بررسی ماشین بازاریابی میلیونر مغناطیسی

ماشین بازاریابی میلیونر مغناطیسی یک برنامه تجاری کاملاً خودکار در خانه است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که بطور خودکار پول را مستقیماً در جیب شما بگذارد. تمرکز این صنعت از انتظار برای درآمد باقیمانده درازمدت به تولید درآمدهای قابل توجه یارانه تغییر یافته است. سیستم اتوماتیک دارای 5 سطح مختلف است که می توانید وارد کنید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

ماشین

سطح مشت را پرتو برنز می گویند. با استفاده از این بسته ، شما یک وب سایت شخصی شخصی بارگذاری شده با فیلم های بازاریابی دریافت می کنید که می توانید در هر زمان تغییر دهید. این بسته همچنین دارای سیستم پاسخگویی خودکار است که با پیام های بازاریابی حرفه ای برای شما تکمیل می شود تا بتوانید با مشتریان بالقوه رابطه محکم برقرار کنید. وب سایت شما همچنین دارای یک دفتر عالی عالی است که در آن می توانید مشتریان بالقوه را ردیابی کنید ، و شامل پشتیبانی 24/7 مشتری و میزبانی وب سایت شما می باشد. هر علامت برنز می تواند 500 دلار درآمد کسب کند.

بسته نقره یک سمینار عظیم به نام سمینار بازاریابی میلیونرها دارد. این دوره به کاربران می آموزد که چگونه محصولات خود را تولید و تولید کنند. غلبه بر چالش های بازاریابی؛ رایگان تکنیک ها و ایده های تبلیغاتی و موارد دیگر. هنگامی که اعضا این بسته را بدست آورند ، می توانند به بیش از 100 قدرتمند سمینار ، سخنرانی و کتاب های رشد شخصی که تاکنون نوشته شده اند ، دسترسی پیدا کنند. هر فرد در هر علامت نقره 2000 دلار درآمد کسب می کند.

بسته بندی طلا با همه چیزهایی که مجموعه برنز و نقره ارائه کرده است همراه است. همچنین ، اعضا موفق به کسب 21 روز موفقیت در بازاریابی Teleseminar می شوند! این دوره شامل یک ماژول در تکنیک های بازاریابی مطلق ، نوشتن تبلیغات برای موفقیت و موفقیت در بازاریابی اطلاعات است. اعضا برای هر نوع ثبت طلا 3500 دلار دریافت می کنند. بسته پلاتینیوم با هر آنچه که سه بسته قبلی علاوه بر برنامه آموزش بازاریابی مستقیم میلیونر ارائه می دهند ، همراه است. چندین بار در سال ، این وبینار دو روزه به اعضا می آموزد که چگونه از موانع موفقیت خود عبور کنند ، استراتژی های بازاریابی اثبات شده را تکرار کنند و موارد دیگر. این توسط ثروتمندترین و موفق ترین بازاریاب که سالانه میلیون ها دلار در شبکه می سازند آموزش داده می شود. هر یک از ثبت نام های پلاتین شما 3500 دلار درآمد کسب می کنند.

دستگاه بازاریابی میلیونر مغناطیسی دارای سریعترین گروه در حال رشد است. هنگامی که فرد می پیوندد ، با بسیاری از افراد شکل 6 و 7 که سالها تجربه دارند همراه می شوند. اگر کسی تصمیم به سرمایه گذاری در بسته نرم افزاری الماس بگیرد ، او نه تنها در هر ضبط الماس 12000 دلار درآمد کسب می کند ، بلکه می تواند به کلیه بسته ها و همچنین همه تکنیک ها برای تسلط در بازاریابی مقالات ، شبکه های اجتماعی و وبلاگ های آنلاین دسترسی پیدا کند.

MMMM استراتژی های بازاریابی را توسعه داده و محصولات مختلفی را در سطوح مختلف به فروش می رساند. قبل از مداخله مردم ، آنها باید درک کنند که با فشار دادن دکمه ، هیچ چیز اتوماتیک وجود ندارد. فرد باید از منحنی یادگیری عبور کند و همچنان برای موفقیت به مصمم خود ادامه دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا