فناوری اطلاعات

بررسی هدفون بی‌سیم وان‌پلاس GSP 503؛ جذاب با حذف نویز ضعیف

وان‌پلاس سال‌هاست در بازار گوشی‌های هوشمند حضور قابل توجهی دارد و طی چند سال گذشته این شرکت وارد بازارهای دیگری مانند هدفون‌های بی‌سیم هم شده اتس. در این ویدیو قصد داریم هدفون بی‌سیم وان‌پلاس GSP 503 را بررسی کنیم که قیمت بالایی دارد و باید ببینیم آیا نسبت به رقبای هم‌قیمت خود عملکرد بهتری ارائه می‌کند یا نه.

هندزفری بی سیم وان پلاس مدل HAJ A GSP 503

بر اساس اطلاعات درج شده روی جعبه، این هدفون از نویز کنسلینگ هوشمند بهره می‌برد و در مکان‌های شلوغ به خوبی می‌تواند انجام وظیفه کند. با هر بار شارژ، در صورت غیرفعال بودن سیستم حذف نویز می‌تواند 7 ساعت انجام وظیفه کند و اگر این سیستم را فعال کنید، عمر باتری به 5 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

کابل USB-C که در جعبه‌ی این محصول قرار دارد، از ظاهر زیبایی بهره می‌برد. در جعبه دو جفت Eartip دیده می‌شود که همراه با Eartip موجود روی هدفون، در کل با سه جفت Eartip سروکار داریم. کیس این هدفون با وجود اینکه از پلاستیک براق بهره می‌برد، اما خوشبختانه اثر انگشت را چندان جذب نمی‌کند. خود هدفون‌ها ساقه‌ی بسیار کوتاهی دارند و از درایورهای 11 میلی‌متری بهره می‌برند که بین این نوع هدفون‌ها اندازه‌ی استانداردی محسوب می‌شود.

از نظر محکم قرار گرفتن در گوش هیچ مشکلی ندارد ولی البته از نظر حذف نویز غیرفعال عملکرد خیلی خوبی ندارد و بنابراین بدون استفاده از امکانات نرم‌افزاری، نمی‌تواند بخش زیادی از صدای محیط را حذف کند. از نظر عملکرد سیستم حذف نویز، متاسفانه حرف زیادی برای گفتن ندارد. از نظر میکروفون، به‌خصوص در محیط‌های شلوغ، عملکرد نسبتا خوبی را ارائه می‌دهد و می‌تواند تا حد قابل توجهی صدای محیط را برای طرف مقابل کاهش دهد.

از بین نکات منفی این محصول می‌توانیم به مکانیسم استفاده شده برای کنترل لمسی آن اشاره کنیم که ممکن است دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند. کیفیت صدای هدفون بی‌سیم وان‌پلاس GSP 503 در کل رضایت‌بخش است ولی تفکیک صدای آن در حد قیمت پرداختی نیست. بسته‌بندی و طراحی محصول هم بسیار جذاب است اما این موضوع برای بسیاری از کاربران اهمیت خیلی زیادی ندارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا