بررسی میان وعده سالم – میان وعده غذایی MLM؟

[ad_1]

میان وعده سالم یکی دیگر از فرصت های حق رای دادن از بیش از 4،800 بازاریاب چند سطحی است که امروزه بصورت آنلاین انجام می شود. بیایید نگاهی به محصولات و فرصت های موجود بیندازیم.

شركت Snack Healthy در پاییز سال 2010 توسط بازیگری مدیر عامل كاترین وست و اسكات كووس تأسیس شد و مقر آن در Palm Beach Gardens فلوریدا است. یک شرکت بازاریابی از Corp Health است.

همه محصولات در خط “کاملاً طبیعی” خود قرار دارند ، بدون چربی و بسته بندی شده با کمتر از 110 کالری در هر وعده. محصولات نشان داده شده در وب سایت “کولیار” از تمام میله های میوه ای و آجیل طبیعی ، میله های انرژی “zing” ، میله های فیبر توت مخلوط ، میوه های “ترد” ، مینی شیرینی های سبک و تمام پاپ کورن های سبک طبیعی است.

میان وعده سالم فرصتی برای فرانشیزه کردن از طریق بازاریابی مستقیم در فروش است که محصولات خرده فروشی و عمده فروشی و از طریق تلاش تیمی با به کارگیری سایر بازاریاب ها به فروش می رساند. برنامه جبران خسارت وارده بر اساس حجم فروش و میزان رتبه بندی اعضای تیم ، کمیسیونی از ده تا چهل درصد ارائه می دهد. رتبه های اعلام شده عبارتند از پایه ، برنز ، نقره ، طلا ، پلاتین ، روبی ، زمرد و الماس. همچنین برای جوایز گروهی ، جوایز تیمی ، پاداش حفظ و حتی گزینه های سهام و پاداش رانندگی برای مسافرت ، اتومبیل و غیره پاداش می دهد.

برای هر کسی که عاشق بازاریابی مستقیم چهره به چهره یا فروش مستقیم با مسافرت گسترده و تجربه در این نوع بازاریابی باشد ، این ممکن است مناسب باشد. با وجود همه رقابت از تولید کنندگان غول پیکر مانند Frito-Lay ، می توان رقابت را دشوار کرد. من شخصاً علاقه ای به این نوع امتیازات ندارم. با این حال ، اگر شما یک مبتدی هستید که به دنبال نوع دیگری از بازاریابی خانگی با توانایی ساخت 2 تا 5 هزار در هفته هستید ، آموزش ، آموزش و تمدید در دسترس است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا