فناوری اطلاعات

بررسی ماوس گیمینگ رپو V30؛ طراحی مینیمال و خوش‌دست

رپو از جمله شرکت‌هایی است که ماوس‌های متنوع و جذابی را راهی بازار کرده و در بازار ایران هم به برند نسبتا شناخته‌شده‌ای تبدیل شده است. در این ویدیو ماوس گیمینگ رپو V30 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ماوس مخصوص بازی رپو مدل V30

این ماوس از طراحی بسیار مینیمال و ساده‌ای بهره می‌برد. به همین خاطر اصلا با طراحی شلوغی روبرو نیستیم و همین طراحی ساده از جمله نکات مثبت آن محسوب می‌شود. کیفیت ساخت ماوس بسیار خوب است و حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. بدنه‌ی ماوس چندان بزرگ نیست ولی در عین حال ارگونومی خیلی خوبی دارد و برای استفاده طولانی مدت، دست را اذیت نمی‌کند. در ضمن به لطف قرینه بودن طراحی بدنه، چپ‌دست‌ها هم برای بهره‌گیری از این ماوس مشکلی نخواهند داشت.

دقت ماوس به 5000 DPI که برای یک ماوس گیمینگ عدد بالایی به حساب نمی‌آید و بهتر بود دقت بالاتری برای این ماوس استفاده می‌شد. اما واقعیت این است که چنین دقتی برای بسیاری از بازی‌ها و نرم‌افزارها عملکرد خوبی ارائه می‌کند و در نتیجه اکثریت کاربران در این زمینه با مشکل روبرو نمی‌شوند. مانند بسیاری از ماوس‌های گیمینگ به غیر از کلید‌های اصلی، با دو کلید برای Back و Forward روبرو هستیم و زیر اسکرول هم یک کلید برای تغییر دقت ماوس دیده می‌شود.

این شرکت مدعی شده که با استفاده از نرم‌افزار ارائه شده، قادر به شخصی‌سازی عملکرد کلید‌ها و نورپردازی ماوس هستید. نورپردازی ماوس گیمینگ رپو V30 از طریق یک نوار کوچک پایین ماوس، لوگوی رپو و دو نوار کوچک اطراف اسکرول دیده می‌شود که در کل جذابیت ظاهری آن را دوچندان می‌کنند. زیر ماوس شاهد یک کلید کوچک هستیم که با استفاده از آن و بدون نیاز به نرم‌افزار، می‌توانید بین حالت‌های مختلف نورپردازی جابجا شوید.

برای جمع‌بندی باید بگوییم که ماوس گیمینگ رپو V30 از طراحی مینیمال و بسیار جذابی بهره می‌برد و ارگونومی آن هم بسیار بهتر است. اگر دقت بیشتری ارائه می‌داد بهتر می‌شد ولی در هر صورت با همین مشخصات هم ارزش خرید بالایی دارد و خرید آن را توصیه می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا