فناوری اطلاعات

بررسی لپ‌تاپ لنوو V15 G4؛ ارزان‌قیمت و مناسب فیلم‌بازها

روزی روزگاری لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت محدودیت‌های زیادی داشتند. ولی در حال حاضر با لپ‌تاپ‌های اقتصادی روبرو هستیم که می‌توانند نیازهای بسیاری از کاربران معمولی را به خوبی برطرف کنند. در این ویدیو به بررسی لپ‌تاپ لنوو V15 G4 می‌پردازیم.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-Athlon Silver 7120U 8GB 512SSD - کاستوم شده

همین ابتدا باید بگوییم که طبیعتا چنین لپ‌تاپی، مناسب کارهای تخصصی نیست. این یعنی مناسب فردی است که می‌خواهد از یک لپ‌تاپ ارزان‌قیمت برای انجام کارهای روزمره استفاده کند. یکی از مزایای لپ‌تاپ لنوو V15 G4، بهره‌گیری آن از حافظه SSD است. به لطف همین مشخصه، ویندوز خیلی سریع بوت می‌شود و برای جابجا شدن بین پوشه‌های مختلف با تاخیر خاصی روبرو نمی‌شوید.

در این لپ‌تاپ از 8 گیگابایت رم با سرعت 4800 مگاهرتز استفاده شده که سرعت بسیار بالایی است. پردازنده استفاده شده توان پردازشی بالایی ندارد ولی از سوی دیگر باید به نمایشگر باکیفیت اشاره کنیم. این نمایشگر با داشتن اندازه‌ی 15.6 اینچ هم بزرگ است و هم اینکه رزولوشن Full HD در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پنل استفاده شده TN است که زاویه دید محدودی دارد. بنابراین اگر از کنار‌ه‌ها به نمایشگر نگاه کنید، با کیفیت تصویر پایین‌تری روبرو می‌شوید.

از دیگر ویژگی‌های مهم لپ‌تاپ لنوو V15 G4، باید به امکان باز شدن در زاویه 180 درجه‌ای اشاره کنیم. وزن آن 1.6 کیلوگرم است و در کل ضخامت زیادی ندارد. از نظر پورت‌ها وضعیت خیلی خوبی دارد و اگر دارای درگاه SD بود، در این زمینه بی‌نقص می‌شد. اطراف نمایشگر با حاشیه‌های زیادی روبرو نیستیم و بنابراین در نگاه اول اصلا حس استفاده از یک لپ‌تاپ ارزان قیمت را منتقل نمی‌کند. کیبورد استفاده شده از نوع 100 درصدی است و بنابراین NumPad حذف نشده.

بسیاری از لپ‌تاپ‌ها از وب‌کم باکیفیتی بهره نمی‌برند و لپ‌تاپ لنوو V15 G4 هم از این قاعده مستثنا نیست. اما بالای وب‌کم، با یک اسلایدر فیزیکی روبرو هستیم که می‌توانید با استفاده از آن دسترسی به وب‌کم را قطع کنید که افراد نگران حریم خصوصی معمولا از این مشخصه استقبال می‌کنند. باتری استفاده شده کاملا معمولی است و در بهترین حالت حدود 3 ساعت دوام می‌آورد.

در کل اگر دنبال لپ‌تاپی برای تایپ کردن، وب‌گردی، فیلم دیدن و این دست کارهای ساده هستید، به جای اینکه هزینه زیادی کنید بهتر است همین لپ‌تاپ را بخرید که با قیمت بسیار مناسبی در بازار ایران به فروش می‌رسد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا