بررسی مت گاگنون – فروش مستقیم گورو – خالق فهرست راهنمای میلیون دلار

[ad_1]

فروش

مت گاگنون یک صاحب مشاغل است که کپی می نویسد و میزبان سایت انتشارات MAZU است که یک وب سایت است. در اصل از بیورتون ، اورگان است. وی تجارت بازاریابی مستقیم خود را با Bowflex ، غول تجهیزات بدنسازی مستقر در ونکوور ، واشنگتن آغاز کرد. او در آنجا برای کارهای سفارش پستی کار کرد. سرانجام او یک مشاور شرکت و یک راهنمای بازاریابی شد.

با انجام کارهای سفارش پستی ، مت گگنون متوجه می شود که از طریق بازاریابی مستقیم چه میزان پول می توان درآمد کسب کرد. او همچنین به این نتیجه رسید که اگر Bowflex بتواند بازاریابی مستقیم انجام دهد ، چرا شرکت خود را در آنجا مستقر نمی کند که بتواند کاری مشابه از بازاریابی مستقیم انجام دهد. وی از طریق مشاغل شخصی خود می تواند درخواستها ، تبلیغات ، محصولات و خدمات خود را کنترل کند و در نهایت رضایت مشتری را بدست آورد.

تجربه سه ساله مت گاگنون در Bowflex ، وی را در بازاریابی مستقیم بسیار عالی و آگاه ساخت. هنگامی که تجارت خود را در بازاریابی مستقیم شروع کرد ، شخصاً بر کارمندان خود نظارت داشت ، متون مربوط به بازاریابی شرکت را توسعه داد ، مرکز تماس خود را اداره کرد و حتی مواد آموزشی شرکت را نیز ایجاد کرد. مت گگنون با دستیابی به ارتباط عملی با کارهای بازاریابی اینترنتی ، توانست بینشی در مورد نحوه مدیریت موفقیت آمیز در مشاغل بازاریابی مستقیم کسب کند.

یکی از دوره های محبوب بازاریابی در مت گاگنون برنامه فردیت جهت گیری است که یک پایه آموزش عالی برای کسانی است که می خواهند در تجارت آنلاین خود موفق شوند. این دوره واقعاً سزاوار سرمایه گذاری شما است. در این دوره ، مت گاگنون کاملاً درباره موفقیت در تجارت خود باز است و باعث می شود هر دانش آموز الهام بخش موفقیت باشد. مت گاگنون برای هرگونه سؤال یا نگرانی همیشه از طریق ایمیل و تلفن در دسترس است. پاسخ دادن به سؤالات و چالش های راحتی برای هر پروژه آنلاین بسیار جالب است. او همچنین در درک و نیازهای دانشجویان در دوره های بازاریابی بسیار درک و پاسخگو است.

چرخه موفقیت کسب و کار آنلاین Matt Gagnon پر از پیشنهادات و ایده های خوبی است که معمولاً در سایر سیستم های بازاریابی اینترنتی یافت نمی شود. این یک راهنمای مرجع عالی برای هر دو مبتدی ، بازاریاب آنلاین یا صاحبان مشاغل است زیرا تکنیک ها و استراتژی هایی که این دوره را تشکیل می دهد قبلاً توسط خود مت گاگنون اثبات شده و آزمایش شده است. همچنین برای Matt Gagnon داشتن محتوای خوب و آموزشی در وب سایت بسیار مهم است. این نه تنها برای اطلاع رسانی به بازدید کنندگان شما بلکه به آنها حس خوبی نسبت به سایت می دهد.

مت گگنون از طریق فرصت های مختلف بازاریابی آنلاین ، توانسته است هزاران نفر را به شما بیاموزد که چگونه از خانه خود درآمد کسب کنند. او به تازگی نویسنده کتابی حرفه ای با عنوان “راهنمای میلیون دلار” است که شامل سی دی و سایر ابزارهای صوتی است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا