بررسی محصولات PTN – PTN چگونه بازیکنان پوکر را با موفقیت آموزش می دهد؟

نمای کلی شرکت PTN

آموزش | بازی

PTN (شبکه آموزش پوکر) یک شرکت مستقر در تگزاس است که برنامه ها و برنامه های آموزشی را برای کمک به دیگران در تسلط بر بازی پوکر فراهم می کند.

این شرکت در سال 2009 توسط دنیس نادو یک کارآفرین و کارآفرین با تجربه توسعه صنایع دیگر قبل از شروع چالش پوکر تاسیس شد. تجربه قبلی شامل بازیگری هنرمند تولید ویدئو پزشکی قانونی رایانه فروش مستقیم تحقیقات خصوصی تبلیغات مهمانی و بازاریابی اینترنتی است. به نظر می رسد نادو یک معامله گر تمام عیار است در بسیاری از زمینه ها زمینه گسترده ای دارد که ادعا می کند به او کمک کرده است دیدگاه جدیدی در مورد آموزش پوکر و برنامه های آن ایجاد کند.

سوال بزرگ

اما س bigال بزرگ در مورد PTN این است که آیا واقعاً آموزش ها و آموزش ها وعده های خود را ارائه می دهند. بسیاری از محصولات و سطوح مختلف تعامل با مشتریان درگیر در شبکه PTN وجود دارد بنابراین این یک بررسی کلی از آنچه در مدل کسب و کار PTN وجود دارد است.

Poker-Tel – فناوری PTN

به گفته PTN یکی از اطلاعات اساسی که هر بازیکن پوکر جدید باید بداند این است که همه به روشی کاملاً متفاوت پوکر بازی می کنند. بنابراین آنچه برای یک بازیکن مفید است (شاید بهترین بازیکن جهان) ممکن است برای بازیکن دیگری مفید نباشد. پوکر یک بازی کاملاً شخصی و مبتنی بر رفتار و همچنین قوانین است بنابراین همه افراد متفاوت بازی خواهند کرد.

افراد مشهور پوکر فوری امروز فکر می کنند سبک آنها برای یادگیری شما بهترین است. استفاده از تکنیک های آنها در نهایت منجر به هرج و مرج در پوکر خواهد شد. پوکر-تل قصد دارد این مشکل را حل کند.

پوکر-تل آموزش شخصی را ارائه می دهد. ابتدا بسته 50 دلاری شامل تست تشخیصی و 60 ساعت درس است. اما همچنین نرم افزارهای پیشرفته ای برای استفاده در مواردی مانند ارزیابی مبتنی بر مهارت وبینارها و مقالات پوکر در دسترس است.

Gameroom جایی است که واقعاً اتفاق می افتد. اتاق بازی جایی است که Texas Hold’em برای هر بازیکن تقسیم شده است. آنها مجاز هستند اشتباهات گذشته خود را با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل دستی بررسی کنند. بازیکنان پوکر همچنین می توانند سطح مهارت خود را پیگیری کنند پشتیبانی مستقیم از مشتری دریافت کنند و جداول خود را سفارشی کنند.

PTN بسته های دیگری را نیز ارائه می دهد که شامل آموزش های مشابه است اما برای کسانی که می خواهند کمی کمتر هزینه کنند کوچک شده است. اما س biggerال بزرگتر در اینجا این است که آیا شرکتهای وابسته به PTN قادر به فروش موثر این محصولات به دیگران خواهند بود؟

فرم PTN – آیا کار می کند؟

PTN وب سایت های شرکت کپی شده را برای شروع بازاریابی به بازاریاب های شبکه ارائه می دهد. با انتخاب ابزارهای آموزشی با کیفیت بالا در پوکر که به نظر می رسد براساس گواهینامه های PTN به بسیاری از افراد کمک می کند به نظر می رسد فروش آنها آسان خواهد بود.

اما فکر اینکه هر فرصتی برای بازاریابی شبکه ای یک فروش آسان خواهد بود یک اشتباه بزرگ است (در واقع بسیاری مرتکب می شوند). حقیقت این است که شما باید در بازاریابی شبکه ای سخت کار کنید تا نامی برای خود بسازید یک مشتری ایجاد کنید و خط پایین خود را بسازید. یادگیری مهارت های واقعی در پس بازاریابی شبکه ای بیش از آن است که امیدوار باشید سایر طرفداران پوکر به آن بپیوندند.

خوشبختانه هرکسی می تواند با کسب این مهارت ها به یک بازاریاب شبکه بهتر تبدیل شود و شانس موفقیت خود را با یک شرکت سودآور مانند PTN بهبود بخشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا