بررسی نرم افزار ارائه ویدیو Geyser – آیا این کار می کند؟

[ad_1]

بررسی | نرم افزار

Traffic Geyser یکی از سیستم های پیشرو در زمینه بازاریابی ویدیویی است که به دلایل زیر در دسترس است. بررسی Traffic Geyser برای کمک به بازاریابان جدید آنلاین مشخص شده است که آیا آنها باید در این سیستم سرمایه گذاری کنند ، تکمیل شده است.

من شخصی هستم که تمام راه اندازی بازاریابی اینترنتی را دنبال می کنم ، امسال کسی نبود که بتواند آن را بدون فیلم های پیش فروش در دسترس قرار دهد. ویدئوی مایکل Koenigs موجود در صفحه اصلی خود می تواند به انواع مختلفی از فیلم اجازه دهد که شخصی که این دوره را می فروشد می تواند از آن استفاده کند تا واقع بینانه تر و قابل اعتماد تر به نظر برسد.

Google به محتوای ویدیویی افتخار می کند. Google یک جستجوی جهانی را آغاز کرد تا سعی کند انواع رسانه را در نتایج جستجو گنجانده باشد.

افراد به احتمال زیاد محتوای ویدیویی آنلاین را دریافت می کنند. حتی اگر محتوای جستجوی شما در 300000 نتیجه باشد ، می توانید حتی در صفحه اول نتیجه جستجو را بدست آورید. Traffic Geyser ارسال ویدئوهای خود را به صورت آنلاین برای مشاغل آنلاین آسانتر خواهد کرد.

قرار گرفتن در صدر نتیجه جستجو تنها دلیل استفاده از این برنامه نیست. TrafficGeyser ایجاد ویدیو را بسیار آسان می کند ، حتی اگر تجربه ای با یک فیلم وب ندارید. به طور کلی ، این سیستم به عنوان یک سیستم فشار بازار آسان عمل می کند.

Traffic Geyser پیوندهایی را فراهم می کند که شما را به سایت خود بازگرداند. بله ، می توانید URL خود را در توضیحی که در هنگام انتشار فیلم هایتان وارد می شود ، وارد کنید. سایت های مختلف فیلم های شما را نمایش می دهند ، سپس می توانید بک لینک های بیشتری به وب سایت خود وارد کنید.

آیا Traffic Geyser ابزاری برای پخش ویدیو است یا چیزی است که می تواند برای ساخت فیلم استفاده شود؟

به راستی ، می توان از آن استفاده کرد. ابزار تولید ویدیو واقعاً راهی برای تبدیل رسانه هایی مانند اسلایدهای پاورپوینت یا تصاویر به فیلم با آهنگ صوتی است.

کیفیت فیلم چقدر مهم است؟ شما در حال تلاش برای ساختن یک مستند هستید و یا تجارت خود را به بازار عرضه می کنید. به چیزهایی فکر کنید که توجه شما را جلب می کند. این یک بررسی از یک بررسی محصول یا ارائه محصول ، یا یک فیلم جذاب تر یا با کیفیت بالا است.

ایجاد یک کلیپ ویدیویی ساده برای توضیح محصول یا خدمات خود این است که دوربین فیلمبرداری Flip خود را خریداری کنید ، خود را ثبت کنید ، سپس آن را در رایانه خود بارگذاری کرده و در Traffic Geyser بارگذاری کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا