فناوری اطلاعات

بررسی لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3؛ اقتصادی و پرطرفدار

افرادی که به دنبال خرید لپ‌تاپ با قیمت زیر 20 میلیون تومان هستند، معمولا لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3  یکی از گزینه‌های آن‌ها محسوب می‌شود. در این ویدیو به طور مشخص لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6 را بررسی می‌کنیم تا ببینیم آیا به غیر از اقتصادی بودن، مزیت مهم دیگری هم دارد یا نه.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6-i3 12GB 1HDD 256SSD - کاستوم شده

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6 از پردازنده Core i3 1115G4، رم 12 گیگابایتی، حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت و هارد 1 ترابایتی بهره می‌برد. وزن این لپ‌تاپ به حدود 1.5 کیلوگرم می‌رسد و بنابراین لپ‌تاپ سنگین‌وزنی نیست. با توجه به اقتصادی بودن این لپ‌تاپ، طبیعتا با بدنه‌ی پلاستیکی روبرو هستیم ولی در کل کیفیت ساخت خوبی دارد. با توجه به بهره‌گیری نمایشگر از پنل TN، پس قرار نیست دقت رنگی بالایی داشته باشد ولی در زاویه دید مناسب می‌تواند رنگ‌ها را به طور رضایت‌بخشی نمایش دهد.

رزولوشن وب‌کم استفاده شده HD است و یک سوئیچ امنیتی هم بالای آن قرار دارد تا هر وقت که خواستید، دوربین را به طور سخت‌افزاری غیرفعال کنید. در بدنه با پورت‌های متنوعی روبرو هستیم و در این زمینه مشکل و ضعف خاصی ندارد. کیبورد استفاده شده مانند دیگر لپ‌تاپ‌های لنوو، باکیفیت است ولی در بخش مرکزی کیبورد اگر کمی آن را فشار دهید، پنل خم می‌شود که مشکل بزرگی به حساب نمی‌آید. این کیبورد بک‌لایت ندارد و بنابراین برای تایپ کردن در محیط‌های تاریک ممکن است تا حدی با مشکل روبرو شوید.

لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6 برای کاربرانی مناسب است که می‌خواهند کارهای ساده‌ای انجام دهند و قرار نیست فشار زیادی به لپ‌تاپ وارد کنند. لپ‌تاپ‌های موجود در بازار با چنین قیمت‌هایی، برای گیمینگ مناسب نیستند و اگر گیمر هستید خرید کنسول بازی منطقی‌تر است. از سوی دیگر اگر ادیتور فیلم هستید یا می‌خواهید عکس ادیت کنید، با توجه به TN بودن پنل نمایشگر، نمی‌تواند دقت رنگی بالایی داشته باشد. این دسته از افراد بهتر است سراغ پنل‌های IPS بروند.

باتری تعبیه شده در صورت استفاده معمولی می‌تواند حدود 6-7 ساعت دوام بیاورد و کل فرایند شارژ هم حدود 2 ساعت طول می‌کشد. در کل لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 3 15ITL6 ارزش خرید بالایی دارد و کاربرانی که قصد دارند کارهای ساده‌ای انجام دهند، می‌تواند این مدل را بین گزینه‌های خرید در نظر بگیرند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا