نیز به این معنی نیست که هر تصمیمی که برای شرکت گرفته می شود از داخل شرکت گرفته می شود و با توزیع کنندگان در نظر گرفته می شود. یک نکته مهم دیگر که هنگام مشاهده DoTerra متوجه آن شدم این است که در سطح شرکت ، میزان ماندگاری مشتری 65٪ است در حالی که متوسط ​​صنعت 13٪ است. این نکته حائز اهمیت است که اگر در فکر ایجاد درآمد باقیمانده هستید زیرا بدون حفظ مشتری ، هرگز خماری طولانی مدت را که همه در بازاریابی شبکه در مورد آن صحبت می کنند ، ایجاد نمی کنید.

چگونه از DoTerra درآمد کسب می کنید؟

طرح جبران خسارت DoTerra راهی به طرفداران یا توزیع کنندگان خود می دهد تا بتوانند حقوق بگیرند. روش اول از طریق فروش خرده فروشی است که می تواند تا 25٪ کارمزد محصولی را که شخصی به فروش می رساند ایجاد کند. روش دوم از طریق پاداش شروع سریع است که شرکت هفتگی آن را پرداخت می کند. روش کار به شرح زیر است: برای هر شخصی که شخصاً حمایت مالی می کنید ، در 60 روز اول 20٪ از طریق PV وی درآمد کسب می کنید ، برای هر کس در سطح 2 ، در 60 روز اول 10٪ از PV و برای هر کس در سطح سوم خود 5٪ درآمد کسب می کنید. در PV خود برای 60 روز اول. راه سوم برای کسب درآمد پاداش قدرت است. 3. اساساً ، این شرکت به دلیل داشتن ساختاری متشکل از 3 توزیع کننده فعال ، ماهیانه 1800 دلار اضافی به شما پرداخت می کند ، آنها 3 توزیع کننده فعال دریافت می کنند ، سپس 3 توزیع کننده فعال دریافت می کنند … در مجموع 39 توزیع کننده فعال. نکته کلیدی برای باز کردن قفل این پاداش این است که سازمان شما باید از ساختار مناسبی برخوردار باشد. چهارمین راه برای کسب درآمد از طریق پورسانت های یک سطح است (جایی که درآمد باقیمانده تولید می شود). شما در 7 سطح اول سازمان خود حداکثر 7 درصد از حجم را بدست خواهید آورد. بنابراین وقتی توزیع کنندگان و مشتریان هر ماه محصول را سفارش داده و دوباره سفارش می دهند ، بابت آن حجم کارمزد مداوم بدست خواهید آورد. نکته جالب اینجاست که DoTerra نسبت به سطوح دورتر از شما که معمولاً سطوحی با بیشترین حجم هستند ، نسبت های بیشتری را پرداخت می کند. نکته آخر اینکه این شرکت بسته های پاداش رهبری را نیز به تولیدکنندگان برتر پرداخت می کند. به طور کلی ، برنامه جبران خسارت بسیار سودآور است و عامل ماندگاری شرکت برای ایجاد درآمد منفعلانه یک روش محکم است. با این اوصاف ، من توصیه می کنم سند رسمی طرح جبران خسارت را خود مرور کنید تا دقیقاً از نحوه کار آن مطلع شوید.

آیا باید به DoTerra بپیوندید؟

فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید. اگر محصولات سلامتی و سلامتی طنین انداز شما شوند ، DoTerra دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. این شرکت جامد ، محصولات با کیفیت بالا و برنامه جبران خسارت بسیار سخاوتمندانه است. به علاوه ، میزان ماندگاری مشتری کاملاً بالا است و به شما فرصت خوبی برای ایجاد درآمد باقیمانده می دهد. به دلیل این موارد ، این باید تضمینی برای موفقیت در صورت عضویت در شرکت باشد ، درست است؟ خوب ، دقیقاً نه گرچه مطمئناً مثبت است که شما این موارد را سر جای خود دارید ، اما هیچ ارتباطی با موفقیت شخصی شما ندارد. در نهایت ، موفقیت شما به توانایی شما در پرورش شخصی افراد جدید به طور ثابت بستگی دارد. مطمئناً می توانید ماهیانه چند صد دلار درآمد خرده فروشی یک محصول را بدست آورید. اما اگر می خواهید در راس شرکت باشید و درآمد بالایی کسب کنید ، باید شخصاً و به طور مداوم افراد جدیدی را در تیم خود پرورش دهید. برای انجام این کار ، داشتن روشی برای تولید سرب به صورت روزانه هزینه دارد. همچنین به شما کمک می کند تا خودتان را مارک بزنید و خود را در مقابل افرادی قرار دهید که واقعاً بدنبال آن چیزی هستند که شما می توانید ارائه دهید. به همین دلیل من بازاریابی جذاب را توصیه می کنم. اگر بتوانید بازاریابی جاذبه آنلاین را با استراتژی های قدرتمند آفلاین سازی ترکیب کنید ، هیچ صحبتی برای پیشرفت شغلی شما در DoTerra وجود ندارد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا