[ad_1]
چرخه عمر محصول PLC چرخه عمر محصول را تعریف می کند. همه محصولات چهار مرحله را طی می کنند: معرفی رشد بلوغ و تجزیه. تمام محصولات با دوام هستند برخی از آنها می توانند عمر محصول را افزایش دهند. برای بسیاری از محصولات کار شما با فروشنده دشوارتر است زیرا انتقال و انتقال آنها به سراسر جهان مستلزم طی مراحل مختلفی بر روی هر محصول است چه رسد به چرخه مجاز. هر زندگی درآمد کل کسب و کار را ایجاد می کند. تجزیه و تحلیل PLC داده هایی است که باید سالانه مورد بررسی قرار گیرد تا به اهداف خود برسد. بیشتر PLC ها مسیر مستقیمی را دنبال نمی کنند و جنبه های مختلف تجاری و سیاسی می تواند منجر به عدم اطمینان بیشتر محصول شود تا مطابق با برنامه ریزی شده باشد. به عنوان یک کارآفرین محتاط باید سخت تلاش کنید تا محصول را تغذیه کنید. Cash Cow در ماتریس BCG روندهای بالا و پایین را اندازه گیری می کند. ایده های بهبود محصول را می توان از نحوه بهبود یا اصلاح عملکرد محصول افزودن برنامه های جدید به محصول بهبود فرآیند تولید محصول نوآوری در فن آوری بسته بندی محصول پیاده سازی گروه های کانال طراحی و پردازش و غیره به دست آورد. ساختن نوشابه یک محصول سنتی است که در پخت و پز استفاده می شود و در PLC از کار می افتد تغییرات جدیدی را برای بهتر ایجاد کرده است. بخشهای تولید و فروش با هم همکاری کرده اند تا یک برنامه جدید موثر و کارآمد برای استفاده از جوش شیرین به عنوان پاک کننده چشم ارائه دهند. بقیه تاریخ است و از آن زمان تاکنون فروش در حال افزایش است. به عنوان یک خرده فروش ماهر باید جنبه های مثبت و ابتکاری محصول خود را به دقت متعادل کنید. تصمیم نهایی در مورد نگهداری یک محصول و افزایش چرخه عمر آن بستگی زیادی به هزینه های مرتبط با فرآیند و همچنین توانایی شرکت شما در توزیع موثر محصول به روز شده و متقاعد کردن مشتریان بالقوه دارد. برای استفاده طولانی مدت و مدیریت وزن.
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد