فناوری اطلاعات

بررسی هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5353 TWS؛ مشابه ایرپاد اپل

بسیاری از کاربران از وجود ایرباد تسکو در بازار خبر ندارند. هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5353 TWS از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی به ایرپاد نسل 1 اپل دارد و در این ویدیو نگاهی به این محصول می‌اندازیم.

هندزفری بلوتوثی تسکو مدل TH 5353 TWS

این هدفون از نظر امکانات جذابیت زیادی دارد و می‌تواند توجهات کاربران زیادی را جلب کند. به عنوان مثال کیس از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و در ضمن نباید قابلیت Auto Pause را هم از قلم بیندازیم؛ این یعنی زمانی که هدفون را گوش بیرون می‌کشید، پخش اهنگ به طور خودکار متوقف می‌شود و این کار با سرعت خوبی صورت می‌گیرد و اصلا کند نیست.

در جعبه‌ی این محصول، یک محافظ سیلیکونی هم قرار دارد که خیال شما را بابت خط و خش راحت می‌کند. بنابراین افرادی که نسبت به گجت‌های خود بسیار حساس هستند، بدون شک از این محافظ سیلیکونی استقبال می‌کنند. البته کیفیت صدای این هدفون چندان خوب نیست و در همین محدوده‌ی قیمت در این زمینه گزینه‌های بسیار بهتری قرار دارد.

کیفیت میکروفون هم اصلا خوب نیست و در بهترین حالت در محیط‌های خلوت می‌توانید از آن استفاده کنید. اما در محیط‌های شلوغ نمی‌تواند صدای باکیفیتی را به طرف مقابل انتقال دهد. در کل اگر علاقه‌ی زیادی به ایرپاد اپل دارید و می‌خواهید از محصول داخلی حمایت کنید، هندزفری بلوتوثی تسکو TH 5353 TWS گزینه‌ی چندان بدی نیست.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا