بررسی شرکت HAVVN

[ad_1]

آموزش | چین

اگر این بررسی را می خوانید ، احتمالاً در حال حاضر در HAVVN هستید یا درباره آن چیزی شنیده اید و در حال انجام تحقیقات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت هستید. ما امیدواریم که این بررسی به شما بینشی در مورد شرکت و چگونگی موفقیت در آن ارائه دهد.

HAVVN در فوریه 2011 راه اندازی شد ، اما در واقع نام تجاری جدید شرکت MLM قبلی ، Jus International است. ریک دورهام این شرکت را خریداری کرد ، آن را از Boise Idaho به Salt Lake City Utah منتقل کرد ، نام را به HAVVN تغییر داد و بلافاصله دو محصول جدید را به بازار اضافه کرد.

تاکنون این محصول دارای سه محصول است. Jus محصول اصلی شرکت قبلی است و هنوز هم فروش بالایی برای آنها دارد. این یک محصول آب میوه با کیفیت عالی مانند Mona Vie ، آب کیانی و چند محصول دیگر در آن است. گواهی های ارائه شده در وب می گویند این مزایای شگفت انگیزی برای سلامتی دارد ، اما این شرکت مشتاق پرداخت هزینه های این مزایا بوده است زیرا این محصول توسط سازمان غذا و دارو آزمایش نشده است.

HAVVN GO Stick محصول دیگری است که به صورت پودر در می آید و می توانید آن را به آب اضافه کنید. این یک چوب راحت است که هر کجا بروید می توانید با خود ببرید. GO مخفف Gene Optimized است زیرا اعتقاد بر این است که این محصول آسیب ژنتیکی را که طی سالها اتفاق افتاده است منعکس می کند و در واقع به ترمیم سلولهای DNA در بدن شما کمک می کند. این همه طبیعی با حداقل قند و کافئین است.

محصول نهایی HAVVN DNA نام دارد. این محصول شاخص HAVVN است و یک لوسیون 100٪ کاملاً طبیعی ، بدون سم و ضد پیری است. تصاویر موجود در وب سایت آنها بهبود کمی در چین و چروک ها را فقط در طی دو هفته با بهبود بسیار محسوس در 100٪ از کل کاربران طی چهار هفته نشان می دهد. گزارش شده است که این تنها محصول در نوع خود است که 100٪ فاقد مواد شیمیایی است.

این فرصت با HAVVN در حال حاضر خوب به نظر می رسد زیرا یک شرکت جدیدتر است که به تازگی در هلند و ژاپن گسترش یافته است. آنها در ایالات متحده نیز در حال رشد هستند ، اما هنوز هم یک شرکت کوچک با فروشی بیش از 12 میلیون دلار هستند. نکته مثبت در این مورد این است که اگر شرکت این شرکت را بزرگتر کند ، فرصتی عالی برای حضور در طبقه همکف وجود دارد. این در صورتی است که این شرکت در این امر موفق شود زیرا بسیاری از استارت آپ ها موفق نیستند.

با این وجود ، HAVVN یک تیم مدیریتی قدرتمند را رهبری می کند ، از رئیس و مدیر عامل ، ریک دورهام شروع می شود. ریک با بیش از 1 میلیارد دلار فروش به دو شرکت دیگر کمک کرد و هدف او انجام همین کار با HAVVN است. وی مبلغ زیادی در محصولات و زیرساخت های شرکت سرمایه گذاری کرده و توانایی موفقیت این شرکت را دارد.

مانند اکثر شرکتهای MLM ، عیب بزرگ HAVVN فرمول بازاریابی آنهاست. درخواست دوستان و خانواده خوب است ، اما تکرارهای جدید اغلب وقتی از آنها خواسته می شود لیستی از دوستان و خانواده خود را ایجاد کنند و در مورد شرکت با آنها ارتباط برقرار کنند ، خیلی سریع تمام می شود. نمایندگان جدید HAVVN باید یک مجموعه مهارت بسازند تا به آنها این امکان را بدهد تا بیاموزند که چگونه کسب و کار خود را به درستی بسازند و یک سیستم قابل تکرار ایجاد کنند. همچنین لازم به یادآوری است که اگرچه سیستم به ثبت نام کننده جدید کمک می کند کار را تکرار کند ، اما مردم هنوز سیستم را تکثیر می کنند ، نه سیستم. سیستم MyLead Pro روش من برای یادگیری مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در حرفه من. اگر مایلید همان کار را انجام دهید ، من بسیار توصیه می کنم که در مورد آموزش عالی آنها برای کمک به شما در رشد تجارت HAVVN یا هر کسب و کار دیگری بیشتر بدانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا