بررسی وبلاگ اتمی آلوین ونگس

[ad_1]

من چند ماه پیش وبلاگ اتمی Blogging Alvin Fangs را خریداری کردم و هرگز نتوانستم به آن دست یابم زیرا چیزهای دیگری داشتم.

با رشد تیم و شغل ما برقراری گروهی روزانه یک میلیون بار تماس برقرار می کند و یا دقیقاً همان سؤال را 10 بار در روز انجام می دهد تماس های فردی بهترین راه برای کمک به مردم یا بهترین راه برای خدمت به تیم من نبود.

بنابراین به دلیل ضرورت شدید لازم داشتم این وبلاگ را به عنوان مکانی برای اعزام افراد جدید برای آموزش و داشتن اطلاعاتی برای ایجاد موفقیت در این امر در میان چیزهای دیگر ایجاد کنم. به این ترتیب همه فرصت یکسانی برای یادگیری و رشد دارند.

اول از همه بگذارید آنچه را که نتوانستم بیش از این محصول تحمل کنم برای شما تعریف کنم. لهجه جسورانه. من فکر می کنم آلوین فن از سنگاپور است و لهجه آن بسیار سنگین است زیرا قسمت هایی وجود داشت که من فقط باید 2-3 بار یک حرف را تکرار کنم تا مطمئن شوم که می فهمیدم چه می گویم. اما آنقدر بد نبود که نفهمیدم خیلی آزار دهنده است.

اوه و او در مورد آزار دهنده صحبت می کند. هنگامی که من برای اولین بار فیلم ها را باز می کنم این نوازشگر دیوانه وجود دارد که واقعاً پر سر و صدا و آزار دهنده است و به یاد می آورم با خودم فکر می کنم حالا این حرف در دنیا چیست؟ بعضی از تکنیک های فروش مخفی پنهان خوب من است؟

نکته دوم و عجیب است زیرا فکر می کنم این چیزی است که دوست نداشتم اما فکر می کنم بیشتر مردم احتمالاً آن را دوست دارند. اطلاعات زیادی وجود داشت که بعضی اوقات در آن گم می شد من اطلاعات اضافی می گرفتم و کار را متوقف می کردم. لول من می دانم که این صداها خنده دار است اما بخشی از شخصیت من این است که وقتی چیزهای زیادی یاد می گیرم هیچ اقدامی انجام نمی دهم و مدتی صبر می کنم تا دوباره به آن برگردم. بنابراین برای یادگیری اصول اولیه این برنامه مدت زمان زیادی طول کشید.

خوب با این وجود گفته می شود اینجا بخش عالی است. وبلاگ تیم من فقط حدود دو هفته است! و فکر می کنم خیلی خوب به نظر می رسد و این فقط آغاز است. من حتی هر چیزی که یاد گرفتم را به کار نگرفتم.

دو مورد که من در مورد این محصول بیشتر از همه دوست داشتم این واقعیت است که تا زمانی که برنامه آن را نخریدم چیزی از این مورد نمی دانستم و قدم به قدم برداشتم که دقیقاً چگونه همه کارها را انجام دهم. به معنای واقعی کلمه هیچ قسمت گمشده ای وجود نداشت. نکته دوم این است که برخی از فناوری های مبتکرانه انقلابی را برای ترافیک گسترده به وبلاگ شما معرفی می کند.

اکنون این هدف اصلی من نبوده است زیرا وبلاگ من فقط برای آموزش اعضای تیم من و به دست آوردن اطلاعات خصوصی در مورد چگونگی کسب درآمد ایجاد شده است اما می توانم ببینم که وقتی وقت بیشتری برای کار دارم این موضوع به کجا می رسد.

در اینجا مروری بر آنچه در مورد این بسته ارائه شده است آمده است:

فیلم 1: مقدمه – شروع کار

ویدیو 2: تسلط بر مبانی – بازاریابی اینترنتی بلاگ نویسی در مقابل وب سایت 5 قدم برای موفقیت آنلاین تحقیق در مورد کلمات کلیدی ارسال وبلاگ حساب بازرگان راه اندازی یک پاسخگوی خودکار

ویدئو 3: ساختن یک بنیاد قوی – نوشتن وبلاگ افزونه ها نصب Adsense پین کردن فرم SEO Blog افزودن صفحات نوار کناری را تغییر دهید Feedburner اضافه کنید

ویدیو 4: ترافیک خود را تقویت کنید – راههای دریافت ترافیک چرا بازاریابی مقاله بک لینک چیست چگونه کار می کند عنوان مقاله منبع باکس سئو با مقالات خرید مقالات راهنمای مقاله مطالعه موردی نسخه ی نمایشی

ویدئو 5: ترافیک خود را 2 رشد دهید – انجمن ها امضاها مزایا جستجوی نسخه های نمایشی زنده

همچنین دو کتاب اضافی وجود دارد یکی خوب و دیگری بد بو.

برنامه هایی نیز وجود دارد که اگر آنها را در گوگل جستجو کنید در واقع آنها با 20 دلار و 40 دلار می فروشند که بسیار جالب است!

همچنین کارنامه هایی برای چاپ با مراحل کار برای یادداشت برداری با نت وجود دارد. این بخش از اهمیت بالایی برخوردار بود زیرا می فهمم که گاهی اوقات تماشای آن در یک کلیپ ویدیویی کمتر احتمال دارد که همه چیز را بیاموزد و بیرون بیاید و آن را اعمال کند. با این تالیفات مراحل درست جلوی شما قرار گرفت و آن را بسیار آسان تر کرد.

همچنین حدود ده ها منبع دیگر نیز وجود دارد که از آنها می توان به عنوان مثال افزونه ها کتاب های کاری کتاب ها و audios استفاده کرد. فقط در اینجا ذکر شده است.

چیزی که واقعاً باعث شد من این مرد را دوست داشته باشم این است که هربار که یک ایمیل برای من ارسال کند چیزهایی رایگان هستند که وی به نمایشش اضافه کرد. معمولاً هنگامی که از کسی که چیزی را از آنجا خریداری کرده اید ایمیل دریافت می کنید این تبلیغ به شما می گوید که آنچه خریداری کرده اید به اندازه کافی خوب نیست و برای اینکه واقعاً بزرگ شود باید دومین موردی را خریداری کنید که آن را فروخته است. همه شما می دانید منظور من درست است!

اما نه در اینجا من ده ها چیز دریافت کردم که بخشی از برنامه اوست که وی می تواند به طرز مشروعیت بتواند بفروشد اما وقتی ایده جدید افزونه جدید یا ویدئویی جدید را ارائه داد آن را به صورت رایگان ارائه داد.

در کل علاوه بر صدا و صدای زنگ آزار دهنده می گویم این یک محصول عالی برای یک شخص جدید یا یک شخص کمی پیشرفته تر است که همه چیز را در مورد بلاگ ها می داند اما فرمول گام به گام دقیق برای کسب درآمد با آن را نمی داند.

امیدوارم این کمک کند!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا