فناوری اطلاعات

بررسی مودم 4G دی-لینک DWR-910M؛ پرسرعت و باکیفیت

مودم‌های 4G کوچک طبیعتا توانایی‌های محدودی دارند و نمی‌توانند در زمینه‌ی سرعت معجزه ارائه کنند. مودم 4G دی-لینک DWR-910M همانطور که از نامش پیداست اینترنت 4G را به ارمغان می‌آورد و بنابراین نباید انتظار دریافت سرعت اینترنت‌ 4.5G را از آن داشته باشید. در این ویدیو به بررسی این مودم جمع‌و‌جور می‌پردازیم.

مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-910M

همانطور که در ویدیو می‌توانید ببینید، طبق تست‌های صورت گرفته با سیم‌کارت اپراتورهای مختلف، این مودم می‌تواند میانگین سرعت دانلود بین 35 تا 50 مگابیت در ثانیه را ارائه کند. اما در این میان به حداکثر سرعت 90 مگابیت در ثانیه هم دست پیدا کرده است. میانگین سرعت آپلود آن هم بین 25 تا 35 مگابیت در ثانیه است. البته با توجه به وضعیت اینترنت ایران، طبیعتا قرار نیست در تمام مناطق و برای تمام سیم‌کارت‌ها با چنین سرعت‌هایی روبرو شوید و شاید سرعت دریافتی شما کمتری یا بیشتر باشد.

برخی کاربران به اشتباه فکر می‌کنند این مودم‌های کوچک می‌توانند برای اینترنت TD-LTE هم مورد استفاده قرار بگیرند. اما طبیعتا نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند و صرفا برای سیم‌کارت‌های معمولی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این نوع مودم‌های USB برای افرادی که در فضاهای بیرونی از لپ‌تاپ استفاده می‌کنند و به اینترنت نیاز دارند، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شوند. اگر هم در فضای خانه به مودم دسترسی ندارید و برای دسترسی به اینترنت باید مرتبا اینترنت موبایل را هات‌اسپات کنید، با خرید چنین مودمی، این مشکل برطرف می‌شود.

مودم 4G دی-لینک DWR-910M بعد از روشن شدن، به طور پیشفرض شبکه وای‌فای را هم فعال می‌کند و تا 8 دستگاه می‌توانید به آن وصل شوید. به طور کلی این محصول ارزش خرید بالایی دارد و خرید آن را توصیه می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا