بررسی های کثیف و کثیف MLM Guru Michael S Clouse

[ad_1]

مایکل اس کیست کلاوس؟

مایکل اس. خود Claus یکی از 20 مربی برتر بازاریابی شبکه ای در جهان امروز است. مایکل تاکنون بیش از 50 مقاله منتشر شده ، و همچنین تعدادی کتاب و فیلم آموزشی ، و همچنین دوره های CD را با موضوع فرانشیزاسیون و بازاریابی شبکه ای تألیف کرده است.

وی مدرک بازاریابی شبکه ای حرفه ای را از دانشگاه ایلینویز در شیکاگو به همراه تجربه 25 ساله خود در صنعت بازاریابی شبکه ای کسب کرده و به وی اجازه داده است که یک ستون دانش در صنعت حق رای دادن باشد. شما همچنین قادر خواهید بود سیستم های حق رای دادن سنتی و دوره های بسیاری را در روانشناسی گروهی توسعه دهید.

مایکل یکی از مربیان بسیار مورد نیاز در بازاریابی شبکه ای در مدرسه قدیمی و روش های سنتی اجرای حق رای دادن است.

حال باید بگویم که پس از نشان دادن برخی از آموزشهای او و در واقع گذراندن برخی از دوره های وی در طی سالهای حضور در صنعت بازاریابی شبکه ای ، تکنیک های مایکل کمی قدیمی و وقت گیر به نظر می رسند. به خصوص با توجه به همه فن آوری ها و ابزارهایی که در اختیار ما قرار گرفته است به روشی جدید و بهبود یافته برای کار و انجام تجارت حق رای دادن. اینترنت.

با این حال ، آموزه های او هنوز هم کار می کنند و باید توسط هر کسی که علاقه مند به ایجاد درآمد طولانی مدت در صنعت بازاریابی شبکه است ، با جدیت مورد مطالعه قرار گیرد.

تنها چیزی که من هنگام مطالعه برخی از استراتژی ها و تکنیک های مایکل کلاوس متوجه شدم این است که او وقت زیادی را برای آموزش برخی از استراتژی های نوین استخدام مبتنی بر اینترنت که در عصر اینترنت امروز به خوبی کار می کنند ، نمی کند. دانشکده جدید بازاریابی شبکه ای.

اما شما نمی توانید او را مقصر بدانید. عدم آموزش مبتنی بر اینترنت قابل درک است زیرا در بیشتر اوقات حرفه ای وی اینترنت به آسانی امروزه برای بازاریابان شبکه استفاده نشده است.

از طریق فناوری های امروزی و شبکه های اجتماعی پر سرعت ، برای هر کسی که مایل به موفقیت باشد ، امکان ایجاد و حفظ مشاغل موفق در بازاریابی اینترنتی در سراسر جهان وجود دارد.

حال ، من فکر می کنم بهترین رویکرد به حرفه بازاریابی شبکه ای در صنعت امروز ، استفاده از مخلوط ترکیبی است. با استفاده از برخی فن آوری های آفلاین که مایکل می شناسد ، و همچنین سیستم استخدام خودکار آنلاین که اینترنت می تواند در اختیار شما قرار دهد.

چرا فکر می کنم این ترکیب در صنعت فعلی MLM بهترین است؟ خب آسان در حالی که کار با شخص دیگری با مشتریان بالقوه بر روی تلفن هنوز هم لازم خواهد بود ، می توانید از فناوری های موجود و ارتباط مداوم با تعداد نامحدودی از مردم در سراسر جهان استفاده کنید

این امر نه تنها باعث افزایش دایره نفوذ شما خواهد شد بلکه شما را به عنوان یک رهبر در صنعت نیز طبقه بندی می کند. همچنین ، مشکلات روزانه ، دردهای احتمالی و ایجاد احتمالی مشتری برای همیشه ناپدید شده است زیرا افرادی که با آنها تماس می گیرید افرادی هستند که می خواهند از روی شما صادقانه و مشتاقانه منتظر تماس شما باشند.

با این حال ، اگر شما یک نگرش تهاجمی ایجاد کرده و شروع به ساختن مشاغل خود کنید مانند مایکل کلاوس و همچنین استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی اینترنتی را ادغام می کند ، هیچ چیز مانع از تبدیل شدن به یک ماشین MAD DOG RURUITING نمی شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا