بررسی صادقانه و انتقادی از بازی های دنی جانسون

[ad_1]

بازی

دنی جانسون کیست؟

دنی جانسون کار خود را در صنعت بازاریابی شبکه ای به عنوان یک پیشخدمت کوکتل بی خانمان و بی خانمان با ارزش 2.03 دلار برای نام خود آغاز کرد. وی در اولین ساعات شروع کار جدید خود ، سود چند هزار دلاری کسب کرد. او در سال اول بیش از 250،000 دلار و در سال دوم بیش از 1 میلیون دلار درآمد و به اولین محصول بین المللی در شرکت خود تبدیل شد.

از آن زمان ، او Call to Freedom International را تاسیس کرد و به سراسر دنیا سفر کرده است تا یاد بگیرد که چه کسی گوش می دهد (یا چه کسی می تواند گوش کند ، همانطور که خواهیم دید) اصول موفقیت است.

آیا او می تواند به من کمک کند تا موفق شوم؟

این بستگی دارد شاید شما به دنی مراجعه کرده باشید و مجموعه ای شگفت انگیز از توصیفات را از مردم از همه جنبه های زندگی مشاهده کرده اید. وب سایت آن دارای بیش از 10،000 توصیف منحصر به فرد از مردم از سراسر جهان است. چشمگیر

تجربه شخصی من با دنی جانسون الهام بخش نیست.

من برای اولین بار وقتی که در Fairbanks ، آلاسکا زندگی می کردم با تحصیلات دنی مواجه شدم. در آن زمان ، برای اولین بار در زندگی من درآمد زیادی از شرکت خود کسب می کردم ، حدود 4000 دلار در ماه فقط در حدود دو ساعت در روز کار می کردم. سازمان من در هر ماه 30-40٪ رشد می کرد و من واقعاً از این روند لذت می بردم.

او به آموزه های دنی رفت و او واقعاً فکر می کرد که این مرا به سطح بعدی موفقیت می رساند و به تیمم کمک می کند تا موفقیت مورد نظر خود را تجربه کند. من هر آموزش شخصی را در وب سایت او خریداری کردم (کاملا یک پنی زیبا ، اما ارزش سرمایه گذاری را دارد ، یا به همین ترتیب فکر کردم) …

من کل تیمم را جمع کردم و جمعیت زیادی در خانه داشتیم که پر از مردم بود که به “چشم انداز و راه خود را به میلیون ها می بندند” گوش می دادند. همه آنها تیراندازی شدند. (دنی می تواند بسیار قانع کننده باشد.) من شخصاً ، 3-4 ساعت در روز سرمایه گذاری می کردم و به تمرینات دنی گوش می کردم ، با این اعتقاد که بالاخره کلید طلایی را پیدا کردم.

نتیجه چه شد؟

درآمد من بلافاصله در همان ماه خاص با 1000 دلار کاهش یافت و اشتغال کاملاً متوقف شد. نکته جالب این است که هیچ چیزی در شرکت تغییر نکرده است و ما از همیشه مشتاق تر بودیم. پس چه کردیم؟

به جای این که دنی جانسون را مانند یک عادت بد رها کنیم (همانطور که باید انجام می دادیم) ، شنیدیم که دنی می گوید باید به سمینار برویم ، بنابراین تعداد انگشت شماری از ما از آلاسکا به لس آنجلس پرواز کردیم و در “اولین قدمهای شناخته شده موفقیت” قرار گرفتم. من شخصاً بیش از 1500 نفر را صرف کردم. دلار بین بلیط هواپیما ، محل اقامت و بلیط با قیمت های وحشتناک و بین گروه من فکر می کنم قیمتی که پرداخت کردیم حدود 15000 دلار بود.

در آن ماه ، درآمد من هزار دلار دیگر کاهش یافت. با اعتقاد به اینکه من باید در مهارت های خود سرمایه گذاری کنم ، به “دنی برای ایجاد نژاد” به دنی رفتم و درس های اکتشاف و بسته شدن او را خریدم و دو ماه بعد بیش از 2500 دلار هزینه کردم.

چی شد؟ درآمد من از 2000 دلار به کمتر از 1000 دلار رفت ، و سپس قبل از انجام کاری که باید انجام می دادم به حدود 400 دلار کاهش یافتم و این آموزه های دنی را مانند یک عادت بد پایین می آورد و کاری را که اثبات شده است انجام می دهد!

آیا دنی جانسون یک فریبکار است یا چه؟

اگرچه افراد زیادی هستند که ادعا می کنند از آموزه های او بهره مند می شوند ، اما من قطعاً یکی از آنها نیستم. من 1000 ساعت گوش دادن سرمایه گذاری کردم ، به بیش از 5،000 مشتری بالقوه فراخوانده ام ، بیش از 5000 دلار پول نقد درامد سخت را در سرتاسر ایالات متحده خرج کردم و تمریناتی را خریداری کردم که کل تجارت من را خراب کرد. وقتی من تماس گرفتم و درخواست بازپرداخت کردم ، (مودبانه) ، آنها حاضر نشدند. من قطعاً احساس فریب می کنم.

با این حال ، خبر خوب این است که وقتی من در مورد “بازاریابی جذاب” یاد گرفتم ، تجارت من سریعتر از گذشته منفجر شد و اکنون من تعداد بیشتری از افراد را استخدام می کنم که بتوانم مسئولیت آن را داشته باشم ، یا می توانم تصور کنم …

نتیجه

اگر در حال سرمایه گذاری پول جدی در مواد دنی جانسون هستید ، به یاد داشته باشید وقتی حامی فروشندگی هستید ، مسئولیت کمک به آنها را در رسیدن به موفقیت در سریعترین زمان ممکن بر عهده دارید ، و اکثر آنها انتظار ندارند (و نمی خواهند) به سفر در سراسر کشور و پرداخت پس انداز کالج برای فرزندان خود بپردازند. برای یادگیری چیزی که فقط برای ابرقهرمانان کار می کند. هر سازمانی با حق رای دادن و مشروعیت خوب ، باید این آموزش را به صورت رایگان در اختیار اعضای خود قرار دهد ، با دانستن اینکه در صورت بهره مندی ، از آن سود می برد.

اینگونه است که تصور می شود این کار باشد ، افرادی که به مردم کمک می کنند ، رویاهای یکدیگر را از طریق خدمات ، رهبری ، رفاه متقابل و صداقت ایجاد می کنند.

اگر می خواهید 25000 دلار در سال برای آموزش هزینه کنید ، از دنی جانسون یاد بگیرید. اگر می خواهید زندگی مرفه داشته باشید ، بازاریابی جذاب را یاد بگیرید. این تصمیم شماست

الهه ،

و خدا برکت دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا